ג'ים פארלי, מנכ"ל פורד, מרוצה מקבלת הפנים למוסטנג GTD – גרסת קצה למכונית הקופה האמריקאית שקבעה (לרגע) שיא להקפת הנורבורגרינג לרכב אמריקאי. וכעת הוא מעוניין שפורד תפתח דגם דומה, אבל לשטח.
בשיחה עם בלומברג אמר פארלי כי ביקש ממהנדסי היצרנית לנסות ולפתח רכב "עם 1,000 כ"ס, חשמלי בחלקו ודיגיטלי לגמרי", שיוכל לחצות כל שטח. האתגר הזה אמור להוליד "רכב שטח-על" בסגנון רכבי הדקאר, שימוצב מעל דגמי הספורט-שטח של פורד, כמו ה-F150 ראפטור והברונקו ראפטור. בשלב זה לא ברור עדיין אם כבסיס לרכב הזה ישתמשו מהנדסי היצרנית ברכב השטח או הטנדר הפופולרי.
בכל מקרה, הוא צפוי לשמור על מתכונת המוסטנג GTD, רכב של 300 אלף דולר עם מרכב סיבי פחמן וייעוד למסלול המירוץ, במהדורה מוגבלת של 300 יחידות בלבד. "זה יהיה כיוון נהדר עבורנו. רוכשי דגמי ראפטור מלמדים אותנו משהו. הם לא טיפשים. הם אנשים ממש חכמים. הם מוציאים 120 אלף דולר על טנדר עם 800 כ"ס", כך פארלי.
לדבריו, הרכב החדש יעלה סכום דומה למוסטנג GTD. "אני רוצה לנצח בדקאר הרבה יותר מאשר בפורמולה 1, אני רוצה שנבנה רכב שאנשים יוכלו ליהנות ממנו, ולא משנה מה ניצב בפניך".