מחזיקת שיא ההקפה החדש במסלול נורבורגרינג הגרמני הדיחה מהתואר את המלכה המכהנת והשפילה את החשמלית המפורסמת מכולן. והכי מעניין, היא לא מגיעה מאף יצרנית מכוניות ספורט שאתם מכירים. הפרטים המפתיעים בפנים
הכי מהירה: יצרנית האלקטרוניקה הסינית שיאומי שהפכה לאחרונה גם ליצרנית רכב, קבעה שיא הקפה למכונית חשמלית בנורבורגרינג. ה-SU7 אולטרה, גרסת הקצה למכונית הסדאן והדגם הראשון שהציגה, הקיפה את המסלול האגדי ב-7 דקות ו-4.9 שניות. אלו 2.6 שניות פחות מפורשה טייקן טורבו GT, ולמעלה מחצי דקה מהר מטסלה מודל S פלייד. היא אפילו מהירה (ב-0.3 שניות) מרימאק נאברה האקזוטית, מה שהופך אותה לחשמלית המהירה ביותר על המסלול הארוך. נקודה.
צפייה בתוכן לא תאמינו מי מייצרת את החשמלית המהירה בעולם
נזכיר כי בסוף השנה שעברה קבעה היצרנית זמן הקפה מהיר יותר עם ה-SU7 (6 דקות ו-46.8 שניות), אך הרכב שקבע זאת היה אב-טיפוס שהותאם לאירוע, ולא דגם בייצור סדרתי.
ביצועים בלי זיהום: ל-SU7 אולטרה שלושה מנועים חשמליים, שניים מאחור ואחד מלפנים, עם הנעה כפולה והכוונת מומנט מאחור. ההספק המשולב עומד על לא פחות מ-1,548 כ"ס, והוא מאפשר לה לזנק ל-100 קמ"ש בפחות מ-2 שניות (0.2 פחות מטייקן טורבו GT), ל-200 קמ"ש ב-5.8 שניות (0.6 שניות פחות) בדרך ל-350 קמ"ש מרביים (45 קמ"ש יותר).
מלבד הביצועים המשופרים היא נבדלת מה-SU7 הרגילה בחלקי מרכב מקרבון, בין היתר גג החוסך 11 ק"ג ומוריד בכך את מרכז הכובד. כונסי אוויר גדולים מלפנים מאפשרים קירור יעיל יותר (ב-10%) למערכת ההנעה, ויש גם מסיטי אוויר בולטים סביב למרכב וספוילר גדול בקצה תא המטען, המייצרים יחדיו כוח הצמדה של 285 ק"ג.
את מערכת הבלימה מספקת Akebono עם דיסקים קרמיים (430 מ"מ ו-6 בוכנות מלפנים, 410 מ"מ ו-4 בוכנות מאחור) בעוד שעל הקשר לאספלט אחראים צמיגי פירלי P-זירו. מערך המתלים כולל קפיצי אוויר בכיול שונה, וכאופציה מוצעים יחידות קויל אובר של בילשטיין (EVO R) עם אפשרות כיוון ידני, אך שיאומי לא ציינה האם הם הותקנו במכונית שקבעה את השיא.
מה אנחנו חושבים: אחרי שהשתלבה בקטגוריית ליבה, תעשיית הרכב הסינית מכוונת גבוה יותר, החל בקטגוריית יוקרה, דרך רכבי שטח וכעת גם דגמי ביצועים. ונדמה שהשיא שקבע כעת שיאומי, במקום הנחשב למכה של מהירות, המגרש הביתי של תעשיית הרכב הגרמנית בכלל ושל פורשה בפרט, הוא צל"ש נוסף לסינים וסיבה ממשית לדאגה עבור תעשיית הרכב האירופית.
נכון שזאת מכונית גדולה, אבל היא חשמלית, וכמו המכונית-גם הבעיה הזאת גדולה.
לי יש רכב גדול אבל על דלק, ג׳יפ רנגלר 2008.
לדני מטורונטו יש רכב גדול אבל על דלק, לינקולן 2007.
5 דני. אני לא מאמין שאתה בעד מכוניות עם קצת חשמל. זה מסוכן.
9 גר בסין. הסינים לא יצליחו את זה אף פעם.
רק בנזין. בלי חשמל.
12 יהושוע. אתה צודק.
14 צבי. עדיף בכלל לא להתקרב לחשמליות.
16. בעלי שיאומי נוסע בפרארי כי פרארי לא מרווח אז מתאים לו.
17. אני לא נותן נתונים מזויפים. כל מה שאני אומר נכון לחלוטין.
רק בנזין. בלי חשמל.
ראשית, לחשמלית הזו קוראים בכתבה "ביצועים בלי זיהום" אבל היא מזהמת יותר מרב המכוניות החשמליות בעולם וגם מרב המכוניות האטמוספריות. שנית, ההתלהבות מתאוצה במנוע חשמלי לא מובנת: אין פה הישג הנדסי או מדעי, כי במנוע חשמלי הכוח זמין כולו מההתחלה. למעשה, כל הרעיון של רכבים חשמליים היה להפוך את העולם למקום בטוח ונקי יותר, כלומר - עם מכוניות חשמליות *איטיות* משום שהיעילות שלהן מקסימלית במהירויות נמוכות (בניגוד למנועים אטמוספרים שיעילים יותר על האוטוסטראדה).
10 דני. כמובן שאני לא מעוניין במכוניות חשמליות והיברידיות; רק מכוניות בנזין.
14 לי. קרא את ה -5 שלי. אפילו למבורגיני לא מהיר כמו הבנטלי.
17. אין לך שום דבר במוח שלך. במקום זאת המוח שלך מלא עם קש. שנינו הדנים מגיבים עם עובדות ריאליסטיות ומוכחות. סגור את הפה המטונף שלך מכיוון שאתה לא יודע עובדות.
19 דני. אתה צודק ב 100%. קרא את תגובתי במספר 17.
20 אבידר. 5 הוא דני האמיתי. אתה טיפש מטונף.
23. צריך לא לקנות בכלל מוצרים מסין.
25. אתה ממש צודק.
26. קרוס טוריזמו היא גרסת סטיישן. הקיצונית היא gts.
29 דני. אז למה כתבת בתגובה 5 שלך
"אף מכונית לא יכולה להשתוות לבנטלי ההיברידי החדש"?
למה לא הזכרת את הלינקולן שלך וכתבת עליו?
30 אבידר. כמו שהגבתי ל-20 שלך, 29 ו5 הם דני האמיתי.
דני לא מת, בכלל לא.
31 הזאתי. נדמה לי שצריך לסלק אותך מהאתר, לא אותנו.
33. דני הוא לא טיפש. זאת הייתה טעות בתרגום התגובה.
רק בנזין. בלי חשמל.