דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

כבר לא משעממת: כך תיראה טויוטה קורולה הבאה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • טויוטה הציגה קונספט לקורולה חדשה
  • עם מנועי בנזין, חשמל, והיברידי רגיל או נטען
  • צפויה להגיע לייצור בתוך כשנתיים

שינוי כיוון: טויוטה הציגה בתערוכת טוקיו קונספט לקורולה חדשה, דור 13 בשושלת מי שנחשבת למכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים, עם למעלה מ-50 מיליון יחידות מאז הוצגה לפני שישה עשורים. ייצור סדרתי צפוי בעוד כשנתיים.

העיצוב זונח את הקו השמרני שאפיין אותה במשך שנים, לטובת מראה מקורי וייחודי של מרכב פאסטבק.  עם שמשה הקדמית המתחילה בנקודה נמוכה לטובת שיפור האווירודינמיקה והכנסת אור לתא הנוסעים כמו גם קו מותניים נמוך מלפנים לטובת שיפור שדה הראיה. הגג משתפל בחדות לאחור עם ספוילר קטן בקצה תא המטען ובפרופיל חישוקי "21 ענקיים.

בכל מקרה  גרסת הייצור סדרתי תוצע בתצורות סדאן, האצ'בק או סטיישן, כאשר בכולן צפוי להישמר קו העיצוב הייחודי.

בנזין וחשמל: סביבת הנהג מינימליסטית, עם קונסולה מרכזית צפה הכוללת מיקום לשני מכשירים סלולאריים, כאשר מול הנהג לוח מחוונים דיגיטלי עם מספר מועט של מתגים לצידו. מסך נוסף מוצב מול הנוסע הקדמי לטובת צפייה בוידאו ושליטה במערכות הבידור-נוחות.

בטויוטה עדיין לא מפרסמים נתונים טכניים, אך מצהירים כי הקורולה החדשה תוצע עם מנועי בבנזין, חשמל או על שילוב של השניים בגרסאות היברידיות רגילות או נטענות. גם מנועי בנזין מתקדמים, על בסיס דלקים סינתטיים, עשויים להופיע לראשונה בקורולה.

מה אנחנו חושבים: אחרי שנים של שמרנות, טויוטה בחרה לשנות כיוון ולהפוך את הקורולה למכונית שעשויה אפילו לסובב ראשים ולעורר חשק. וגם אם הגרסה הסדרתית תהיה פחות ייחודית היא עדיין תהיה הנועזת ביותר אי פעם. האם לקוחות המותג הוותיקים ימשיכו לגלות כלפיה נאמנות? זה כבר תלוי כנראה לא רק בעיצוב, אבל עוד חזון למועד.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 28 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה