פיג'ו חשפה מתיחת פנים ל-308, המשפחתית הקומפקטית שהוצגה בדור הנוכחי במרץ 2021. בניגוד לשני הדורות הקודמים, ולמשפחת דגמי ה-300 שלפניה, ה-308 הנוכחית לא שווקה בישראל. ולפי היבואנית, המצב הזה לא צפוי להשתנות לאחר העדכון האחרון. השיווק באירופה יחל באוקטובר הקרוב.
נזכיר כי ה-308 הייתה בעבר מהמכוניות החשובות של היצרנית הצרפתית, ובישראל בפרט. הדור הנוכחי מוצע כבעבר כהאצ'בק או סטיישן, ללא גרסת סדאן הפופולרית במדינות שאינן במערב אירופה. יחד עם מתיחת הפנים יש גרסה חשמלית עם טווח משופר, 450 ק"מ בין טעינות (34+). עדיין עם אותו הספק (156 כ"ס) אך עם מצברים מעט גדולים מבעבר, 58.4 קוט"ש במקום 54. יכולת הטעינה עדיין איטית יחסית למהירות שבקבוצה - 100 קילוואט ומ-20 ל-80 אחוזים בתוך 32 דקות.
היא תשווק גם בגרסה היברידית-נטענת, עם מנוע בנזין מוגדש, 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר (150 כ"ס) ומנוע חשמלי (125 כ"ס). ההספק המשולב עומד על 195 כ"ס והטווח החשמלי על 85 ק"מ תיאורטיים.
לגרסת הבסיס מנוע בנזין מוגדש עם 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר עם 145 כ"ס ומערכת היברידית מתונה. פיג'ו טוענת לצריכת דלק של "יותר מ-20 ק"מ לליטר" בתנאי נהיגה משולבים, וכי בעיר ה-308 ההיברידית יכולה לנסוע כ-50% מהזמן בכוח חשמל לבדו. גם גרסת דיזל עדיין משווקת (1.5 ליטר, 130 כ"ס).
בגזרת העיצוב, ה-308 המחודשת זוכה לחרטום שונה עם יחידות תאורה חדשות. אלו מוותרות על פס הלד הניצב לטובת שלושה פסי לד קטנים בתוך כל פנס. לסבכה כעת פסים ניצבים בצבע המרכב, במקום אופקיים בצבע כסף, וסמל האריה של פיג'ו מואר.
מאחור ומהצד השינויים מינוריים בהרבה. גם בתא הנוסעים פיג'ו לא מציעה חידוש משמעותי, עם אותו מבנה i-Cockpit מוכר הכולל מסך לנהג במקום לוח מחוונים, גלגל הגה קטן (מדי עבור חלק מהנהגים) ומסך מולטימדיה גדול, ומתחתיו מתגים אלקטרוניים לקיצורי דרך ומתגים פיזיים למערכות חשובות.