דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

דו-גלגלי: מגוון דגמים חדשים, וגם מחושמלים

Getting your Trinity Audio player ready...

דיוק ואדוונצ'ר מעודכנים: ק.ט.מ דיוק ואדנווצ'ר 790 העדכניים הגיעו לישראל. בשני המקרים עם עדכונים טכנולוגיים, שדרוגי עיצוב ושיפורי אלקטרוניקה ומתלים. בשני המקרים גם עם מנוע שמפיק 95 כ”ס ו-9 קג”מ, מסך TFT חדש בגודל "5 וחמישה מצבי רכיבה, כולל מצב Track עם שליטה מתקדמת בבקרת האחיזה.

האדוונצ'ר עם מערך מתלים מבית WP APEX (בדומה ל-890) ושיפורים במצמד, בתיבת האוויר וביכולת להשתמש בדלק באוקטן נמוך. שניהם ישווקו גם בגרסאות מוגבלות ל-47 כ”ס עבור רישיון A1, מרווח טיפולים של 15 אלף ק"מ ואחריות לארבע שנים ללא הגבלת קילומטרים. מחיר הדיוק 60 אלף שקלים, האדוונצ'ר עולה 76 אלף שקלים.

וגם אנדורו ומוטוקרוס עדכניים, עם מראה חדש ושיפורים משמעותיים במתלים ובקירור. כך למשל, דגמי האנדורו מצוידים כעת במזלג WP בקוטר 48 מ"מ עם כיול מחודש, קפיצים קלים וקצרים יותר ומעצור הידראולי למניעת סגירת מהלך. מאחור יש בולם WP XPLOR PDS שעבר התאמה דומה. השינויים גם מפחיתים כ-200 גרם ממשקל המזלג ותורמים לדברי היצרן לפידבק משופר ויציבות ברכיבה.

בנוסף, מערכת הדלק בכל הדגמים מצוידת כעת בכיסוי הגנה חדש למחבר CPC נגד חדירת מים ולכלוך, ומערכת הקירור כוללת מכסה רדיאטור לפתיחה קלה. בדגמי ה-300 הדו-פעימתיים ובכל דגמי הארבע פעימות מותקנים מאווררי רדיאטור כסטנדרט. ה-300 הארד-אנדורו קיבל גם הוא עדכון מתלים מקיף, מערכת קירור משופרת ומשולשי CNC, סט חישוקים ייעודי, מגני ידיים סגורים ומיגוני שטח. לסדרת ה-EXC 6 DAYS יש כעת דיסקים שונים, מגן גחון קל משקל, וצמיגי מצלר 6 DAYS Extreme.

מחירים לדוגמה: EXC300 עולה 83 אלף שקלים, EXC-F350 עולה 85 אלף שקלים וגרסת ה-500 עולה 90 אלף שקלים. הארד אנדורו 300 עולה 93 אלף שקלים בעוד דגמי הסיקס דייס נעים בין 80 אלף שקלים ל-250 ו-95 אלף שקלים ל-500.

תגידו שלום לווספה חדשה: אשתקד הציגה פיאג’ו דור חדש למנועי משפחת MP3, עם יחידת ה-310 סמ”ק, שמחליפה את ה-278 הוותיקה עם הבטחה ליעילות גבוהה יותר ועמידה בתקנות יורו 5+. אותו מנוע חד-צילינדרי מצא את דרכו גם לדגמי וספה GTS ו-GTV החדשים. ההספק עלה בדור החדש ל-26.4 כ”ס ב-7,750 סל”ד, לעומת 23 כ”ס בעבר, והמומנט מגיע ל-2.3 קג”מ ב־6,000 סל”ד.

כתוצאה מכך צפוי שיפור קל בביצועי המהירות המרבית וגם ירידה מסוימת בצריכת הדלק, לפי פיאג'ו. כמו ב-MP3, מרווח הטיפולים למנוע נשאר זהה ועומד על 10,00 ק”מ בין טיפולים. יש גם שקע USB חדש מתחת למושב ואפשרות לחיבור לסמארטפון דרך אפליקציה בתשלום. מערך הבטיחות כולל LED, ABS ובקרת אחיזה. המחיר: ל-GTS310 יהיה 43 אלף שקלים, ה-GTV310 תעלה 47 אלף שקלים.

מועדון רוכבים חדש: יבואנית מותג CFMOTO לישראל הכריזה על הקמתו של מועדון עבור קהילת רוכבי המותג בישראל. בתכנית טיולים, אירועים ותחרויות. יריית הפתיחה של הפעילות מיועדת כבר לסוף השבוע הקרוב (12.12.25) במסלול צ'אמפ פקטורי (פרדס חנה), שם יערך "אתגר רכיבה גלובלי" שמקיים היצרן הסיני ברחבי העולם.

במסגרת האתגר, המיועד לכל בעלי 450MT  כמו-גם 800MTX,  נבחנים מיומנויות הרוכב בסדרת מסלולי מכשולים מגוונים, הכוללים מכשולי עבירות, מסלולי שיווי משקל, מסלולים על זמן ועוד. במהלך האירוע יתקיים גם הפנינג למשפחות הרוכבים והצופים שיכלול דוכני מזון, שתיה ופעילויות. לינק להשתתפות.

אופנועי שטח חשמליים: XI Mobility מתחילה לשווק בישראל שני אופנועי שטח חשמליים: E-RIDE PRO SR L3E מצויד במנוע בהספק 33 כ״ס, עם טווח מוצהר של 140 ק״מ ומהירות מרבית של 80 קמ״ש. המשקל עומד על 83 ק״ג בלבד והוא כולל מתלים של FAST ACE, בלם אגודל ושרשרת מרוצים. SS3.0 L3E מגיע עם מנוע חלש יותר עם 21.5 כ״ס, טווח של 140 ק״מ, טעינתו אורכת כ-3.5 שעות ומשקלו 75 ק״ג בלבד - כך היצרנית.

גם דגם זה מצויד במערכת מתלים של FAST ACE וכולל בלימה רגנרטיבית. שניהם כוללים חיבור לאפליקציית E-RIDE שמאפשרת צפייה בנתוני הרכיבה, תיעוד בזמן אמת והתאמת פרמטרים שונים של האופנוע. שני הדגמים מיועדים לבעלי רישיון A2 ועלות הביטוח שלהם דומה לאופנועי 50 סמ״ק. המחיר: 26 אלף שקלים ל-SS3.0, בעוד ה-SR עולה 35 אלף שקלים.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צריכים ייעוץ? חזור למעלה