Xi-Mobility מציגה קטנוע חשמלי: אתם עדיין לא מכירים אותו, אבל קבלו הצצה ראשונה כי הוא בדרך לכביש מקומי. NERVA EXE הוא קטנוע חשמלי שלדברי היצרנית מסוגל לתפקד בעיר ומחוצה לה באותה מידה של יעילות. עם מנוע חשמלי שמייצר 12 כ"ס ומגיע עד ל-16 כ"ס, ומהירות מרבית של 125 קמ״ש. לטעמנו, מהירות גבולית על כביש מהיר, מטעמי בטיחות.

לקטנוע סוללה עם טווח נסיעה תיאורטי של 150 ק"מ וחיים צפויים של 6,000 מחזורי טעינה. יש מערכת בלימה משולבת עם דיסקים מלפנים ומאחור, תאורת LED מלאה ומסך מידע דיגיטלי.
המחיר: 40 אלף שקלים לפני אגרות רישוי והוא מתאים לרוכבים עם רישיון A2. אחריות היא לשנתיים או 24 אלף ק"מ על המערכת החשמלית והמנוע, הסוללה, והשלדה. עלויות הביטוח צפויות להיות דומות לכלים בנפח 50 סמ״ק.
אגוסטיני חזר הביתה: MV Agusta חוגגת את שובה לעצמאות, וגם את יום הולדתו ה-83 של הרוכב המיתולוגי ושובר השיאים ג'יאקומו אגוסטיני. היא עושה זאת עם מהדורה אולטרה-מוגבלת: Superveloce 1000 Ago. רק 83 יחידות יוצרו, כל אחת מהן חתומה אישית על ידי הרוכב, ומקושטת בפרטים ייחודיים שיגרמו לכל חובב מירוצים להזיל ריר.

מעט מאוד יצרני אופנועים ורוכבים כה מזוהים אחד עם השני כמו MV Agusta וג'אקומו אגוסטיני. השותפות ביניהם הניבה לא פחות מ-13 אליפויות עולם בשנים 1966 עד 1973, וגם לאחר שאגוסטיני עבר להתחרות עבור יצרנים אחרים (וזכה בשתי אליפויות נוספות עם ימאהה), התמונה שעדיין עולה לראש היא של אגוסטיני רוכן מעל MV אדום-כסוף.
לכן זה מרגיש טבעי שעכשיו, מיד לאחר ש-MV Agusta נפרדה רשמית מ-KTM, היא מציגה את המהדורה המוגבלת Superveloce 1000 Ago. כל אופנוע כולל לוחית זהב 18 קראט, מפתח בהתאמה אישית בתוך מארז אלומיניום בצבע אדום, ומטבע פליז שנלקח מגביע אמיתי מאוסף הפרסים של אגוסטיני. השפה העיצובית שואבת השראה מההיסטוריה של MV Agusta, עם שילוב צבעים דרמטי של אדום וכסף בגימור מאט, פסים צהובים והמספר "1", מושב אלקנטרה רקום, רצועת עור על מיכל הדלק עם הכיתוב “15 אליפויות עולם” וחישוקי שפיצים כסופים.

אבל ה-Superveloce 1000 Ago הוא הרבה יותר ממזכרת מוזהבת. מתחת למעטה הקרבון פועם מנוע ארבעה צילינדרים בנפח ליטר שמפיק 208 כ"ס, עם מערכת פליטה מטיטניום של אקרפוביץ' וארבעה פתחים מתחת לזנב. את כל זה עוטפת מערכת אלקטרוניקה מתקדמת הכוללת בקרות אחיזה, בקרת ווילי, ABS לפניות, בקרת זינוק, קוויקשיפטר דו-כיווני ומסך TFT עם ניווט GPS.
השלדה משלבת צינורות פלדה ואלומיניום, עם מתלי Öhlins ובלמי Brembo. המחיר? רק 80 אלף דולר בחו"ל (כ-278 אלף שקלים) לא כולל קסדה וחליפה בהתאמה אישית. האספקה צפויה להתחיל בינואר 2026.
קריאת תיקון עולמית לקאוואסאקי ZX6R: החברה היפנית מפרסמת את אחת מקריאות התיקון הגדולות ביותר בתולדותיה, עבור אחד מהדגמים היותר פופולריים שלה - Ninja ZX6R. בשלב זה מדובר בכמעט 18 אלף אופנועים שנפגעו. כרגע לא מדובר על קריאה לשוק הישראלי.
לפי הדיווח של קאוואסאקי לרשות הבטיחות בדרכים האמריקאית (NHTSA), הברגים המחזיקים את גל הארכובה (crankshaft) הודקו יותר מדי בזמן ההרכבה ולכן עלול להגרם נזק לגל הארכובה. במקרה כזה המנוע עלול להפסיק לפעול באופן פתאומי וסכנת התאונה כתוצאה מכך ברורה. הקריאה של היצרנית חד-משמעית: "אין לרכוב על האופנוע עד לתיקון התקלה".
כרגע הודעת הריקול התקבלה בארצות הברית ואצל מספר דילרים בגרמניה, אך לא בישראל. מחברת מטרו מוטור, יבואנית קאוואסאקי לישראל, נמסר כי הריקול מתייחס לכלים מסדרות שנמכרו בשוק האמריקאי.