הרחובות שלהם: ליגל אופנועים, יבואנית דוקאטי בישראל, השיקה את משפחת הסטריטפייטר עם שני אחים חדשים: ה-V4 ו-V2, שניהם בעלי יכולות שונות, אופי עצמאי וייעוד אחר. ה-V4 למשל מצויד במנוע ה־Desmosedici Stradale בנפח 1,103 סמ״ק בגרסתו המחודשת, עם 214 כ״ס (עוד 6 כ״ס) ותזמון שסתומים שונה. עם סעפות יניקה בעלות אורך משתנה שמעניקות מומנט זמין וביצועים מרביים. השלדה עודכנה עם חלק קדמי קל יותר וזרוע אחורית דו-צדית עם חלקים חלולים להפחתת משקל ולשיפור האחיזה.

המערכת האלקטרונית שודרגה עם אלגוריתם שמחשב כעת נתוני יותר מ-70 חיישנים ומזהה מצבי רכיבה, כל זאת לצד חמישה מצבים במערכת הבלימה המשולבת עם ABS בהטיה. לוח מחוונים TFT חדש בגודל "6.9 מציג גם מצב מסלול וכביש עם גרפיקה בהשראת MotoGP.
שינויים בולטים נוספים: כנפוני הצמדה עם תוספת של 17 ק״ג לחץ אנכי במהירות 270 קמ״ש, כך דוקאטי. בגזרת הארגונומיה הכידון עכשיו קרוב יותר ב-10 מ״מ, הרגליות מוסטות קדימה ולמטה לנוחות משופרת, ומערכת המתלים החכמה של אוהלינס מככבת בגרסת ה-S. המחיר: 178 אלף שקלים ל-4V ו-200 אלף שקלים ל-S4V.

לצדו של הלוחם הנועז מתחילה היבואנית לשווק את ה-V2 החדש, שהשיל 18 ק״ג ממשקל הדגם היוצא בזכות שלדת מונוקוק מאלומיניום ומנוע חדש בנפח 890 סמ״ק (120 כ"ס) ששוקל 54.5 ק"ג בלבד, בכך הוא הטווין הקל ביותר שדוקאטי ייצרה. העיצוב שומר על קווי סטריטפייטר המוכרים עם מראה עדכני שכולל מפלט כפול מתחת למושב וחישוקי שישה חישורים בסגנון Y.

לגרסת ה-S מתלי אוהלינס מתקדמים, סוללת ליתיום קלילה ובלמי Brembo M50, בעוד שגרסת הבסיס מסתפקת בבולמי מארזוקי וקאיבה. האלקטרוניקה כוללת בקרת אחיזה והזדקרות (ווילי), ABS גם בהטיה ושליטה על בלימת מנוע. את כל הפרמטרים האלו ניתן לכוון עם ארבעה מצבי רכיבה קבועים מראש(רטוב, כביש, ספורט ומסלול). לוח מחוונים TFT חדש בגודל "5 מאפשר בחירה בין שלושה מצבי תצוגה בהתאם לאופי הרכיבה. המחיר: מ-125 אלף שקלים ועד 144 אלף שקלים.
חשמל על שניים: חברת Xi-Mobility השיקה בישראל דגם חשמלי חדש: Stash, המיוצר על-ידי Vmoto הסיני שמתמקד בכלי רכב דו-גלגליים חשמליים ומשווק את מוצריו ביותר מ-60 מדינות. האופנוע מצויד במנוע חשמלי בהספק של 12 כ"ס ומגיע למהירות מרבית של 125 קמ״ש. סוללת ליתיום-יון מספקת טווח נסיעה תיאורטי של 180 ק״מ, עם זמן טעינה מלא של כחמש שעות.

משקלו של ה-Stash עומד על 153 ק״ג והוא מגיע עם מערכת בלימה מתקדמת, תאורת LED מלאה וצג דיגיטלי המציג נתוני נסיעה בזמן אמת. מחיר האופנוע בישראל עומד על 38 אלף שקלים והוא מיועד לרוכבים בעלי רישיון A2. במקביל השיקה החברה אולם תצוגה חדש בראשל"צ בהשקעה מדווחת של כ-4 מיליון שקלים. זהו הסניף השלישי של החברה והוא משתרע על פני 600 מ"ר.