דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רויאל אנפילד מבריקים, ק.ט.מ וב.מ.וו מקצינים

Getting your Trinity Audio player ready...

הרטרו של הקלאסיקה: יבואנית רויאל אנפילד לישראל השיקה את הגואן קלאסיק 350, גרסה חדשה שמבוססת על הקלאסיק 350. בעיצוב רטרו קלאסי עם סכימת צביעה ייחודית, כידון מוגבה, מושב בובר מונמך (750 מ”מ), תאורת LED מלאה, חישוקי שפיצים מאלומיניום וצמיגים בעלי דופן לבנה.

עם אותו מנוע סינגל בנפח 350 סמ״ק, מקורר אוויר ושמן, עם 20 כ״ס ותיבת 5 הילוכים. מערך מתלים שכולל מזלג 41 מ״מ קדמי עם מהלך של 130 מ״מ, וצמד בולמים אחוריים עם שש דרגות עומס הקפיץ. יש דיסק קדמי בקוטר 300 מ״מ, אחורי בקוטר 270 מ״מ, ABS כסטנדרט ומיכל של 13 ליטר. המחיר: 32 אלף שקלים.

זה רשמי, יש 990 RC R: בימים אלה מתחיל ייצור אופנוע הספורט המובטח של ק.ט.מ, כולל גרסת מסלול ייעודית תחת השם Track שתושק בפברואר 2026. עם מנוע LC8c בנפח 947 סמ״ק, שני צילינדרים מקבילים מהדיוק 990 אך עם מיפוי חדש והספק של 128 כ״ס. למרות הקשר המשפחתי, ה-RC R חולק מעט מאוד רכיבי דיוק - עם שלדה, זרוע אחורית וגיאומטריה ייחודיות לדגם. המשקל הכולל עומד על 195 ק״ג בלבד.

מה עוד? מתלי WP מתכווננים מלפנים ומאחור עם משכך היגוי כסטנדרט, בלמים מבוססי קליפרים של ברמבו ודיסקים בקוטר 320 מ״מ מלפנים. מסך TFT בגודל "8.8, כפתורי שליטה עם משוב-רטט, מצבי רכיבה מתקדמים, ואפילו אפשרות לידיות מחוממות. כדי ליהנות ממלוא הפונקציות, כולל קוויקשיפטר, בקרת זינוק וטלמטריה למסלול,  יש לרכוש אפשרות להפעלתן. אוהדי המותג לא חסכו ביקורת מהיצרנית על הצורך לשלם על הפעלת רכיבים שקיימים ממילא. בצדק.

עוד בוקסRים: יבואנית ב.מ.וו הציגה בישראל שלושה דגמים נוספים במשפחת R1300 המתחדשת: ה-R, ה-RS וה-RT. שלושתם עם אותו מנוע 1,300 סמ״ק עם 145 כ"ס, ורכיבים נוספים זהים. ה-R הוא הבסיסי מהשלושה, משווק כרודסטר-ספורטיבי על ידי היצרנית, ובוחר בסגנון הנייקד נטול המעטפת. עם חמישה מצבי רכיבה סטנדרטיים (גשם, כביש, אקו, דינמי ודינמי-פרו), מראה אגרסיבי מבעבר, תאורת LED מלאה ומתלים אלקטרוניים (DSA). אבל גם בקרת מומנט מנוע (MSR), בקרת שיוט אקטיבית, מושב חדש ונוח יותר ושלוש רמות גימור בטווח מחירים של 145 עד 159 אלף שקל.

ה-RS באופן היסטורי הוא הגרסה ה"ספורטיבית-תיירותית" של ב.מ.וו, עם אותו בסיס מכאני אך מראה שונה הודות לכיסוי הנוסף ו-Pro ABS שפועלת גם בהטיה. המחיר: 155 אלף שקלים. ה-RT היא כרגיל גרסת הטורינג, וכוללת גם בקרת שיוט אדפטיבית (ACC), התרעות התנגשות קדמית ואחורית, אזהרת סטייה מנתיב ומערכת מתלים אלקטרונית מתכווננת (DCA). עם מסך TFT ענק ("10.25), תא טעינה לסמארטפון עם קירור, מערכת שמע מובנית ותאורת LED מתקדמת, מושבים מתכווננים ומחוממים, וכך גם הידיות ומשענת הגב. טווח המחירים 193 עד 209 אלף שקלים, בהתאם לגרסה ולתיבת ההילוכים (רגילה או אוטומטית).

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צריכים ייעוץ? חזור למעלה