-
1. אני לא מאמין לבודקי הקרינה
קביבו, 02-12-2025
אני לא מאמין לבודקי הקרינה מטעם.
לשבת בחשמלי זה כמו לשבת במיקרוגל .
סגור תגובה
-
2. מומחה (לת)
יש ממיר? אז יש קרינה בלי סיפורים, 02-12-2025
-
3. לא מאמין (לת)
לא מאמין, 02-12-2025
-
4. אחד לא מאמין לבדיקה אחר טוען יש קרינה בלי סיפורים אותכם המדע לא יבלל (לת)
אחי, 02-12-2025
-
5. מעניין כל מי שאינו בעל חשמלית לא מאמין
חמי באס, 02-12-2025
קשקשנים אם אתם לא מאמינים אז אל תאמינו. העולם הולך לשם גם אם לא תאמינו זה בסדר תמשיכו לשם הון על דלק
סגור תגובה
-
6. קרינה
פנים חדשות. , 02-12-2025
קרינה מייננת הופכת נהגים למסטולים מהיין.
ראו הוזהרתם!
אני מאמין אך ורק לבדיקות של דני מטורונטו שהן הכי אמינות.
סגור תגובה
-
7. דני מטורונטו המום מהתוצאות (לת)
יוסי, 02-12-2025
-
8. מכירת החשמליות בירידה
הבורר, 02-12-2025
מכירת הרכבים החשמליים בשפל, אז תמיד יהיה מי שיממן את הכתבות השקריות האלה על מנת להעלות את המכירות.
סגור תגובה
-
9. איפה דני איפה?
דדד, 02-12-2025
בטוח הלך למכור את הטרנטה שלו וקונה טסלה. חחחחח תישן על האף
סגור תגובה
-
10. קשפרצנים, כמה קיבלתם בשביל הכתבה הזאת ?
חוני, 02-12-2025
ברור, גם הספה בבית יותר מייננת מהטבלה.....
סגור תגובה
-
11. לכל הקונספירטורים פה
תום, 02-12-2025
פוחדים מקרינה אז קדימה תזרקו את הטלפון, המיקרו, הראוטר שלכם בבית, אוזניות אלחוטיות וכל מכשיר עם סוללה ויודעים מה הכי חשוב לכו תחיו על אי בודד שם לא תהיה קרינה.
בינתיים כל השאר ייהנו מהחיים שלהם בשקט
סגור תגובה
-
12. ביל (לת)
חייבים להוסיף בטסט בדיקת קרינה, 02-12-2025
-
13. ברור אבל..
ארי, 02-12-2025
חובבי קונספירציות גם ככה לא יאמינו, יעשו גם על זה קונספירציה שהמחקר ממומן וכו׳
סגור תגובה
-
14. מי מימן את המחקר ?
מי מימן את המחקר ?, 02-12-2025
-
15. בעלים של טסלנ
אביחי, 02-12-2025
לצערי הרבה ועל אף שאני סופר אוהב את הרכב, לקחתי מכשיר שמודד קרינה ושאלוהים יעזור לי, זאת האמת חברים
סגור תגובה
-
16. יש פיקים גבוהים מהתקן?! מטורף!!!!
תבדקו באתר, 02-12-2025
תבדקו באתר ללא קרינה בשבילך ותלמדו את המשמעיות
פיקים מעל המותר לתקן זה נוראאא!!!
סגור תגובה
-
17. ודאי שלא מאמין
אידי אמין, 02-12-2025
רכב חשמלי , זו דרך נוספת לדלל את האוכלוסיה בעולם , כמו זריקות הרעל המכונים "חיסונים"
סגור תגובה
-
18. חייבים להוסיף לטסט בדיקת קרינה
חייבים להוסיף לטסט בדיקת קרינה, 02-12-2025
-
19. בבקשה אנשים תחזרו לבית ספר, תלמדו קצת מדעים
סתם, 02-12-2025
אלא אם כן המכונית שלכם מונעת על ידי כור גרעיני קרינה לא צריכה להדאיג אתכם
סגור תגובה
-
20. לא נבדקו רכבים סיניים (לת)
דניאל, 02-12-2025
-
21. כל הלא מאמינים פה
קפטן קרופניק, 02-12-2025
שנים צרכתם דלק עם עופרת... אפילו שיצאו מחקרים חד משמעיים שהראו שזה הרעיל את האוויר את המים ואת בני האדם וגרם לעליה בפשיעה האלימה, אבל שדה מגנטי חלש מפחיד אתכם, אתם שיושבים כל היום מול המסך ומעשנים נובלס. כבשים מטומטמים שלא מבינים חצי דבר במדע ומתעלמים ממה שנוח
סגור תגובה
-
22. הכל נהדר, אבל למה אני רוצה רכב חשמלי?
מוטי, 02-12-2025
-
23. והרי
אחד, 02-12-2025
-
24. לא אמין
ישראלה, 02-12-2025
לא אתפלא אם מאחורי הכתבה יש גורם מממן מתעדיית הרכב החשמלי.
סגור תגובה
-
25. לא מאמין לסקר
שלמה , 02-12-2025
לא מאמין לסקר.
וגם לא צריך להוסיף בטסט השנתי. לא צריך להעמיס עליות נוספות, יש כבר מספיק הוצאות כספיות לבעלי הרכבים.
סגור תגובה
-
26. רוב הרכבים בישראל מסין
אזרח, 02-12-2025
-
27. ועוד כמה קרינה יש ברכבים חשמליים
אסטרה, 02-12-2025
זאת כתבה מטעם אותם יצרני מכוניות חשמליות הצופים בחרדה גדולה בירידה הענקית שיש להם במכירות. באירופה מעל 55% לא קונים את המיקרוגל הזה. לא יעזור שום דבר. הקרינה מסוכנת וגורמת לממאירות במכוניות החשמליות. כל השאר מתגמד לעומת העובדה הזאת, שהוכחה לא אחת על ידי מודדים קרינה מוסמכים בארצות הברית ובקנדה. נקודה. רק בנזין.
סגור תגובה
-
28. 21. שינאה מזיקה לעור הפנים
בני, 02-12-2025
הרעל הכי גרוע הוא זה שאתה מייצר, זה הורג
סגור תגובה
-
29. האם קרינה ברכב חשמלי מסכנת את הנוסעים? מחקר ענק חושף את האמת
DANY_FROM_TORONTO, 02-12-2025
בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה אויש נפל לי
ואסור חשמל כי הוא סיני רק בנטלי על לחץ אויר שמיוצר משעועית בבטן שלי
סגור תגובה
-
30. כמה צ'חצ'חים בתגובות
מ, 02-12-2025
ישראלים זאת מחלה מלאת בורות וחוסר יכולת לחינוך מדעי שלא בנוי על "אני/אתה מאמין"
בקצרה , צ'חצ'חים
סגור תגובה
-
31. אלי (לת)
המנועים פועלים על 800V , 02-12-2025
-
32. אני לחסיד של מכוניות חשמליות אבל
S1, 02-12-2025
כמות מגיבים פה שמרשים לעצמם לפתוח את הפה למרות שאין להם חצי מושג בפיזיקה, היא פשוט מדהימה.
סגור תגובה
-
33. לא מעניין אותי, נכנסתי רק בשביל התמונה (לת)
ביבו, 02-12-2025
-
34. לא חיכיתי למחקר ובדקתי בעצמי
יותם (מהנדס חשמל), 02-12-2025
אמנם המכשיר שלי אינו המשוכלל והרגיש ביותר בשוק, סה"כ יש לי את ה-FNIRSI GC-03. אבל בכל זאת התוצאות היו חד משמעיות - ב-BYD שלי אפילו כאשר המונה ישב ממש על קופסת המנוע/אינוורטר (הכל בכלוב אחד וזה בכוונה, הכלוב מוארק לאפס של הסוללה כדי ליצור כלוב גאוסי) הקרינה המגנטית הנמדדת הייתה מתחת לרף המדידה בכלל, כלומר פחות ממיליונית הגאוס. פשוט כלום. אח"כ כאשר מדדתי ליד המושבים, גיליתי שכאשר מזיזים את המושבים, שם רואים צפיפות שטף מגנטי של עד 2 מיליגאוס, קרינה שנחשבת מסוכנת בחשיפה ארוכה. זאת מכיוון שהמנועים של המושבים, אינם מסוככים. אבל לא מדובר בחשיפה ארוכה, מדובר בחשיפה של שניות רק כאשר מזיזים את המושב. כך שגם כאן זה עומד בתקן (התקן גם מגדיר זמן חשיפה ולא רק עצמת קרינה. 2 מיליגאוס לכמה שניות, זה בסדר). המסקנה שלי הייתה פשוטה - אין בכלל בעיה של קרינה מבלוק האינוורטר/מנוע, הסינים פשוט עטפו אותו בשכבת מתכת וחיברו אותה לאפס של הסוללה וזהו. כלוב גאוסי. כלום לא יוצא משם. עדיין יש בעיה עם מנועים חשמליים אחרים ברכב, אבל כאלה תמצאו בכל רכב. גם ברכב לא חשמלי ומכל מקום, זה עומד בתקן.
סגור תגובה
-
35. מה שמפחיד זה תאונה
או טיל או פיגוע בסביבה, 02-12-2025
הפחד הוא גם מהתלקחות מהירה בעת תאונה או מניצוץ קטן שברדיוס רחב יותר שלא כתוצאה מפגיעה ישירה
סגור תגובה
-
36. שאלה
רמי פלר, 02-12-2025
מענין האם בטסלה s.plaid
1030
כח סוס
3 סוללות ענקיות
1.9 שניות ל 100
כמה קרינה יש?
סגור תגובה
-
37. ברור
מיקי, 02-12-2025
-
38. אם מדדו רק ELF - זה מוטעה
א, 02-12-2025
הממירים של הרכבים החשמליים - פועלים בתדרים של מאות הרץ עד כמה קילוהרץ. אפשר לשמוע את זה במנועי ענק - כמו בקטרים חשמליים. לכן אם מדדו רק ELF - אולי זה מחוץ לתחום. מה שכן - אין שום הוכחה, שקרינה אלקטרומגנטית כזו שהיא לא מייננת!!! בעוצמות כאלה, גורמת נזק כלשהו (מלבד חימום מקומי) לרקמות חיות.
סגור תגובה
-
39. אני מאמין
מאמין אני, 02-12-2025
-
40. תגובה 34 - מקצועית ומקיפה - כל הכבוד (לת)
א, 02-12-2025
-
41. אז למה מצחו לי קרניים
ציון, 02-12-2025
-
42.
אודי, 02-12-2025
הניסוי בוצע לגבי מכוניות ארופאיות. שיש תקנים לגביהם מה לגבי סיניות קוריאניות??
סגור תגובה
-
43. לא בדקו אף מכונית סינית
מיש, 02-12-2025
הגרמנים ואחרים רימו גם בדיזל האם להאמין למחקר הזה ?
סגור תגובה
-
44. גרמניה הכי סובלת מהמעבר לחשמליות. אם הוציאו מחקר כזה, אז כבר אין סיבה לפקפק
גרמני, 02-12-2025
וולקסוואגן, במוו, מרצדס. לכולן יש אינטרס שהחשמליות יכשלו. חוץ מזה, להגיד "לא מאמין" כמו רוב התגובות פה, תדברו עניינית, קראתם את המחקר?
סגור תגובה
-
45. הגדרה לא נכונה
שיב, 02-12-2025
בתחילת הכתבה כתבתם ש ELF זה שדה מגנטי בניגוד לשדה אלקטרומגנטי. זה לא נכון. ELF זו קרינה אלקטרומגנטית בתדרים נמוכים מאוד של עד 30 הרץ. אין לי מידע אם היא מסוכנת יותר או פחות מקרינה בתדרים גבוהים יותר של למשל 1Khz או 10KHz אבל גם את זה צריך לחקור
סגור תגובה
-
46. שקרים
ללא, 02-12-2025
לא מדברים בכלל על כמה קרינה יש ברכבים שנבדקו. התקן הסלולרי מדבר על 8 מיקרו גאוס. אני מדדתי בטסלה 3 42 מיקרו גאוס. יותר מפי-5. מזיק? בטוח שכן. בקיצור כתבה שבאה לטייח.
סגור תגובה
-
47. פתאום מפרסמים… סימן ששנים העלימו את האמת
ניב, 02-12-2025
לפחות עשור שאנשים דורשים נתונים כי בדיקות שעושים לבד מגלות שיש קרניה בהחלט גבוהה, בערך פי20 מברכב לא חשמלי, בעיקר באזור המנוע (מתחת למושב של הילד). שנים שלא היתה התייחסות. שתיקת הכבשים.
פתאום אחרי 15 שנים נזכרו לפרסם משהו, כלומר 15 שנים לא רצו לפרסם כי התוצאות היו גרועות, ופשוט נתנו לאנשים להביע את הילדים שלהם ברכב שמקרין עליהם.
סגור תגובה
-
48. ״קרינה באזור הרגליים״ - אז יהיה סרטן רק ברגלים, לא נורא
מתן בגלוי, 02-12-2025
-
49. מה מה עם הסיני..??!
צינג צונג, 02-12-2025
מי שקנה סיני הלך עליו.. ומגיע לו! שילמד לקח!
מי שקונה בזול - משלם ביוקר!
רק תשאל את כל הקפלניסטים המסכנים שקונים את השטויות של יאיר לפיד.. הם משלמים ביוקר.. בטח גם נוהגים באקספג
סגור תגובה
-
50. אפס אמינות
ירון, 02-12-2025
כל בדיקה עצמאית תגלה קרינה גבוהה פי 10 מהתקן
סגור תגובה
-
51. יחצנות זולה של בעלי אינטרסים
מיקי, 02-12-2025
שוק הרכב גמור וכך גם החשמליות שהן רכב לשנתיים שלוש ולזרוק לפח במחירים כאלה נרכב על קורקינט
סגור תגובה
-
52. זהירות
בני, 02-12-2025
שכחתם לציין שביום חם הסוללות מתפוצצות וזה הרבה יותר מסוכן מקרינה
סגור תגובה
-
53. מי שמפחד לא מאמין
נהג סביר, 02-12-2025
כל אלו שחושבים שכולם מרמים, היו צריכים דווקא לרטון על העובדה שברכבים רגילים לא אמרו לנו… אבל מה לעשות כשכל תהליך החשיבה נועד לאשש את החשש…
סגור תגובה
-
54. מטומטמי קרינה וקונספירטורים
מ, 02-12-2025
במסגרת דיון האם קרינה מזיקה, כאשר הטענה נגד הייתה שקרינה עושה סרטן, הראתי שכל המחקרים מראים שקרינת חשמל שתחת התקן (4 מיליגאוס) אינה מזיקה כלל וכלל. אז הטיעון הנגדי היה שכל המחקרים משקרים (אז מעניין איזה מחקרים לא משקרים?) - מטומטמים שהורסים את המדע ואת הקידמה
סגור תגובה
-
55. שמעון מניו - יורק
הבנטלי שלי , 02-12-2025
החלפתי סוף - סוף לבנטלי - חשמלית שחורה מהממת , 8,000 כ"ס .
אין שום קרינה מהסוסים !!. נוסעת - 0 שניות מ- 0 ל- 100
סגור תגובה
-
56. חצי אמת חצי שקר
צומת טי, 02-12-2025
אם הם הצהירו שאין ערכים גבוהים של קרינה בזמן טעינה אז זה שקר מוחלט ויש מלא סרטונים של אנשים שמודדים קרינה בזמן טעינה ורואים בבירור שיש קרינה גבוהה באיזור ראש הנהג. בנוסף לדעתי, היו צריכים לבדוק מנעד תדרים שונים ולא רק תדרים נמוכים, ואז היו מתגלים ערכים גבוהים בחלק מהמקומות. רכב חשמלי שבנוי עם הטכנולוגיה של היום הוא סכנה לבריאות הנוסעים מבחינת קרינה אלקטרומגנטית אם נוסעים בו הרבה. חבל שהגרמנים גם מכרו את ערכיהם כמו האמריקאים לתאגידים שבסתר מכתיבים את הכאילו ניסויים הללו.
סגור תגובה
-
57. מה לגבי רכבים סיניים?
משה, 02-12-2025
הרכבים שנבדקו כולם אירופאים או אמריקאיים מוכרים ועם מוניטין גדול מאוד. יש להם הרבה מה להפסיד. אבל אין פה התייחסות לרכבים סיניים שבישראל הם רוב מוחלט של חשמליים, ושם הפיקוח אם בכלל קיים, הרבה פחות רציני.
בשורה התחתונה, כל עוד אין תקן מחייב, הכל פרוץ ואי אפשר לבוא בטענות
סגור תגובה
-
58. קרינה מגנטית יש בכל מקום
יפת, 02-12-2025
-
59. מי היה מאמין, ״קרינה בלתי מייננת״ היא בלתי מייננת.
אמיר, 02-12-2025
לא כל סוג קרינה ביקום הזה מסוכנת לבני אדם.
סגור תגובה
-
60. הבעיה היא המכוניות העצמאיות
אריה, 02-12-2025
שמכילות מכ"מים, מצלמות והמון רכיבים אלחוטיים. מה הקרינה במכוניות הללו? בפנים ובחוץ?
סגור תגובה
-
61. סערה
משה, 02-12-2025
-
62. למה פיקים לא משנה?
ר, 02-12-2025
-
63. דני שבתאי מטורונטו?
כרמי, 02-12-2025
-
64. נראה שבדקו קרינה אלקטרומגנטית
ניר, 02-12-2025
לפי מה שכתוב - נראה שמדדו קרינה אלקטרומגנטית שבאמת קיימת בזרמי חילופין AC ולא בזרם ישר DC. לכן הם ראו קרינה גבוהה יותר בטעינה האיטית דווקא.
אם היו בודקים קרינה מגנטית - זה היה נראה אחרת.
לינק למחקר היה עוזר לאמת את זה.
בכל אופן, הקרינה הבעייתית שכולם חוששים ממנה בעיקר היא האלקטרומגנטית, כך שאלו חדשות טובות.
סגור תגובה
-
65. בדיקה ממכון ממשלתי ישראלי
נ.ג, 02-12-2025
בכדי להוציא כל ספק מתבקשת מדינת ישראל באמצעות מכון התקנים הישראלי .לבדוק את כל המכוניות הנכנסות לארץ לבדוק קרינה ולסמן את הקרינה בצבעים מאדום עד ירוק כמו מכוניות הבנזין.להוסיף עוד נתון שלישי לכל רכב שיוצג בנוסף :
1)לבטיחות חוזק????
2)זהום אויר/צריכת דלק ????
3) עוצמת קרינה .☢????
הצעה חכמה ומועילה
סגור תגובה
-
66. מחקר ענק? 11 מכוניות...
משה, 02-12-2025
-
67. לא לקרוא כתבות ממומנות, עובדים עלינו
זה לא מה שהמחקר הראה, 02-12-2025
איזו אינטרפרטציה מעוותת של המחקר!! בושה שנותנים לחברות לפרסם תוכן מטעה ולא נכון ולמכור לנו את זה ככתבות לכל דבר. תעשו לעצמכם טובה, תכניסו ל AI את המחקר המקורי ותשאלו אותו מה גילו. בושה לכותבים, בושה לעיתון.
סגור תגובה
-
68. האם קרינה ברכב חשמלי מסכנת את הנוסעים? מחקר ענק חושף את האמת
DANY_FROM_ISRAEL, 02-12-2025
סוף סוף האתר אומר את האמת!
מתי תבינו שחשמלי זה מסוכן?
29. אתה מתחזה לדני מטורונטו, חצוף.
רק בנזין בלי חשמל
סגור תגובה
-
69. סיקס סבן קנדי וגם ישראלי
קובי, 02-12-2025
-
70. חדשות ישנות
יהודה החשמונאי, 02-12-2025
בואו נעשה סדר בסיפור המטופש הזה. תדר הקרינה האלקטרומגנטית הנפלט ממנוע חשמלי חזק כמו מנוע של מכונית חשמלית הוא תדר נמוך מאוד - כמה עשרות הרץ. זו קרינה לא מייננת שאינה מסוגלת לגרום לשינויים כימיים בחומר ביולוגי ולכן אינה מסכנת יצורים חיים.
יש בסביבה שלנו קרינה מסוכנת בהרבה (בתדרים גבוהים) והיא מגיעה לרוב מהשמש. מזל שהאטמוספירה של כדור הארץ מסננת את רוב הקרינה הזו - וזו עוד סיבה טובה לשמור על הפלנטה שלנו ולהפסיק להרוס אותה.
אגב. אם אתם מחפשים משהו לדאוג ממנו - בכל פעם שאתם טסים, במטוס סילון בגובה של 10-12 ק״מ אתם נחשפים לקרינה מיננת בכמות לא זניחה. טיסה הלוך ושוב לניו-יורק יכולה להיות שקולה מבחינת חשיפה לקרינה מיננת מזיקה לצילום חזה.
סגור תגובה
-
71. דני טורונטו מה יש לך להגיד בנושא
אריאל מנור, 02-12-2025
בקרוב נשמע את טמטומך הרב לאחר דני מישראל
סגור תגובה
-
72. גם אמרו שחיסון קורונה מחסן נגד קורונה חחחחח (לת)
גיל, 02-12-2025
-
73. לא מאמין למילה
ירון, 02-12-2025
בבדיקת קרינה כל רכב היברידי וחשמלי יחרגו, בבדיקה אצלי קרינה חריגה מאחורי הנהג ברכב היברידי מסוג קופרה.
סגור תגובה
-
74. האם קרינה ברכב חשמלי מסכנת את הנוסעים? מחקר ענק חושף את האמת
DANY_FROM_TORONTO, 03-12-2025
אני מחשיב את עצמי כמומחה למדידות קרינות של ELF ו-EMF. אני מודד את הקרינות האלה באמצעות מכשיר RDINSCOS RD630. הסטנדרטים המדעיים מבוטאים במיליגאוס:
0 - 2 קיימים בבית או בדירה.
עד 4 זה בסדר.
מעל 6 זה מסוכן לגוף האדם. במכוניות חשמליות נוצרת קרינת ELF מהסוללות. ELF מהממירים שמשנים את ה-DC עבור המנועים ל-AC. ה-EMF נוצר על ידי ממירים שמשנים AC ל-DC במתח גבוה אשר נצרך עבור המנועים החשמליים אשר מפעילים את הגלגלים במכוניות חשמליות.
נועם טועה כאשר הוא אומר שאין דאגה בריאותית בגלל שמדדתי עד ל-125 מיליגאוס במכונית טסלה 3. המדידה היא יחסית למהירות המכונית החשמלית. טסלה משתמש בכמה סוגים של סוללות: סוללות Li-Ion אשר מייצרות קרינה מסוכנת. NCA ,NCM ו-LFP הן סוללות שלא מייצרות קרינה מסוכנת. ה-iPhone 8 Plus שלי והSamsung Galaxy- A15 של אשתי מייצרים 7.5 מיליגאוס. המיקרוגל שלנו מייצר 65 מיליגאוס. הכיריים עם אינדוקציה מייצרים 800 מיליגאוס. ה-Licoln Town Car משנת 2007 מייצר 40 מיליגאוס מתיבת ההילוכים האוטומטית, אבל זה ליד הרגליים ולא ליד הראש. הBentley- Brooklands משנת 1997 לא מייצר קרינה מסוכנת.
7 יוסי. קרא את התגובה שלי למעלה.
11 תום. קרא את התגובה שלי למעלה.
12. אתה צודק.
15 אביחי. איזה דגם של טסלה יש לך?
19. אתה טועה.
22 מוטי. אתה צודק. זו הסיבה שאני ואשתי נוהגים במכוניות בנזין.
29. אתה מטומטם. נקודה.
34 יותם. קנה לעצמך מכשיר מדידה RDINSCOS RD630 כי הוא לא צריך כיול.
36 רמי. מכשיר הטסלה מודל S שלך משתמש בסוללות ליתיום-יון שפולטות קרינה מסוכנת.
38. לקרינת ELF ו-EMF אין שום קשר לתדרים.
40. הוא לא מקצועי כי אין לו את מכשיר המדידה המתאים.
46. אתה טועה כי מדדתי מיליגאוס.
48 מתן. הקרינה ליד הרגליים אינה מסוכנת.
52 בני. חום קיצוני יכול להגביר את הסיכון לבריחה תרמית. זוהי תגובת שרשרת שיכולה לגרום לשריפה או במקרים נדירים לגרום לפיצוץ.
54. התגובה שלך שגויה. קרא את דברי הפתיחה שלי.
55 ו-63. שניכם מטומטמים. נקודה.
68 דני. קרא את התגובה שלי מלמעלה.
69 ו-71. שניכם מטומטמים.
סגור תגובה
-
75. חשוב מאוד תדר הקרינה לא פחות מעוצמה
R, 03-12-2025
כי תדר גבוה (כגון בתחום מיקרו (ג'יגהרץ)) הרבה יותר מסוכן מתדר נמוך שיש דעות שאף מועיל לבריאות. כי גלים בתדר גבוה חודרים יותר טוב עצמים כגון לגוף האדם בקרינה שעלולה להשפיע על התאים.
סגור תגובה
-
76. ואם כן היתה קרינב
kul28, 03-12-2025
כמובן שאין..אם היתה קרינה כל הענף החשמלי היה קורס. אז לתאגידי הרכב חשוב מאוד שיכתבו שאין קרינה גם אם יש.או שהם פושטים רגל. גם כך תעשיית רכב בארופה עוברת משבר. אז ימותו כמה אנשים מסרטן את מי זה מעניין?
סגור תגובה
-
77. חבל שאין נתונים ממשיים
ב, 03-12-2025
חבל שאין פירוט נתונים, הכול כללי ומגמתי, מעניין מה גובה הקרינה החריגה
סגור תגובה
-
78. שניים סינים עם כינור
הכריש, 03-12-2025
-
79. חבר חכם קנה חשמלית עממית ונהנה רק מיתרונות
נחום, 03-12-2025
-
80. שי
זה מחקר עבור אינטרס כלכלי, 03-12-2025
יש מצוקה במכירת כלי רכב חשמליים , אז מביאים מחקר שנוי במחלוקת על מנת לעודד אנשים לקנות חשמלי , לא מאמין לזה , יש מחקרים שמראים קרינה מסוכנת
סגור תגובה
-
81. האמת היא ש:
נוכלים בלי סיגנון, 03-12-2025
פעם בישראל ערכו בדיקה וגילו שיש קרינה גבוהה מאד במיוחד בתאוצה ובלימה ואז באו כל היבואנים והתחילו לבכות ולמשוך בחוטים ואז המציאו בדיקה חדשה ש"דיללה" באופן משמעותי את רמות הקרינה ואז פתאום אה תראו אין קרינה...
סמוך על סמוך...
ובמדינה שעושים הכל כדי שתעמדו בפקקים יותר זמן במקום לפתור אותם קשה לסמוך
סגור תגובה
-
82. מה שנהדר בתגובות פה זה ש..
ק, 03-12-2025
רואים איך כמו בכל דבר יש פילוג
יש כאלה שלקחו שקרונה בבליעה ואמרו תודה
יש כאלה שחושבים שזיבי הוא מלך
יש כאלה שאמרו שהנדסת אקלים וריסוס זה פיקציה
יש כאלה שאמרו שניסוי שמשרד הבריאות עשה בחצי מיליון תינוקות זה פיקציה
תמיד יהיו כאלה בעד ונגד
וזה דרך של העולם להיפטר מעפרונות לא מחודדים
סגור תגובה
-
83. לא בדקו מול מכוניות בנזין
אילן, 03-12-2025
בדקו חשמלי מול היברידי. אבל לא מול מכוניות בנזין רגילות
סגור תגובה
-
84. דן לרמן
דן לרמן, 03-12-2025
אכן . בדקתי רכב חשמלי גדול. ורמות הקרינה המגנטית היו נמוכות בתא הנוסעים. אולי התקינו שכבת מגן במרכב הרכב. אני בודק מוסמך. ואני מסכים אם תוצאות המחקר. למשל ה UPS על שולחן המשרד שלי. פולט קרינה גבוהה פי 100 מהרמה הממוצעת היומית המותרת. בכל מקרה. בדקתי רק רכב אחד . סלברדו. ויצא תקין לחלוטין. אבל ממליץ לבדוק כל רכב לפני שקונים.
סגור תגובה
-
85. ל -1. טעות
מהנדס, 03-12-2025
מה שמסוכן במקרוגל זה התדר. 2.4GHz. הקרינה בסוללה היא בעצם שדה מגנטי, ובטח שלא בתדר זהה.
העיקר לכתוב משהו
סגור תגובה
-
86. לא בדקו אף סינית ? (לת)
רחמים לא ידע, 03-12-2025
-
87. ממש אמין,עוד לפני עשור יצאו דיווחים בארה"ב על כאבי ראש לנהגים ברכבים הברידים (לת)
פאטימה יאסין, 03-12-2025
-
88. כמו שאמרו לכם שהחיסוני קורונה בטוחים
מודי , 03-12-2025
אל תאמינו לי תעשו בדיקה בעצמכם אנשים עשו והרבה - אים הקרינה בטלפון שלכם - 4 9 13 בסינים יחדות קרינה
באוטו חשמלי זה 5000 ממוצע - ואיפלו מוכרים מתקן להורדת הקרינה למושב ילדים תתעעעוררו
סגור תגובה
-
89. אל תסכימו לחסן את המכוניות!!
רונן, 03-12-2025
מאז שהרכב שלי קיבל חיסון יש קרינה יותר גרועה ממיקרוגל!
אנשים שמאמינים לקונספירציות חיסונים ולקרינה מסלולרי ומכוניות ולריסוסים מהשמיים..
אנשים מיוחדים
סגור תגובה
-
90. שקרנים!:מעניין שבמכונית לא חשמלית יש יותר קרינה
שפוי, 03-12-2025
על מי אתם מנסים לעבוד??? אני בדקתי כמה רכבים ויד קרינה מעל המותר בכולם!! מגיעים ל20 מיליגאוס במקרה הטוב
סגור תגובה
-
91. המסקנות של הכתבה חד משמעותיות, של המחקר פחות
לא קונה את זה, 03-12-2025
נראה שהכותב רוצה מאוד להאמין שהכל בסדר (והכתבה מיועדת למי שרוצה כמוהו להמשיך להאמין בזה).
דרך אגב, התקן האירופי עומד על 2000 מיליגאוס ולא לוקח בחשבון שום השפעה בריאותית ארוכת טווח של החשיפה. אין התיחסות לפולסים, רק לחשיפה קבועה והתקן נקבע על בסיס הנחה שאין השפעות בריאותיות לשדה מגנטי בתדר נמוך.
מחקרים כבר מראים השפעות מ1.6מיליגאוס ומעלה.
סגור תגובה
-
92. האם קרינה ברכב חשמלי מסכנת את הנוסעים? מחקר ענק חושף את האמת
DANY_FROM_TORONTO, 03-12-2025
68 דני. אתה צודק.
75. קרא את התשובה שלי ל-85.
80. אתה צודק כי מכוניות חשמליות גם לא נמכרות בקנדה.
84 דן. אין לי UPS אבל המחשב השולחני שלי מייצר 65 מיליגאוס ממש מלפנים.
85 מהנדס. אתה לא מהנדס כי תדר לא רלוונטי כשמודדים קרינה מסוכנת ב-mG מתנור מיקרוגל. אתה מלא עם BULLSHIT כי קביבו צודק במספר 1.
91. קנדה וארה"ב לא מתחשבות בתקן האירופי.
סגור תגובה
-
93. ל-ADAC אין מוניטין טוב
וולפגנג מיציבושי, 03-12-2025
לארגון הענקי הזה, שהוא ארגון הנהגים הגדול באירופה, יש עבר בעייתי עם מניפולציות על תוצאות מבחנים וביקורות שעשה. קשה לסמוך עליהם.
סגור תגובה
-
94. איפה הסיניות?
נתיב, 03-12-2025
לא בדקו את הרכבים החשמליים המובילים במכירות שגם מגיעים ממדינה שחיי אדם בהם זולים.
סגור תגובה
-
95. כמו הדיווחים על זריקות הקורונה
דייב , 03-12-2025
שאמרו שהן בטוחות וכ"כ הרבה אנשים ובמיוחד צעירים לוקים בליבה, בסרטן טורבו ומחלות אוטואימוניות. מי מממן את הכתבה והמחקר?
סגור תגובה
-
96. לדני החוקר השקרן והמטומטם
אלי, 04-12-2025
שום עובדה לא משנה את המוח הדמנטי שלך ואת השקרים שאתה מפיץ.
מומחה בקרינה אלק, אולי מומחה בשקרים.
הטיפש הגדול בעולם שחושב שהוא מומחה.
שקרן ו\או מטומטם נשאר שקרו ו\או מטומטם!
סגור תגובה
-
97. תגובי (לת)
תראו את תגובה 40, 04-12-2025
-
98. תגובה
אני, 05-12-2025
אם האין חשש מדוע לא מפרסמים מה הקרינה של הרכבים כמו שמפרסמים פליטה ברכב בנזין או סולר, הכל בלוף רק כסף כמו הרמאות של פולקסוואגן שנתפסו
סגור תגובה
-
99. קצת סדר שיהיה פה
מרקו, 15-01-2026
הרבה דברים לא נכונים נכתבו אז קודם כל הנה הקישור למחקר
https://doris.bfs.de/jspui/handle/urn:nbn:de:0221-2025031250843
הוא בגרמנית ובאורך של 463 עמודים אז צריך לתרגם ולסכם אותו עם ai כלשהו.
קודם כל מי שאחראי עליו זה המשרד להגנת הסביבה הגרמני. adac הוא רק שותף.
משתמשים בתקנים המוכרים לקרינה בתחום ELF. שזה מה שנפלט מקרינה שמקורה בחשמל.
מבחינת תוכן המסמך ממש בקיצור:
אין קרינה גבוהה לאורך זמן שחורגת מהתקן אבל יש "פיקים" של קרינה שחורגים בצורה ניכרת בזמן בלימה והאצה. התקן לא מחשיב את הפיקים האלה כי לפי התקן בקרינה לא מייננת יש סיכון רק אם היא קיימת לאורך זמן.
בנוסף לא נבדקו תוצאות בזמן טעינה של הרכב.
ודבר אחרון - אין ספק שחימום מושבים מייצר קרינה מעל התקן.
כל הנל נכון רק לדגמי הרכב שנבחנו:
All-Electric Vehicles (BEV):
Renault Zoe
Tesla Model 3
BMW i3
Volkswagen ID.3
Audi e-tron quattro
Peugeot e-208
Porsche Taycan
Aiways U5
Hyundai Ioniq 5
Fiat 500e
Opel Corsa Electric
Plug-in Hybrid
Vehicles (PHEV):
Volkswagen Passat PHEV
Mercedes GLE 350 de PHEV
Combustion Engine Vehicle (for reference):
Opel Corsa (Combustion Engine)
סגור תגובה