בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

קיה סיד מקבלת גרסת פלאג-אין הייבריד

קיה סיד מקבלת גרסת פלאג-אין הייבריד


קיה חשפה דגמים היברידים-נטענים לסיד סטיישן ול-Xceed, עם טווח נסיעה של כ-60 ק"מ



מאת רן סגל
 
קיה מרחיבה את היצע הדגמים ההיברידיים. לאחר הנירו והאופטימה ההיברידיות, חושפת קיה את הגרסאות ההיברידיות-נטענות של הסיד סטיישן ורכב הפנאי Xceed שעתיד להגיע לישראל עוד השנה. שיווק שתי הגרסאות החדשות יחל באירופה בתחילת שנת 2020. מיבואנית קיה בישראל, טלקאר, טרם נמסר מידע אודות הגעת הדגמים  לישראל.

קיה סיד סטיישן PHEV
 

יחידת הנעה

דגמי הפלאג-אין הייבריד של קיה סיד מצוידים ביחידת הנעה זהה לזו של קיה נירו פלאג-אין, שכבר משווק בישראל. מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים משולב עם מנוע חשמלי בהספק של 44.5 קילוואט עם סוללת ליתיום-פולימר בגודל 8.9 קווט"ש. יחדיו הם מפיקים נתון הספק העומד על 141 כ"ס ו-27 קג"מ. המנוע משודך לתיבה כפולת מצמדים בעלת 6 הילוכים.
 

טווח הנסיעה החשמלי עומד על כ-60 ק"מ לשני הדגמים ואילו ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.8 שניות (11 שניות ב-Xceed). על מנת לשמור על הולכי הרגל, גרסת הפלאג-אין מפיקה בנסיעה איטית או בנסיעה לאחור צליל מנוע מלאכותי בעוצמה של עד 59 דציבל.
 
המשתמשים יוכלו לחבר את הרכבים לטעינה ביתית ולקבוע את שעת התחלה וסיום הטעינה. כך יוכלו להנות מתעריפי צריכת חשמל נמוכים בהתאם לשעות הטעינה.

KIA Xceed PHEV
 

עיצוב

דגמי הפלאג-אין מובחנים חיצונית באמצעות גריל קדמי אטום למחצה ותגי eco plag-in חיצוניים. פתח שקע הטעינה ממוקם בכנף השמאלית-קדמית. בנוסף ישנם חישוקי 16 אינץ' יחודיים ואופציה לחישוקי 17 אינץ' בגרסת הסטיישן או 18 אינץ' ב-Xceed. קיה סיד סטיישן PHEV קיבלה פגושים המעוצבים בדומה לגרסאות ה-GT Line.
 
נפח תא המטען בקיה סיד סטיישן PHEV הצטמצם ב-188 ליטרים ועומד על 437 ליטרים. קיה Xceed פלאג-אין הייבריד יציע נפח של 291 ליטרים (135 ליטרים פחות מהגרסה הרגילה). כמו כן גם מיכל הדלק הצטמם לכדי 37 ליטרים בלבד. לצד זאת גרסאות אלו יציעו אפשרות לחיבור נגרר – אופציה שלרוב אינה נפוצה ברכבים היברידיים.

קיה סיד סטיישן PHEV
 
בפנים הרכב נוספו מאפיינים ייחודיים לגרסאות החדשות, ביניהם תצוגת טעינה בלוח המחוונים וכאופציה יוצע לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ. חיווי מצב הטעינה ממוקם על גבי הדשבורד כך שהנהג יוכל להבחין במצב הסוללה גם במבט מבחוץ (מצב טעינה או טעינה מלאה). לגרסאות אלו מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ' הכולל קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. כאופציה יוצע מסך בגודל 10.25 אינץ' הכולל מערכת ניווט המאפשרת תכנון מסלול בהתאם לעמדות הטעינה שבדרך ואפשרות חיבור שני מכשירים סלולריים במקביל.

קיה סיד סטיישן PHEV
 
לדגמי קיה בישראל – קיה
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. לוקח בליסינג את הנירו נכון לעכשיו, אבל הXceed נראית משמעותית יותר יפה (לת)  

טוב שהפלאג אין הייבריד נכנס למיינסטרים,03.09.2019

2. היכולות של קיה מרשימות   הכיוון של קיה בחשמול הדרגתי של הדגמים השונים מביא ...

מאור ,04.09.2019
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים