דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קיה סטינגר בישראל: מ-280,000 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...

קיה סטינגר הוצגה לראשונה בתערוכת דטרויט בינואר 2017 בתצורת פאסטבק, הידועה כיום יותר כקופה-חמש-דלתות. הסטינגר נבחנה במסלולי הנורבורגרינג ובמסלול הבין-לאומי שבקוריאה וכעת, טלקאר, יבואנית קיה בישראל, החלה בשיווקה.

קיה סטינגר

מידות ועיצוב

אורכה הכללי של קיה סטינגר עומד על 483 ס"מ, רוחבה עומד על 187 ס"מ, גובהה עומד על 140 ס"מ ובסיס הגלגלים על 290.5 ס"מ. לשם ההשוואה מול אודי A5 למשל, היא ארוכה ב-9.7 ס"מ, רחבה ב-2.7 ס"מ, גבוהה ב-1.4 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה ארוך ב-8.1 ס"מ. משקלה של הסטינגר עומד על 1,717 ק"ג (1,855 ק"ג בגרסת ה-GT) ונפח תא המטען עומד על 406 ליטר (1,158 ליטר בקיפול המושבים).

על העיצוב אחראים פיטר שרייר וגרגורי גיום מהשלוחה האירופאית של קיה. מכסה תא המנוע הארוך והזנב הקצר, השמשה הקדמית המשופעת, יחד עם אף הנמר המוכר, סרחי עודף קצרים ועמידה נמוכה (מושב הנהג במצב הנמוך ביותר שלו נמצא 18 ס"מ בלבד מעל הכביש), כל אלו יוצרים מראה דינאמי ושרירי.

קיה סטינגר זמינה ב-10 צבעים לבחירה: לבן פנינה "שלג", כסף "משי", כסף "קרמי", אפור "פנתרה", אפור "חלוק נחל", שחור פנינה "כוכב השחר", צהוב "שקיעה", כחול "מיקרו", כחול עמוק ואדום.

יחידות הנעה

קיה סטינגר תשווק בישראל עם שני מנועים. האחד, מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר המספק 256 כ"ס ב-6,200 סל"ד ומומנט של 36 קג"מ הזמינים מ-1,400 סל"ד. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.0 שניות לכדי מהירות מירבית של 240 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 12.6 ק"מ לליטר.

המנוע השני גם הוא טורבו-בנזין אך הוא בתצורת V6 בנפח 3.3 ליטר ובעל שני מגדשי טורבו. ההספק עומד על 370 כ"ס ב-6,000 סל"ד והמומנט עומד על 51 קג"מ הזמינים מ-1,300 סל"ד נמוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.9 שניות לכדי מהירות מירבית של 270 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 10.1 ק"מ לליטר. גרסה זו זוכה גם למערכת בלימה משודרגת מבית ברמבו (350 מ"מ ו-4 בוכונות מלפנים ו-340 מ"מ ו-2 מאחור) ומתלים מתכווננים אלקטרונית.

שני המנועים משודכים לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים עם מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה והנעה אחורית הכוללת דיפרנציאל מכאני מוגבל החלקה (LSD). בנוסף ישנו בורר מצבי נהיגה עם 5 אפשרויות: Eco, Comfort, Sport, Sport+, Smart המשפיעים על תגובות המנוע, דוושת ההאצה, ההגה והמתלים ובנוסף ישנה גם מערכת "בקרת שיגור".

קיה סטינגר

רמות גימור

קיה סטינגר תוצע בשתי רמות גימור, GT Line (עם מנוע 2.0 ליטר) ו-GT (עם מנוע 3.3 ליטר). בגרסת ה-GT Line נקבל אבזור עשיר למדי הכולל כניסה והנעה ללא מפתח, מושבים מצופים עור עם חימום, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם 2 זכרונות למושב הנהג, הגה עם תחתית קטומה המתכוונן חשמלית, מצופה עור ומחומם, ידית הילוכים מצופה עור, מראה מרכזית נגד סנוור, גג זכוכית נפתח חשמלית, לוח מחוונים עם מסך מחשב דרך בגודל 7 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת לשני איזורים, מראות צד נגד סנוור (מחוממות ומתקפלות חשמלית), מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע בגודל 8 אינץ' כולל קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, שקע USB מלפנים ומאחור, מערכת שמע בעלת 6 רמקולים, תאורת לד קדמית ואחורית, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, חיישני אורות וגשם וצמיגים בגודל 225/45 עם חישוקים בגודל 18 אינץ'.

גרסת ה-GT מוסיפה ריפוד עור "נאפה", אוורור במושבים הקדמיים וחימום במושבים האחוריים, כווננון תמיכת מותניים לכיסא הנהג, תצוגה עילית, מחשב דרך משודרג הכולל  מד G ומדידת זמני הקפה, מערכת שמע משודרגת מבית "הרמן קרדון" 720 וואט בעלת 15 רמקולים, כולל 2 סאבוופורים, דלת תא מטען חשמלית וחישוקים בגודל 19 אינץ' הנועלים צמיגים בעלי מידה שונה; 225/40 מקדימה ו-255/35 מאחור.

קיה סטינגר

בטיחות

בתחום הבטיחות כמעט ואין הבדל בין רמות הגימור. ישנן 7 כריות אוויר, חיישני חניה היקפיים (כולל מצלמות היקפיות בגרסת ה-GT), התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, התרעת עירנות לנהג, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה, התרעת רכב בשטח מת, מצלמת רוורס, התרעה על תנועה חוצה מאחור. קיה סטינגר קיבלה ציון מירבי של 5 כוכבים במבחן הריסוק הפומבי של איגוד הבטיחות האירופאי Euro NCAP. בסעיפי המשנה קיבלה ציון של 93% בהגנה על מבוגרים, 81% בהגנה על ילדים, 78% בהגנה על הולכי רגל וציון מכובד של 82% על מערכות הבטיחות.

קיה סטינגר

קיה סטינגר - מחירים:

קיה סטינגר GT Line תעלה 279,900 שקל

קיה סטינגר GT תעלה 379,900 שקל

לדגמי קיה בישראל – קיה

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. פשוט טמטום! אולי 5 יח' בשנה 
    דוד, 03-09-2018

    לא מתאים לשוק בארץ בכלל ובטח בלא במחיר הזה. כנראה שליבואן מספיק כמה יחידות בודדות בשנה כדי להעלות את מחזור ההכנסות, פראיירים לא מתאים רק מתחלפים.

    סגור תגובה

  • 2. אני נשאר עם בימר (לת)
    נהג, 03-09-2018

  • 3. ציון יחסית נמוך במערכות בטיחות  
    , 03-09-2018

    וולו מקבלים ציון יותר גבוה בהרבה למשל בחול וולו xc90 קיבל ציון מאה אחוז למערכות הבטיחות שלו

    סגור תגובה

  • 4. עדיף טויוטה אבלון היברידי או רגיל (לת)
    ארלה, 03-09-2018

  • 5. יש המון כוכביות שצריך להוסיף 
    דן, 03-09-2018

    אפס למאה קמש בירידה בטפרטורה של חמש עשרה מעלות, מושבי עור נאפה שצריך להחליף כל שנה...
    אני טיפה מגזים אבל אני חושב שהנקודה הובהרה. אתם בכל זאת קיה וכמה שתעשו יש לכם מנועים בינוניים מינוס כי ככה יונדאי עושים ובכלל שלא נדבר על איכות המנוע בכל מובן שהוא. זה שאמרו שליונדאי יש הכי פחות תקלות לפי המבחן ההוא באנגליה זה לא אומר כלום, מדובר בשנה אחת ומדובר בתנאים קלים מאוד מכיוון שלי יש משפחה באנגליה שרוב בני המשפחה מועסקים בדברים הקשורים לשוק מכירות, רכבים וכדומה והם אמרו שהמון מרכבי יונדאיהם מגיעים במנועי הבנזין ולא עושים המון קילומטראז' לעומת כל החברות האירופאיות שמיצרות יותר רכבים, בעלות מנועים חסכוניים ואמינים מאוד וכך גם הקילומטראז' והחיים שהם עוברים הרבה פחות קלים וגם ליונדאי וקיה אין רכבים עם הנדסת אנוש מצומצמת ויש כאלו שיגידו מסובכת כי הם עושים הכל פשוט האת הכל קל למצוא וזה מה שגורם לאנשים המבוגרים לקחת את הרכבים האלה דווקא.
    שימו לב שבמיוחד ברכבי קיה לאחר שנה העור בהגה נהיה שחור מבריק ומגעיל.... זה לא אמור להיות ככה, הוא אמור להשאר שחור נעים למגע ולא דביר ומפריע בעין ובידיים. לגבי המחיר, לאודי יש תיבת הילוכים מהירה ואף אמינה יותר, כך גם למרצדס, ב.מ.וו וגם סקודה (בעיקר במצמדים הרטובים) אותו דבר לגבי רעש המנוע והאמינות שלו. קיה נותנים אבזור כי צריך להראות שהם שמו כסף על משהו באוטו הזה. בקיצור אמליץ לכם להמנע וכן אני מדבר על ניסיון עם הרכבים של הקונצרן הזה, נסיעות שעשיתי על רכבי המשפחה תלונות מהמשפחה ואפילו מהשכנים או מחבריי. אני יודע שיש עוד אנשים כמוני (שלא אוהבים בגלל דברים כאלו) ובאחת הכתבות מצאתי איש אחד שגם חושב כמוני. אנחנו מדברים מניסיון ואנחנו כאלו שמתקשרים עם העולם המודרני ביוטיוב או באתרים כמו זה וכותבים כי לא לכולם יש כח לספר מה הם עברו ואנחנו עושים זאת במקומם.

    סגור תגובה

  • 6. ירון 
    דן אחויה חפרת טילים, 03-09-2018

    אין לך שום ניסיון עם רכבי קיה!
    אני מחליף קיה בקיה ןאין ולא הייתה לי שום בעיה ברכבים האלה ממה שציינת.
    זה שאתה סוכן מכירות מתוסכל זה בעיה שלך.
    העם אומר את דברו כשהוא קונה את רכבי יונדאי/קיה.

    סגור תגובה

  • 7. יששששששש סוף סוף הרכב המטריף הזה הגיע לארץ 
    אליאור, 03-09-2018

    כמה חיכיתי לסטינגר הזאת.
    נהגתי בה חצי שעה במיאמי ומאז התאהבתי.
    סוף סוף זה בארץ.

    סגור תגובה

  • 8. נתונים מעולים מחיר הזויייי 
    אוהב לנהוג, 04-09-2018

    נתונים מעולים...אבל יקרררר בכל זאת קיה

    סגור תגובה

  • 9. מחיר הזוי 
    יוסף, 04-09-2018

    רכב כזה מתחיל מ 120 אלף שקל ברוב מדינות העולם. רק פה ברוך השם מפנקים אותנו עם מחירים אסטרונומיים.

    סגור תגובה

  • 10. הרכב הכי יפה שיש בקטגוריה של ספורט סדאן 
    יניר, 04-09-2018

    יותר יפה אפילו מניסאן מקסימה.

    סגור תגובה

חזור למעלה