דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פרארי פורטופינו בישראל: מ-1.7 מיליון שקל

Getting your Trinity Audio player ready...

יבואנית פרארי בישראל, אוטו איטליה, החלה בשיווק ומכירת פרארי פורטופינו, מחליפת הקליפורניה והפרארי הזולה בהיצע. מחירה הוזל ב-290,000 שקל לעומת הקליפורניה T אותה היא החליפה.

פרארי פורטופינו

מנוע וביצועים

לפרארי פורטופינו מנוע טורבו-בנזין בתצורת V8 בזווית 90 מעלות ובנפח של 3.8 ליטר. ההספק עומד על 591 כ"ס ב-7,500 סל"ד והמומנט עומד על 76 קג"מ הזמינים מ-3,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים. לפורטופינו הנעה אחורית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה.

ההאצה ל-100 קמ"ש מסתיימת ב-3.5 שניות קצרצרות (0.1 שניות פחות מהקליפורניה) לכדי מהירות מירבית של 323 קמ"ש (7 קמ"ש יותר). כדרך אגב, ההאצה ל-200 קמ"ש אורכת 10.8 שניות, ממש כמו ההאצה ל100 קמ"ש של המשפחתית של השכן. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 10.7 ק"מ לליטר, אך אנו בספק אם הלקוחות ינסו לנהוג בה בצורה חסכונית.

לפרארי פורטופינו בורר מצבי נהיגה עם 3 מצבים, בלמים קרבו-קרמיים ומתלים מגנטיים (אופציה).

פרארי פורטופינו

מידות

אורכה של הפורטופינו עומד על 458.6 ס"מ (2.4 ס"מ ארוכה יותר מהקליפורניה), רוחבה עומד על 193.8 (2.9 ס"מ יותר), הגובה עומד על 131.3 ס"מ (0.9 ס"מ פחות) ובסיס הגלגלים נותר זהה ועומד על 267 ס"מ. נפח מכל הדלק גדל ב-2 ליטר לכדי 80 ליטר, אך נפח תא המטען הצטמק ב-48 ליטר ועומד כעת על 292 ליטר – נקווה רק שסט מקלות הגולף שלנו יכנס שם.

הגג הקשיח של הפורטופינו נפתח ונסגר תוך 14 שניות והשלדה החדשה תוכננה מחדש והיא כעת קשיחה יותר ועמידה ב-35% יותר בכוחות פיתול. בנוסף לכך הצליחה פרארי להפחית כ-80 ק"ג ממשקל הרכב לעומת הקליפורניה ומשקלה כעת עומד על כ-1650 ק"ג.

פרארי פורטופינו

אבזור

לפרארי פורטופינו מושבי עור מתכווננים חשמלית (בעלי 18 כוונונים שונים), בקרת אקלים מפוצלת, מסך מידע בלוח המחוונים בגודל 5 אינץ' ומסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', חישוקים קלים בגודל 20 אינץ', תאורת לד קדמית, דלת תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד.

פרארי פורטופינו

אור קליין, מנהל חטיבת היוקרה של  UMIאליה משתייכות פרארי ומזראטי אמר: "אנו גאים להשיק בישראל את המחליפה של הקליפורניה - הפורטופינו, המהווה את גרסת הכניסה למותג העל וחושפת ללקוחות חדשים את ערכי המותג. הפורטופינו הינה סנונית ראשונה של דגמים נוספים שצפויים להצטרף בשנה הקרובה: דגם הקצה - פרארי 812 סופרפאסט ובתחילת 2019 נשיק את ה-488 פיסטה".

פרארי פורטופינו

עמית איילון, מנהל פעילות פרארי ומזראטי בישראל, אמר: "אני שמח לבשר שכבר עם פתיחת השיווק לאחר תערוכת ז'נבה במרץ, נרשמו 3 הזמנות מדגם הפורטופינו שיעלו על הכביש בחודש הקרוב ובמהלך הרבעון. בנוסף אנחנו במו"מ מתקדם עם מס' לקוחות נוספים שמעוניינים בפורטופינו. בשנתיים האחרונות הגדלנו את פעילות ההתאמה האישית בישראל עם תוספות של אבזורים מיוחדים וכן הגדלנו את כמות אספני הפרארי בישראל (לקוחות המחזיקים שני רכבים ויותר)".

לדגמי פרארי בישראל – פרארי

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה