דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פורשה 911 החדשה

Getting your Trinity Audio player ready...


לאחר כהונה של 4 שנים הדור הנוכחי (997) של מכונית הספורט הקלאסית ביותר עובר מתיחת פנים.
מדובר במתיחת פנים בסגנון "לא נגענו" - מעצבי (וחובבי) יודעים ששינויים מוגזמים עלולים לגרום ליותר נזק מאשר תועלת. עם השינויים החיצוניים ניתן למנות פגושים מעודכנים, שימוש בנורות LED ליחידות התאורה מלפנים ומאחור ומעכשיו פנסי בי-קסנון כסטנדרט בכל הגרסאות.
תא הנוסעים עבר שדרוג קל הכולל גלגל הגה חדש ועדכון המערכות האלקטרוניות בתא הנוסעים.
שינוי משמעותי נמצא מתחת למכסה המנוע. בפעם הראשונה אצל פורשה תוצע תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים שנקראת PDK ומצוידת ב-7 יחסי העברה. זוהי תיבה בסגנון DSG של פולקסווגן והיא תחליף את התיבה האוטומטית בעלת 5 יחסי העברה ששירתה את 911 עד היום.
תיבת PDK אחראית, מלבד ביצועים טובים יותר, גם לשיפור בנתון צריכת הדלק ופליטת CO2 בשיעור של עד 15%.
המנועים זכו גם הם לשדרוג בדמות הזרקת דלק ישירה וזה מתבטא בתוספת נאה להספק המירבי. הקאררה בעלת מנוע בנפח 3.6 ליטר קיבלה תוספת של 20 כ"ס לסך של 345 כ"ס והקאררה S בעלת מנוע בנפח 3.8 ליטר קיבלה תוספת של 30 כ"ס לסך של 385 כ"ס.
כמובן שעם תוספת הסוסים נרשם שיפור בביצועים, הקאררה תאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות עם תיבה ידנית (4.8 שניות בעבר) ועם התיבה הרובוטית התאוצה ל-100 קמ"ש נמשכת 4.5 שניות בלבד, עם אותו תיבה הקאררה S תאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות.
נכון לעכשיו מתיחת הפנים מתייחסת רק לגרסאות אלו אך בהמשך השנה שאר היצע ה-911 צפוי להתעדכן בהתאם. 911 המחודשת תגיע ארצה בחודשים הקרובים.



פורשה 911 / צילומים: יצרן


לדגמי פורשה בישראל - פורשה

 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה