עכשיו למעשה מתרחשת ההשקה האמיתית של פולקסווגן ג'טה החדשה. אמנם, הג'טה משווקת בישראל מאז אוקטובר 2011, אבל כל עוד שווקה הג'טה עם מנוע 1.4TSI במחיר של 140,000 שקל היא היתה פשוט יקרה מדי בשביל להתחרות בקטגוריית המשפחתיות. גם עכשיו, עם מנוע 1.2 טורבו (105 כ"ס), היא לא מכונית זולה – אבל מחיר של 128,900 שקל, בסך הכל 6,000 שקל יותר מפורד פוקוס ומאזדה 3, עשוי להפוך את הג'טה למשתלמת יותר לרכישה.
עם המנוע החדש, שלמעשה מהווה תחליף למנועי ה-1,600 סמ"ק בקונצרן פולקסווגן, מאיצה הג'טה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 10.9 שניות עד למהירות מרבית של 190 קמ"ש. גרסה זו תשווק עם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG), אשר מסייעת לצריכת דלק נמוכה של 18.8 ק"מ ליטר על פי נתוני היצרן. עם זאת, חשוב לזכור שמנועי טורבו נוטים להתגלות במציאות כבזבזניים יותר באופן משמעותי לעומת נתוני היצרן שהושגו בתנאי מעבדה.
פולקסווגן ג'טה החדשה. זולה יותר, אך עדיין יקרה מהמתחרות / צילומים: יצרן
יחד עם השקתה של פולקסווגן ג'טה 1.2TSI הכריזה פולקסווגן על מבצעים שונים בדגמי החברה, שיימשכו לאורך כל חודש מרץ. במסגרת המבצע ניתן יהיה לרכוש את פולקסווגן פולו בגרסת ה-1.4 DSG במחיר של 99,900 שקל, שהם 6,000 שקל פחות ממחיר המחירון. פולקסווגן גולף עם מנוע 1.2TSI תעלה 122,900 שקל במקום 128,900 שקל, ופולקסווגן פאסאט תזכה להנחה של 10,000 שקל ותעלה 179,900 שקל. גרסת הדיזל של פולקסווגן טוארג תימכר בהנחה מרשימה במיוחד של 30,000 שקל, מה שאומר שבמהלך חודש מרץ ניתן יהיה לרכוש אותה תמורת 359,900 שקל בלבד. עסקה משתלמת?
לדגמי פולקסווגן בישראל - פולקסווגן