בחר רכב
רכב חדש 2020
רכב משנים קודמות

סיטרואן C3 איירקרוס מתחזקת

סיטרואן C3 איירקרוס מתחזקת


אחרי הקקטוס, גם ה-C3 איירקרוס מקבלת מנוע 1.2 ליטרים בהספק של 130 כ"ס. וגם: מחירון 2020 ומינויים חדשים בקבוצת לובינסקי



מאת רן סגל
 
יבואנית סיטרואן בישראל, קבוצת לובינסקי, החלה בשיווק גרסה חדשה לרכב הפנאי הקטן C3 איירקרוס. מדובר בגרסה עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטרים המוכר גם מפיג'ו 3008 וסיטרואן קקטוס המספק 130 כ"ס. בתחום האבזור ה-C3 איירקרוס בעלת המנוע החזק משווקת ברמת גימור Shine PK כאשר גרסה זו יקרה ב-2,000 שקלים ומחירה עומד על 124,990 שקלים.

סיטרואן C3 איירקרוס
 
בהשוואה לדגם היוצא, המנוע החדש מציע נפח זהה של 1,199 סמ"ק אך ההספק צמח ב-20 כ"ס ומתייצב על 130 כ"ס. נתון המומנט עלה ב-2.9 קג"מ ל-23.4 קג"מ הזמינים 250 סל"ד מאוחר יותר, ב-1,750 סל"ד. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.2 שניות, שהם 2.6 שניות מהר יותר, בעוד המהירות המירבית נותרה 183 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עדיפה גם היא ועומדת על 19.6 ק"מ לליטר לעומת 17.8 ק"מ לליטר בגרסת ה-110 כ"ס הקודמת.
 

מחירון 2020

במקביל להגעתה של הגרסה המחוזקת ל-C3 איירקרוס, חלו שינויי מחירים בדגמים אחרים של המותג. סיטרואן C3 הוזלה בגרסת Shine PK ב-2,500 שקלים ומחירה עומד על 103,490 שקלים. סיטרואן קקטוס, C4 ספייסטורר והברלינגו שמרו על מחירי 2019 בעוד ה-C5 איירקרוס התייקרה ב-4,000 שקלים ברמת הגימור Feel (דיזל ובנזין) ומחירה כעת מתחיל מ-152,990 שקלים. רמת הגימור Shine PK נותרה ללא שינוי. יחד עימה גם הג'מפי המסחרית התייקרה ב-7,000 שקלים בכל הגרסאות ומחירה מתחיל מ-176,990 שקלים.

סיטרואן גמפי
 

שינויים בקבוצת לובינסקי

לאחרונה עבר רונן לביא, סמנכ"ל המכירות היוצא של קבוצת לובינסקי, לתפקיד סמנכ"ל החטיבה העסקית בקבוצת סמל"ת. בעברו שימש לביא מנהל חטיבת המשאיות והמסחריות בקרסו מוטורס ומנהל המכירות הארצי של מרצדס-מסחריות בכלמוביל.
 
את לביא החליף דורון עטיה (48) אשר מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות לקוחות פרטיים ומנהל רשת הסוכנים של מותגי פיג'ו וסיטרואן בקבוצת לובינסקי. בעברו היה עטיה מנכ"ל ממסי תיירות, סמנכ"ל מכירות ב"צים ישראל" ומנהל אגף מערך מכירות ארצי בפרטנר.

דורון עטיה
 

סיטרואן C5 איירקרוס - מנוע חדש, לא בארץ כרגע

רכב הפנאי הקומפקטי של סיטרואן, המשווק בישראל מזה כחצי שנה (ומכר מאז 744 יחידות) מצטייד במנוע 1.2 ליטרים טורבו-בנזין בהספק של 130 כ"ס. למנוע זה משודכת תיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים ומדובר ביחידת הנעה זהה לזו המוצעת בפיג'ו 3008 המשווק כבר בגרסה זו בישראל. מקבוצת לובינסקי נמסר כי בשלב זה אין צפי הגעה לישראל של הגרסה החדשה.
 
 
לדגמי סיטרואן בישראל – סיטרואן
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. אדי מערכות לרכב  זהירות מהתקנות המקומיות של אדי מערכות התקנה בעיי...

אילן,06.01.2020
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים