בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

סיטרואן קקטוס החדשה בישראל: תעלה 89,900 שקל



סיטרואן קקטוס, רכב פנאי קטן ומעוצב, נוחת בישראל במחיר תחרותי. הקאטצ': בשלב זה הוא ישווק עם גיר ידני בלבד



מאת נועם ריין

סיטרואן מצטרפת באיחור קל לטרנד הג'יפונים הקטנים, ומשיקה בישראל את סיטרואן קקטוס החדש. הקקטוס, שבאירופה נקרא בשם המלא "C4 קקטוס", מציג עיצוב חיצוני ופנימי יוצא דופן - וזה הקלף החזק שלו בהתמודדות על לקוחות הסגמנט הצפוף.

סיטרואן קקטוס, כרכב שמיועד לשימוש עירוני, מציג כמה עזרים חדשניים: בדלתות ישנן מעין "כריות" גומי, שנקראות בשם "Air Bump", ואמורות לצמצם נזקים במקרה של שפשופי חניה. הפנסים שקועים בתוך "מנהרות" יעודיות מאותה סיבה, ואת החיפוי החיצוני של הדלת האחורית ניתן להחליף בקלות.

סיטרואן קקטוס
בתוך תא הנוסעים מציג הקקטוס עיצוב קלאסי, עם קריצה למכוניות עבר כמו ה"דה-שבו" במקומות כמו ידיות בד על הדלתות וריפודי בד בסגנון הספות של שנות השבעים. מצד שני, ישנן ברכב גם טכנולוגיות עדכניות כמו מסך מולטימדיה תומך עברית ששולט במרבית מערכות הרכב.

בצד הפרקטי ניתן למצוא בסיטרואן קקטוס תא מטען עם נפח גדול יחסית של 348 ליטר, תאי אחסון ענקיים בדלתות ותא כפפות שנפתח כלפי מעלה - במטרה שלא להפריע למרווח הרגליים. מאידך, החלונות האחוריים נפתחים לחרך צר בלבד, כמו בחלק ממכוניות המיני.



יחידת הנעה
סיטרואן קקטוס ישווק בישראל בשלב זה רק עם מנוע 1.2 ליטר, אותו מנוע שמותקן גם בפיג'ו 208 ו-2008. מדובר במנוע בעל 3 צילינדרים עם 82 כוחות סוס המושגים ב-5,750 סל"ד ומומנט של כ-12 קג"מ ב-2,750 סל"ד.

המנוע בשלב זה לתיבת הילוכים ידנית בלבד, שכן היצרן הצרפתי לא מאשר את השיווק של תיבת ההילוכים הרובוטית חד מצמדית במדינות חמות בדגם זה. בעתיד תצורף להיצע תיבה אוטומטית אמיתית בעלת 6 הילוכים, כנראה עם מנוע טורבו.

סיטרואן קקטוס מציג נתון משקל עצמי נמוך במיוחד: 965 ק"ג בלבד, כ-200-300 ק"ג פחות מרכבי פנאי מתחרים, וק"ג בודד פחות מקיה פיקנטו הקטנה. המשקל הנמוך מאפשר לקקטוס לייצר ביצועים סבירים, עם תאוצה של 12.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, וצריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן היא 21.7 ק"מ לליטר.



אבי צור, מנכ"ל היבואנית "לובינסקי", הערך בהשקה כי המכירות לסיטרואן קקטוס יגיעו ל-600 מכוניות בשנה. בנוסף, אמר צור, כי בעתיד הקרובות צפויות מספר הוזלות בדגמי המותגים הצרפתיים, שהושגו במסגרת שיתוף פעולה עם היצרן.

בתחילת השנה הבאה תושק גם מתיחת פנים לפיג'ו 301 וסיטרואן סי-אליזה, במסגרתם יקבלו השתיים מנוע 1.2 ליטר טורבו ותיבת 6 הילוכים אוטומטית.


לדגמי סיטרואן בישראל - סיטרואן
למאמר זה התפרסמו 8 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. המחיר שלו רק מראה כמה דאצ,יה דאסטר יקר ביחס למחיר שצריך להיות לו  המחיר של הקקטוס כפי שמשווק בארץ באנגליה הוא 14K לי...

נהגוס,21.06.2015

2. לא יוצא לדייט עם נמוכות  מטר ארבעים ושמונה. 19 ס"מ פחות מהטראקס!!! 9 ס"מ פח...

אביקו הגמד,21.06.2015

3. יש גג זכוכית, אבל אין חלונות חשמל מאחורה?!  בעצם בכלל אין חלונות שנפתחים נורמלית מאחורה.

נהג,21.06.2015

4. דגם מדליק יבואן בעייתי,תצורת מנוע מחפירה!!!!  הדגם מדליק, התצורה מחפירה. מדובר על יבואן בעייתי,ש...

פרופסור צרכני,21.06.2015

5. 4- אתה ממש טועה מדובר במנוע חדיש  ההבדל הוא שבלי הטורבו (מדובר באותה סדרת מנועים) ב...

א,22.06.2015

6. אף תמונה אמיתית של הרכב לא שמתם (לת)  

חבל מאוד,22.06.2015

7. אני רק שאלה  נניח שיבוא אוטומט מצויין. כמה זמן תחזיק הפלסטיקה ...

צרפתומטי,26.06.2015

8. ל 7 - אתה מוזמן לראות את ה 306 שלי מ 1999.  כמו חדשה.

ברוך,21.10.2015
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים