דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סובארו XV בישראל: החל מ-159,900 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


מאת יתיר דוידוביץ

סובארו XV הושק בישראל. רכב הפנאי החדש של סובארו נוחת בארץ בתקופה קשה ליצרן היפני. בחצי שנה האחרונה לא היה לסובארו רכב עם פוטנציאל מכירות רחב עקב הפסקת הייצור של סובארו B3. לאור החוסר הזה מכירות המותג ירדו משמעותית, ובחברת יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, מקווים שה-XV ישפר משמעותית את מכירות המותג. צפי המכירות של הדגם החדש הוא 600 רכבים בחצי השנה ההקרובה.


סובארו XV החדשה. האחות היפה של האימפרזה / צילומי יח"צ: רונן טופלברג

סובארו XV יוצע לציבור עם מנוע בנזין בתצורת בוקסר ובנפח 2.0 ליטר המספק 150 כוחות סוס. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה שבתפעול ידני מחולקת ל-6 יחסי העברה. הנתונים המפתיעים הם צריכת הדלק ונתוני זיהום האוויר של ה-XV החדש. לפי נתוני היצרן (שנוטים להיות אופטימיים) הצריכה המשולבת תעמוד על 15.1 ק"מ לכל ליטר וציון זיהום האוויר הוא 4 - מספר שמקובל במכוניות סופר-מיני.

ה-XV יוצע בשתי רמות גימור: בסיס ופרימיום. כל הגרסאות יוצעו עם חישוקי ה-17" הייחודיים ל-XV. מעבר לחישוקים המעוצבים, גרסת הבסיס תוצע גם עם מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה,  פנסי ערפל, בקרות אקלים ושיוט, מערכת שמע עם כניסת AUX, שבע כריות אוויר ועוד. מחירה של גרסת הבסיס יהיה 159,900 שקל. גרסת הפרימיום תעלה 172,900 שקל ותציע בנוסף חיישני גשם ותאורה, חלונות מושחרים, גלגל הגה מצופה עור, מחשב דרך עם מסך למערכת מידע מתקדמת, מצלמת רוורס, דיבורית בלוטות' ועוד. סובארו XV טוענת גם ליכולות שטח מרשימות ביחס לקטגורייה עם הנעה כפולה קבועה בכל הדגמים, מצב דמוי הילוך כח בגרסאות הבסיס ומרווח גחון מרשים של לא פחות מ-22 ס"מ.



בהשקה התייחס רועי בוכמן, מנהל מותג סובארו, למחירו של האוטו ביחס למתחרות. בוכמן טוען כי מחירו של ה-XV אינו גבוה ואף עדיף על המתחרות הודות ליכולות טכנולוגיות עדיפות כגון מערכת ההנעה הכפולה וצריכת הדלק הנמוכה. מנכ"ל יפנאוטו אורן חסון אמר במהלך ההשקה כי המחיר שפורסם נכון לתקופת ההשקה ובהמשך יתכן וישתנה המחיר או האבזור הכלול במחיר זה.



לדגמי סובארו בישראל - סובארו

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה