בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

סובארו אימפרזה חוזרת: החל מ-126,900 שקל



אחרי תקופה ארוכה ללא מכונית משפחתית, סובארו מחזירה את האימפרזה לשוק המקומי במחיר תחרותי




מאת נועם ריין

כמעט שנתיים חלפו מאז הפעם האחרונה שסובארו מכרה בישראל מכונית משפחתית חדשה. בזמן שחלף מאז התבססה היבואנית על מכונית המנהלים B4  ועל ארסנל רכבי הפנאי שברשותה, אך אלו לא הספיקו כדי למכור כמויות גדולות בשוק הישראלי. כעת חוזרת היבואנית אל הזירה המרכזית ביותר של שוק הרכב המקומי, ומשיקה את המשפחתית סובארו אימפרזה.

הדור הנוכחי של סובארו אימפרזה הושק בעולם כבר בשנת 2011, אך הצונאמי ביפן הגביל את הכמויות המיוצרות ועיכב את הגעתה של המכונית לישראל. ירידת שערי הין איפשרה ליבואנית לקבל מחיר תחרותי על המכונית, ויחד עם הבטחה לאספקה מינימאלית של 3,000 מכוניות בשנה - הבשילו התנאים להגעתה של האימפרזה לישראל.


סובארו אימפרזה החדשה מציגה מימדים זהים כמעט לחלוטין לאלה של הדגם הקודם (שכונה אצלנו בשם "B3"). האורך נמתח על פני 4.58 מטרים, הרוחב הוא 1.74 מ', ורק בבסיס הגלגלים נרשם גידול של 2.5 ס"מ ל-264.5 ס"מ בסך הכל - נתון שעדיין קצר יותר מהמובילות בקטגוריה. המנוע, בנפח 1,600 סמ"ק הפעם, מציג הספק של 114 כוחות סוס יחד עם מומנט של 15.3 קג"מ. בשילוב עם תיבת הילוכים רציפה מתקבל נתון תאוצה של 12.6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, בדרך למהירות מירבית של 181 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.2 ק"מ לליטר - טוב יותר ממרבית המשפחתיות המתחרות, בין היתר בזכות שילובה של מערכת "עצור וסע" כסטנדרט.

האימפרזה תשווק בשתי רמות אבזור. הבסיסית, שמיועדת בעיקר לציי רכב, נקראת בשם Style ומציעה בין היתר מערכת בקרת אקלים, מערכת שמע מקורית ומחשב דרך. מחירה של גרסה זו עומד על 126,900 שקל. גרסת ה-Style Plus  תעלה 2,000 שקלים נוספים, ותציע גם חישוקים קלים בקוטר "16 וכפתורי שליטה מההגה על מערכת השמע. כל הגרסאות יימכרו עם אחריות מלאה ל-5 שנים.

אורן חסון, מנכ" ל יפנאוטו יבואנית סובארו, אמר בהשקה כי הצפי הוא למכירות של עד 5,000 מכוניות בשנה. חברת "יפנאוטו" נמצאת כיום בהליכי העברת בעלות, כאשר הרוכשת תהיה ככל הנראה חברת סמל"ת המייבאת את דגמי פיאט ואלפא רומיאו. העסקה מתעכבת בשל חסמים שמציב הממונה על ההגבלים העסקיים, וכן בגלל אישורים שונים שצריכים להגיע מהיצרן היפני.


לדגמי סובארו בישראל - סובארו

למאמר זה התפרסמו 12 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. מחיר תחרותי זה ממש לא  סך הכל מיישרת קו עם כל שאר המשפחתיות, בהתאם לקרטל.

איציק,10.06.2013

2. מה תחרותי? לא המחיר ולא המפרט  נו באמת! לישר קו במחיר [תחרותי] אבל לתת מפרט-חסר ב...

אליהו הנביא,10.06.2013

3. אוטו גרוע במיחוד עדיף כבר אופל אסטרה ברלינה אותו מחיר, ביצועים טובים יותר וגם עיצוב ואיכות חומרי םטובים יותר  אוטו גרוע במיחוד עדיף כבר אופל אסטרה ברלינה אותו מ...

יצחק ,10.06.2013

4. לעדכן מחיר ל- 100 אלש"ח- אחרת אין סיכוי!!!!!!!!  היבואן נמצא זה מספר שנים בצניחה קלוסלית של מכירות...

פרופסור שיווקי,11.06.2013

5. חבל -- היא כבר ממש לא תחרותית   פעם סוברו היתה שם נרדף למכונית זולה ומאד אמינה , כ...

אבי,11.06.2013

6. חברות הליסינג יקנו אותה ב 90K  לא מיועד לפרטיים (מחיר קרטל שציועד לשמור על מחירון...

שי,11.06.2013

7. רכב פשוט ביותר ובמחיר מוגזם. לא כדאי לקנות  בתור מומחה לרכב אין כאן שום דבר אטרקטיבי. חבל כי פ...

מאזיר מונים,11.06.2013

8. סובארו קורולה  מנוע של סובארו בגוף של הטויוטה קורולה היוצאת ,הרי...

רמי 74 דרום ,11.06.2013

9. סובארו בארץ בצרות  הרכב הוא רכב טוב. מנסים לתת לו תד מחיר בקרטל. יאק...

אביב,12.06.2013

10. איזה מישמש ...  מאחורה טויוטה, באמצע הונדה והאף סובארו B4 ...בעצם ...

ראובן המתנחל,13.06.2013

11. דגם נוסף   דגם נוסף עים מנוע 2000סמ'ק או 1800סמ'ק טורבו יכול...

רמי 74 דרום,14.06.2013

12. סובארו ממחזרת  במקרה שלהלן סובארו עושה שינוי ענק. האימפריה החדשה...

תוכי,21.06.2013
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים