דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

נחשפה: ב.מ.וו סדרה 2

Getting your Trinity Audio player ready...


בתכל'ס, ב.מ.וו מייצרת מכוניות סדאן רק כי זה מה שהלקוחות קונים. ה-DNA של המותג הבווארי, אם תשאלו את המכורים, הוא בכלל במכוניות ספורט וקופה. ככה זה כשאת יצרנית יוקרה שלא מוותרת על הנעה אחורית, ומגדלת דורות של חובבי נהיגה על ברכיהן של מכוניות קופה מדויקות ומהנות. ב.מ.וו סדרה 2 היא גרסת הקופה של ב.מ.וו סדרה 1 המצליחה - לא עוד "סדרה 1 קופה", כי אם דגם בפני עצמו. האם המיתוג המחודש מרמז על כוונות ספורטיביות יותר מבעבר?



על פי הצהרות היצרנית ועל פי הנתונים שפורסמו, התשובה בהחלט חיובית. האורך של סדרה 2 משתרע על פני 443.2 ס"מ (ארוך בכ-10 ס"מ מסדרה 1 הרגילה), הרוחב צמח בס"מ בודד והגובה קוצץ בשיעור דומה. בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי: 269 ס"מ. תא המטען, למרות החזות הספורטיבית, גדול ב-30 ליטרים מזה של גרסת ההאצ'בק ונפחו יעמוד על 390 ליטרים. היומרות הספורטיביות מקבלות גיבוי ראשוני מהיצע המנועים, שיתחיל גבוה וחזק יותר מהמבחר הקיים בסדרה 1 הרגילה. המבחר ייפתח בגרסת ה-220 המצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין, בהספק של 184 כ"ס. התאוצה ל-100 קמ"ש בגרסה זו תארוך 7 שניות, והמהירות המרבית תגיע עד ל-230 קמ"ש. צריכת הדלק ע"פ הצהרות היצרן עומדת על 17.5 ק"מ לליטר.



גרסאות חזקות יותר? בהחלט קיימות. גרסת ה-M235 תצויד במנוע המרשים של ה-135, בנפח 3.0 ליטר ובהספק משופר של 322 כ"ס. הביצועים מרשימים לא פחות עם 4.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, בדרך לשלילת רשיון במהירות של 250 קמ"ש. שני המנועים יוצעו עם תיבות ידניות או אוטומטיות (8 הילוכים). בנוסף יוצעו גם גרסאות דיזל שיהיו פחות רלוונטיות לשוק הישראלי, ובהמשך ישווקו גם גרסאות בנזין נוספות. השיווק של ב.מ.וו סדרה 2 בישראל צפוי להיפתח במהלך 2014.


לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו
 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה