בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

לקסוס IS החדשה בישראל: החל מ-249,000 שקל



הדור החדש של לקסוס IS נוחת בארץ בגרסה היברידית בלבד. תתחרה בב.מ.וו סדרה 3 ומרצדס C קלאס עם צריכת דלק של 22.7 ק"מ לליטר




מאת נועם ריין

עד לא מזמן, החיבור בין מכוניות פרימיום לבין המכוניות ההיברידיות נראה תלוש מהמציאות. בשנת 2008 מכרה לקסוס פחות מרבע ממכוניותיה בגרסאות היברידיות, אך עם התקדמות הטכנולוגיה ההיברידית וההטמעה בדגמים נוספים עלה חלקן של המכוניות ההיברידיות עד ל-72% מהמכירות של לקסוס בישראל - נתון מרשים לכל הדעות. כאשר ההנעה ההיברידית מביאה עמה גם ביצועים מצוינים, לקסוס מרשה לעצמה להציב כמתחרה את המכונית הנחשבת לספורטיבית ביותר בסגמנט המנהלים: ב.מ.וו סדרה 3.



לקסוס IS החדשה, כאמור, תשווק בישראל רק בגרסת ה-IS300h, זאת לעומת הדור הקודם ששווק רק במהדורת ה-IS250 הבסיסית. ה-IS300h תהיה גדולה ומרווחת מקודמתה, זאת בעקבות צמיחה של 7 ס"מ בבסיס הגלגלים והכפלה של נתון המרווח לרגליים. מבחינה חיצונית ניתן לזהות מעבר לעיצוב ספורטיבי מבעבר, מה שבולט בגריל הקדמי, בפנסי החזית והאחור ובקווים המפוסלים בצידי הרכב.

לקסוס IS300h תצויד במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר, אשר בסיוע של מנוע חשמלי נוסף מייצר הספק של 223 כ"ס. הביצועים מרשימים עם תאוצה של 8.4 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 22.7 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. הצריכה הנמוכה ממקמת את הלקסוס בקבוצת הזיהום השניה, מה שמעניק ליבואן הנחת מס ניכרת. עם זאת, המחיר הנוכחי שהושג לאחר משא ומתן ממושך עם היצרנית היפנית (מה שגם עיכב את השקת הדגם במספר חודשים) גבוה ממחיר הכניסה של הדגמים המתחרים - אך מנגד הלקסוס מאובזרת וחזקה מדגמי הבסיס של המתחרות הגרמניות.

תמורת 249,000 שקל תקבלו את לקסוס IS300h בגרסת ה-Executive הכוללת 8 כריות אוויר, מכסה מנוע מתרומם להפחתת הפגיעה בהולכי רגל, בורר מצבי נהיגה (למצבים חסכוני, רגיל וספורטיבי), שליטה מההגה על תיבת ההילוכים, בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה, מסך מולטימדיה בגודל "7 השולט על מערכות הרכב, מראה נגד סנוור, מראות צד עם קיפול חשמלי, מערכת שמע עם שני חיבורי USB והצגה של מסך הסמארטפון (בדומה למערכת של טויוטה קורולה), דיבורית בלוטות', גג שמש חשמלי ופנסי קסנון. במחיר של 269,000 שקל תקבלו את גרסת ה-Luxury שמוסיפה למפרט מושבים חשמליים ומחוממים עם ריפודי עור, וכן חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם מצלמת רוורס. בפסגת ההיצע עומדת גרסת ה-Premium שכוללת בנוסף לנ"ל גם דיפוני עץ, כניסה והנעה ללא מפתח, הגה עם כוונון חשמלי, אוורור למושבים הקדמיים וזכרונות לכוונון המושבים, ההגה והמראות.



ספי בר, מנכ"ל לקסוס ישראל, אמר היום כי "עוד בטרם השקת ה-IS300h החדשה נרשמו למעלה מ- 70 הזמנות אשר יסופקו במהלך השבועות הקרובים. בכך אנו משלימים מומנטום חיובי מתחילת השנה, שלהערכתי יאפשר לנו להגיע לשיא מסירות שנתי של כ- 570 רכבים, צמיחה של 20% בהשוואה ל- 2012. הצבנו לעצמנו יעד של חציית רף 1,000 המסירות בשנה, ותקופה של שנתיים להגיע ליעד זה".


לדגמי לקסוס בישראל - לקסוס

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. כרגיל איבזור נחות בלקסוס  ברבע מליון שקל, אין ללקסוס חיישני חניה, שלא לומר ש...

אליהו הנביא,14.10.2013

2. לא לקנות בורג מיוניון מוטורס  מנסיון. חברה מאוד בעייתית

גבי,14.10.2013

3. רכביסט  1 - אצל לקסוס באופן קבוע אפילו בגירסת הבסיס מקבלים...

מגיבים 1 ו-2,15.10.2013
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים