דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי i20 החדשה: מה בדיוק השתנה?

Getting your Trinity Audio player ready...


אחרי התמונות והמידע החלקי, אפשר סוף סוף לספר את הפרטים המלאים על יונדאי i20 החדשה. אז מה יהיה לנו שם? על קצה המזלג: המימדים צמחו וההבטחה היא למרווח הפנימי הטוב ביותר בקטגוריית הסופר מיני; תא המטען גדל ב-10%; המנועים ותיבות ההילוכים לא השתנו, אך ב-2015 צפוי להצטרף מנוע טורבו חדש בנפח 1.0 ליטר. עדיין לא ברור אם תשודך לו תיבת הילוכים אוטומטית.

השינויים העיקריים ביונדאי i20 החדשה:

וביתר פירוט, ה-i20 החדשה צמחה בכל המימדים למעט בגובה, וכעת היא אחת מהמכוניות הגדולות בקבוצתה. בטבלה תוכלו לראות את ההבדלים ביחס לדור היוצא, ומעבר לנתונים היבשים מבטיחה היצרנית הקוריאנית "לאפשר מרווח אמיתי ל-5 נוסעים".



המנועים לא השתנו: יונדאי i20 תמשיך להימכר עם מנוע 1.25 ליטר בגרסה הידנית או 1.4 ליטר עם תיבה ידנית או אוטומטית, כאשר אצלנו ישמר כנראה המגוון הקיים של 1.25 ליטר ידני עם 84 כ"ס או 1.4 אוטומטי. בשנת 2015, ויונדאי לא מציינת מתי בדיוק, אמור להצטרף מנוע חדש ומסקרן בנפח 1.0 ליטר טורבו. המנוע החדש, עם 3 צילינדרים בלבד, אמור לספק 120 כוחות סוס לצד מומנט של 17.5 קג"מ. יונדאי עדיין לא מפרסמת מהן תיבות ההילוכים שישודכו למנוע החדש, והתקווה יהיה שזו תהיה תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים שעשויה לנחול הצלחה אצלנו.



יונדאי i20 החדשה, כמו קודמתה, תיוצר בטורקיה. השיווק באירופה צפוי להיפתח בחודש נובמבר הקרוב, ומחברת כלמוביל יבואנית יונדאי לישראל נמסר ל-iCar כי השיווק אצלנו יתחיל בתחילת שנת 2015.


לדגמי יונדאי בישראל - יונדאי

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה