בחודש מאי 2008 הציגה רנו את הלגונה קופה החדשה וחשפה פרטים לגביה. לגונה קופה מבוססת על גרסת הסדאן של לגונה אך בסיס הגלגלים קוצר בכ-7 ס"מ (2.69 ס"מ) לטובת התנהגות כביש והיגוי משופרים. הקופה מעט קצרה, צרה ונמוכה מהסדאן עליה היא מבוססת אך היא לא קטנה בפני עצמה האורך (464 ס"מ) והרוחב (183 ס"מ) מעידים על מכונית גדולה ומרשימה. העיצוב שואב מאפיינים ממכונית הקונספט שהוצגה בתערוכת פרנקפורט, שנחשפה במקביל להצגתה של גרסת הסדאן.
יחידות תאורה גדולות הנמשכות לאחור, גריל גדול ומכסה מנוע ארוך מעניקים לה מראה מסוגנן ודינאמי. מאחור מעצבי רנו העניקו לקופה מאפייני עיצוב ספורטיביים למהדרין, עם אחוריים מזדקרים ויחידות תאורה צרות.
לגונה קופה הוצגה עם שני מנועים. שניהם מנועי V6, האחד דיזל (3.0 ליטרים, 235 כ"ס ו-45.9 קג"מ) והשני בנזין (3.5 ליטרים, 240 כ"ס ו-33.7 קג"מ). שני המנועים משודכים לתיבה אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה. מרנו נמסר כי בעתיד יוצעו מנועים נוספים, בנזין ודיזל 4 ציל', שישרתו את הקופה, מנועים מהגזרה הגבוהה של הלגונה סדאן.
לגונה קופה תגיע בכל הגרסאות עם מערכת "ההיגוי האקטיבי" החדשה של רנו המציעה היגוי לארבעת הגלגלים וחישוקים סטנדרטיים בקוטר 17". היומרה ספורטיבית למדי וכוללת השקה ברחובות המסלול המפורסם במונקו ודגש על הקשר לקבוצת ה-F1 של היצרנית.
האם היא תשווק בארץ? לא ברור. גם יבוא גרסת הסדאן של לגונה עדיין בסימן שאלה.
לדגמי רנו בישראל- רנו
פורסם לראשונה ב- 30.05.08
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות