דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קאדילק חושפת CT5-V ו-CT4-V ספורטיביות

Getting your Trinity Audio player ready...

3 חודשים עברו מאז חשפה קאדילק את ה-CT5 החדשה, מחליפת ה-CTS, וכעת היא מציגה את גרסת V הספורטיבית. בנוסף ל-CT5-V חשפה במקביל גם את ה-CT4 - כאשר הגרסה הראשונה שלה שהוצגה היא דווקא הגרסה הספורטיבית. מדובר בדגם חדש שיחליף בהיררכיית הדגמים את ה-ATS. מהיבואנית UMI נמסר כי שני הדגמים יגיעו לישראל במהלך שנת 2020 ושניהם חלשים משמעותית מדגמי הספורט אותם הם מחליפים.

קאדילק CT5-V

קאדילק CT5-V

קאדילק CT5-V חמושה במנוע V6 בנפח 3.0 ליטרים עם שני מגדשי טורבו. המנוע מספק 355 כ"ס ומומנט מירבי העומד על 55.2 קג"מ הזמין מ-2,400 סל"ד. ל-CT5-V בלמים קדמיים בגודל 345 מ"מ ואחוריים בגודל 315 מ"מ השוכנים בתוך חישוקים קלים במידה 19 אינץ' וצמיגים במידה 245/40.

קאדילק CT5-V

ה-CT5-V נפרדת מ-2 צילינדרים לעומת ה-CTS-V אותה היא מחליפה ובנוסף גם מ-285 כ"ס, אך משילה 75 ק"ג ומגיעה למשקל עצמי של 1,803 ק"ג.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

קאדילק CT4-V

בזמן שיצרנים רבים מציגים דגמים חדשים בגרסאות חשמליות, בחרה קאדילק להציג דגם חדש דווקא בגרסה ספורטיבית. ה-CT4 מחליפה את ה-ATS  וגם לה גרסת V חמה במיוחד.

קאדילק CT4-V

קאדילק CT4-V מצויידת במנוע 2.7 ליטרים, עם 4 צילינדרים בלבד. המנוע מספק 320 כ"ס ומומנט מירבי העומד על 51 קג"מ הזמינים מ-1,800 סל"ד. ל-CT4-V בלמים קדמיים בגודל 321 מ"מ ואחוריים בגודל 315 מ"מ. החישוקים הקלים במידה צנועה יותר של 18 אינץ' ומידת צמיגים של 235/40. לעומת ה-ATS-V, גם ה-CT4-V נפרדת משני צילינדרים ו-144 כ"ס.

קאדילק CT4-V

מידותיה של קאדילק CT4-V גדולות במעט מזו של ה-ATS-V אותה היא מחליפה. אורכה עומד על 475.6 ס"מ (ארוכה ב-8.2 ס"מ), רוחבה עומד על 181.5 ס"מ (רחבה ב-0.4 ס"מ), גובהה עומד על 142.3 ס"מ (גבוהה ב-0.8 ס"מ) ובסיס הגלגלים עומד על 277.5 ס"מ (קצר ב-10 מ"מ בלבד). בנוסף לצמיחה במימדים משקלה של ה-CT4-V משקלה דווקא ירד ב-89 ק"ג ועומד על 1,640 ק"ג (להנעה אחורית), ולדברי קאדילק חלוקת המשקל בין החלק הקדמי לאחורי עומדת כמעט על 50/50.

קאדילק CT4-V

לשתי המכוניות מתלים מגנטיים שעברו כיול ספורטיבי, בורר מצבי נהיגה הכולל מצב V ספורטיבי ומצב התאמה אישית, בלמי ברמבו, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה (ב-CT5-V נשלט אלקטרונית), אפשרות להנעה אחורית או כפולה ותיבה אוטומטית בעלת 10 הילוכים. כמו כן קאדילק מציינים כי לשתי המכוניות מערכות בטיחות אקטיביות כגון בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת המאפשרת נהיגה סמי-אוטונומית.

קאדילק CT4-V

לדגמי קאדילק בישראל – קאדילק

פורסם לראשונה ב- 02.06.19

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

לייעוץ חינם חזור למעלה
AIAI
iCar AI
אני אבי היועץ החכם של iCar, במה אוכל לסייע לך?

* אני עדיין בתקופת למידה של התוכן באתר וייתכנו טעויות