דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פורשה מחזירה לבוקסטר את מנוע 6 הצילינדרים

Getting your Trinity Audio player ready...

פורשה בוקסטר וקאיימן זכו לכינוי 718 לפני 4 שנים כאשר נטשו את מנועי 6 הצילינדרים ועברו למנוע 2.0 ליטרים בדיוק באותו הנפח כמו שהיה לאותה 718 אגדית (1962-1957). כעת מציעה יצרנית רכבי הספורט הגרמנית את הבוקסטר והקאיימן שוב עם מנועי 6 צילינדרים אטמוספריים, בגרסאות GTS (Gran Turismo Sport).

פורשה קאיימן GTS

הדגמים החדשים עושים שימוש במנוע דומה לזה שהיה קיים בגרסאות ה-GT4 של הבוקסטר והקאיימן, עם הספק של 400 כ"ס ומומנט מירבי העומד על 42.7 קג"מ. לעומת דגמי ה-2.5 ליטרים GTS המוגדשים מדובר בתוספת של 35 כ"ס אך עם 1.1 קג"מ פחות.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למנוע משודכת תיבה ידנית בעלת 6 הילוכים וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.5 שניות לכדי מהירות מירבית של 293 קמ"ש. גם במקרה זה מדובר בהאצה איטית ב-0.4 שניות בהשוואה ל-GTS המוגדשות, אך בנתון מהירות מקסימלית הגבוה ב-3 קמ"ש לעומת דגמי 2.5 הליטרים.

פורשה קאיימן GTS

לדגמי GTS הללו מערכת פליטה ספורטיבית, מערכת ניהול מתלים האקטיבית PASM שמנמיכה את השלדה ב-20 מ"מ (לעומת דגמי 718 הרגילים), מערכת Porsche Torque Vectoring (PTV) עם נעילת דיפרנציאל אחורית מכנית וחבילת Sport Chrono.

פורשה בוקסטר GTS

בפן העיצובי דגמי ה-GTS מובדלים חיצונית בפגושים ספורטיביים וגימורים שחורים, תגיות GTS, חישוקי 20 אינץ' שחורים ודיפוני אלקנטרה שחורים בפנים הרכב.

פורשה בוקסטר GTS

פורשה בוקסטר וקאיימן 4.0 ליטרים GTS 718 - מחירים:

פורשה בוקסטר 4.0 ליטרים 718 GTS תעלה החל מ-680,000 שקלים

פורשה קאיימן 4.0 ליטרים 718 GTS תעלה החל מ-665,000 שקלים

לדגמי פורשה בישראל - פורשה

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

לייעוץ חינם חזור למעלה
AIAI
iCar AI
אני אבי היועץ החכם של iCar, במה אוכל לסייע לך?

* אני עדיין בתקופת למידה של התוכן באתר וייתכנו טעויות