בקצרה:
- ה-IM6 החשמלי הוצג כעת גם בגרסה היברידית-נטענת
- עם 1,500 ק"מ טווח משולב של בנזין וחשמל
- שיווק מקומי רק בעוד שנה

למרחקים ארוכים: חטיבת היוקרה של קונצרן SAIC הסיני, חשפה גרסה היברידית-נטענת לרכב הפנאי IM6, שתצטרף לגרסה החשמלית של אותו דגם. בישראל צפוי המותג להתחיל פעילות בשבועות הקרובים, ואילו גרסה זו תנחת כאן במהלך 2026.
IM מפרסמת בנתיים רק תמונה בודדת, ממנה ניתן להבחין בשינויים עיצוביים קלים לחרטום, עם יחידות תאורה עדכניות הדומות ל-LS9, ומעניקות לדגם מראה אגרסיבי, לצד פתחי אוורור נדרשים לצינון מנוע הבנזין. תמונות של תא הנוסעים טרם נחשפו.
בנזין וחשמל: מערכת ההנעה ההיברידית נטענת היא בתצורה הנפוצה בסין, עם מנוע חשמלי המחובר ישירות לגלגלים וניזון מסוללה בקיבולת 66 קוט"ש מתוצרת CATL, המאפשרת 450 ק"מ נקיים מזיהום על פי התקן הסיני (CLTC), כלומר כ-250 ק"מ על פי התקן האירופאי (WLTP). שימוש במתח גבוה (800V) אמור לאפשר טעינה אולטרה-מהירה.
מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר משמש כגנרטור לטעינת הסוללה, ומאפשר טווח נסיעה כולל של 1,500 ק"מ על פי התקן הסיני, זהה לאקסלנטיקס ET המתחרה מבית.
מה אנחנו חושבים: IM תחל בקרוב שיווק באירופה ובישראל, אבל בשלב ראשון רק עם צמד חשמליות, ה-5 כמשפחתית גדולה ו-6 כרכב פנאי, שייכנסו לקטגוריות עמוסות במתחרים מבוססים. שם לא צפויים להם חיים קלים, אך מערכת ההנעה החדשה עשויה להעניק יתרון משמעותי על פני המתחרות. חבל רק שניאלץ להמתין כמעט שנה עד שגרסה זו תנחת כאן.