דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מרצדס GLE מעודכן מושק בארץ, CLE קבריולה נחשפה לעולם כולו

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מרצדס GLE המעודכן הגיע לישראל
  • בשינויים: קוסמטיקה, תפעול מערכות וחשמול
  • בעולם הוצגה CLE קבריולה חדשה

בהתאם לתוכנית המקורית, נוחת בישראל מרצדס GLE לאחר מתיחת פנים ובשתי גרסאות המרכב: "רגיל" וקופה. זהו דור רביעי ל-GLE ועיקרי העדכון נוגעים למראה החיצוני, למערכות התפעול בתא הנוסעים ולתגבור בחשמל לרוחב היצע המנועים.

מבחוץ ניתן להבחין ביחידות תאורה ופגושים חדשים, כמו-גם תוספת כרום סביב הסבכה הקדמית וכונסי האוויר. בתא הנוסעים יש גלגל הגה חדש עם משטחי מגע לתפעול מערכות, גימורי כרום בפתחי האוורור-מיזוג וגוונים חדשים לדיפונים. בנוסף, מערכת המולטימדיה עודכנה וכוללת הפעלה קולית נרחבת מבעבר.

כל מנועי הבנזין והדיזל קיבלו חיזוק חשמלי מיקרו-היברידי במתח 48V. בישראל מתחיל ההיצע בגרסת דיזל היברידי-נטען  350de עם מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (333 כ"ס, תוספת של 13 כ"ס) ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות (0.3-). כבעבר הוא כולל סוללת 31.2 קוט"ש לטווח חשמלי של 89 ק"מ. מעליה תוצע גרסת דיזל בכירה בשם 450 המחליפה את ה-400, עם 367 כ"ס (37+) ותאוצה ל-100 קמ"ש שאורכת 5.6 שניות (0.2-).

בגזרת הבנזין נמצא את 53AMG שמתהדרת בחזית מעט שונה ומציעה את אותו מנוע 3.0 ליטר כפול מגדשים (435 כ"ס). בזכות מגדשי טורבו מוגדלים ותוכנת ניהול מעודכנת עלה המומנט המרבי ב-4.1 קג"מ ל-54 קג"מ, וקיצר את זמן התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3 עשיריות ל-5 שניות בדיוק.

גרסת העל 63AMG תציע כבעבר מנוע V8 בנפח 4.0 ליטרים עם 612 כ"ס ותאוצה של 3.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. בגרסה זו כוילו מתלי האוויר והמוטות המייצבים האקטיביים מחדש, לטובת שיפור האיזון בין הנוחות להתנהגות.

בכל הגרסאות נמצא אבזור דומה שכולל בין היתר את ממשק המולטימדיה MBUX של מרצדס, חבילת ניווט עם מציאות רבודה, מתלי אוויר, מצלמת 360° עם "מכסה מנוע שקוף" ומגיני גחון. במפרט הבטיחות חבילת Driving Assistance Plus שכוללת בלימה אוטונומית גם לאחור, בקרת שיוט אקטיבית עם זחילת פקקים, שמירה אקטיבית על מרכז הנתיב ועוד.

  • המחיר מתחיל ב-750 אלף שקלים עבור ה-350de, ממשיך ב-850 אלף שקלים עבור ה-450d קופה, ומגיע למיליון שקלים עגולים עבור 53AMG. עוד כחצי מיליון שקלים של השקעה ותוכלו לרכוש 63AMG.

כמעט במקביל הציגה מרצדס בעולם את CLE קבריולה החדשה, שבדומה לגרסה הסגורה, מחליפה גם את C קבריולה וגם את E קבריולה. ממדיה דומים יותר לאלה של E קבריולה ומהגדולים בקטגוריה והיא תשווק רק בגרסת גג בד נפתח חשמלית.

בחרטומה היצע מנועי בנזין מוגדשים ומוכרים עם אפשרות בחירה בין ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר בשתי רמות הספק (204 ו-258 כ"ס), או שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר עם 381 כ"ס. בנוסף יוצע גם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר עם 197 כ"ס.

לכל המנועים מערכת היברידית קלה (48V) ותיבת 9 הילוכים אוטומטית, עם הנעה אחורית (בבנזין החלש ובדיזל) או כפולה קבועה (במנועי הבנזין החזקים). בהמשך צפויה להצטרף להיצע גם גרסה היברידית נטענת וגרסת AMG עם מערכת ההנעה המתקדמת מה-C63. אצלנו ברבעון השני של השנה.

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה