דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אחרי 200 אלף הזמנות תוך 2 דקות: שיאומי מאיצה שיווק באירופה

Getting your Trinity Audio player ready...

שיאומי מודיעה רשמית: אנחנו בדרך לאירופה. יצרנית מכשירי האלקטרוניקה הביתיים שנכנסה לתחום המכוניות בסערה, מציבה יעד לתחילת שיווק דגמיה בשוק האירופאי החשוב: "עד 2027". עובדה זו נחשפה על-ידי נשיא היצרנית, לו וייבינג. תאריך היעד עשוי להוביל גם לשיווק בישראל, שכן אצלנו משווקות מכוניות סיניות בעיקר בתקינה האירופית. בהקשר זה נזכיר כי בעבר עדכנה יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, חברת המילטון, כי בכוונתה להתחיל בשיווק מכוניות המותג כבר ב-2025, "הרבה לפני אירופה".

היצרנית הצעירה הודיעה כבר עם השקת המכוניות הראשונות על רצונה לצאת מחוץ לגבולות סין, אלא שתחילה הוצב תאריך היעד 2030, כעת נראה שהתוכנית הוקדמה. זאת כחלק מתוכנית לצמצם את התלות בשוק הטלפונים הסלולריים, שסובל בתקופה האחרונה מהאטה בסין ומתחרות עזה.

ההחלטה נובעת גם כפי הנראה מהתגובה הנלהבת לה זכה רכב הפנאי החדש של המותג, ה-YU7, שהושק מוקדם יותר השנה בסין ורשם שיא הזמנות מוקדמות:200 אלף בתוך שתי דקות מההשקה. אכן, מרוכשים שרובם המוחלט כפי הנראה כלל לא ראו אותו מעבר לתמונות באינטרנט. זמן ההמתנה לרכב החדש עומד כיום על קרוב לשנה, חלק מכך גם כתוצאה מקושי בו נתקלה היצרנית בהגדלת הייצור.

שיאומי לא מצהירה בינתיים אילו משני דגמיה ישווק באירופה – ה-YU7 או ה-SU7 (סביר ששניהם) – ומה יהיה התמחור. בסין רכב הפנאי הושק במחיר התחלתי של 253 אלף יואן (כ-120 אלף שקל). ה-YU7 מוצע במספר גרסאות, כולל גרסת בסיס עם 391 כ"ס, מצבר 96.3 קוט"ש וטווח מרשים של 835 ק"מ בתקן הסיני המקל במיוחד.

גרסת ביצועים בשם "מקס" מציעה הספק כולל של 690 כ"ס, מצבר מוגדל (101.7 קוט"ש), מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.2 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 253 קמ"ש. ה-YU7, כמו דגם הסדאן, מצויד בפלטפורמת 800 וולט המאפשרת טעינה מהירה. לדוגמה, שיאומי מבטיחה טעינת טווח של 620 ק"מ (מ-10 ל-80 אחוזים) בתוך 15 דקות.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה