דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הפיל חוזר – לנצ'יה חשפה אפסילון HF

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • לנצ'יה חשפה גרסת ביצועים לאפסילון החשמלית
  • עם 240 כ"ס ו-5.8 שניות ל-100 קמ"ש
  • הגעה לאולמות התצוגה רק בשנה הבאה

ספורט איטלקי: לנצ'יה מחייה את צמד האותיות המפורסם HF, זה שהיה שמור בעבר לדגמי הביצועים של היצרנית האיטלקית, עם גרסת ביצועים לאפסילון החשמלית. מערכת ההנעה בה תהיה דומה לאבארט 600e ולאלפא ג'וניור וולוצ'ה, עם 240 כ"ס העוברים ישירות לגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה. הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 5.8 שניות, 2.7 שניות פחות מהאפסילון הרגילה.

לנצ'יה גם מבטיחה איכויות דינמיות גבוהות יותר הודות למיתלים קשיחים המאפשרים הנמכת מרכב ומפסקי סרנים מורחבים, בעוד שעל הקשר לאספלט אחראים צמיגי מישלין פיילוט ספורט 4.

מה עוד צריך לדעת: השינויים העיצוביים מסתכמים בסבכה קדמית אגרסיבית יותר, עם סמל HF והפיל המפורסם, כמו גם חישוקי "18 ייחודיים. בתא הנוסעים יש דיפונים וריפוד מושבים בצבע כחול, כמו גם סמל HF על גלגל ההגה.

לנצ'יה גם הציגה גרסת ייעודית למרוצי ראלי, אבל לא עבור אליפות העולם המפורסמת (WRC), אלא בקטגוריית ראלי-4 המיועדת לתחרויות מקומיות. עם מנוע בנזין מוגדש, 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, המפיק 212 כ"ס בחיבור לגלגלים הקדמיים דרך תיבת חמישה הילוכים ידנית ודיפרנציאל מוגבל החלקה.

רכב התצוגה עוטר במדבקות בצבע וטקסטורה של מרטיני, מי שהייתה נותנת החסות ללנצ'יה באליפות העולם בראלי וגם ציון השנים בהם זכתה באליפות העולם בראלי, סך כולל של 10 תארי אליפות, יותר מכל קבוצה אחרת בהיסטוריה.

מה אנחנו חושבים: לנצ'יה שהייתה בעבר אחת היצרניות המוערכות באירופה, מנסה כעת להתעורר מתרדמת ארוכה תחת קונצרן סטלנטיס. גרסת הביצועים לאפסילון מנסה לעורר רגשות נוסטלגיים מימי הזוהר של המותג עם הדלתא HF אינטגרלה המיתולוגית, מכונית שעד היום נחשבת לחלום רטוב של חובבי רכב רבים.

האם תצליח להיות יורשת ראויה ולשלב בין הנעה חשמלית לאיכויות דינמיות גבוהות. נדע רק בעתיד. מה שבטוח הוא שהעובדה כי לכבישי אירופה תגיע רק עוד שנה אינה מעודדת, שכן הקטגוריה שנמצאת בחיתוליה כיום, צפויה להפוך עד אז לתחרותית בהרבה.

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה