קופרה חשפה רכב פנאי ספורטיבי עם הנעה היברידית-נטענת. השם הזמני לפחות הוא "טינדאיה" (Tindaya, שמו של הר געש באיים הקנריים), הוא עדיין מוגדר כדגם תצוגה, אבל צפוי להשפיע על עיצוב רכב פנאי גדול עתידי מבית המותג הספרדי.
הטינדאיה הוא הרכב הגדול ביותר שקופרה הציגה עד היום, עם אורך של 472 ס"מ. הוא צפוי גם להיות החזק בתולדותיה: על-פי מידע שמפרסם אוטוקאר הבריטי, הוא יכיל צמד מנועים חשמליים – קדמי ואחורי – עם הספק משולב של 489 כ"ס. אבל דווקא הטווח התיאורטי הוא הנתון המרשים ביותר - 300 ק"מ בין טעינות, לא רחוק מהטווח החשמלי בלבד של חלק ניכר מרכבי הפנאי המשפחתיים שמשווקים כיום.
בניגוד אליהם הוא יוכל להציע - בעזרת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר שישמש כמאריך טווח – עוד כ-700 ק"מ. ובסך הכל, טווח משולב של כ-1,000 ק"מ.
בקופרה לא אישרו רשמית את הפרטים, אך לפחות בכל הנוגע למנוע הבעירה הפנימית, קבוצת פולקסווגן צפויה להציע שילוב דומה בסדרת רכבי פנאי וטנדרים שהיא משיקה בימים אלה תחת מותג סקאוט (Scout) באמריקה, עליו דיווחנו כבר בעבר. לפי הערכות, הטינדאיה יאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות בלבד.
הרכב החדש יתבסס על פלטפורמת SSP החדשה של פולקסווגן, שתחליף בהדרגה את הפלטפורמות הקיימות למכוניות בנזין וחשמל, וצפויה להוות בסיס למגוון דגמים, כולל פולקסווגן גולף הבאה. הפלטפורמה תתמוך לא רק במכוניות חשמליות, אלא גם בדגמים היברידיים והיברידיים-נטענים מסוגים שונים, כולל חשמליים עם מאריך טווח.
עיצוב הטינדאיה אמור לרמוז על דגמי קופרה בעתיד, תחת הכותרת "אין נהגים, אין קופרה". לפי היצרנית, העיצוב החדש "הוא לא חלום, אפילו לא שאיפה, זו הצהרה – וזו הולכת להיות מציאות". ולפי רכב התצוגה המציאות כוללת קווים אגרסיביים מאוד, שימוש נרחב בתאורת-קישוט, יחידות תאורה צרות ומשולשות מלפנים וגג עם שני חלקים מתפרקים, לעוד קצת רוח בשיער.
קופרה מגדירה את המרכב כשילוב בין שוטינג-ברייק (סטיישן-קופה) לפאסטבק, מבנה חמש דלתות עם גג משתפל שמשמש ברכבי פנאי-קופה הנפוצים כיום בתעשייה (ב.מ.וו X4, למשל). בתא הנוסעים תמצאו רק ארבעה מושבים, אך בדגם הסדרתי לא מן הנמנע שתוצע אף גרסת שבעה מושבים, בהתחשב באורך הנדיב.
נכון לעתה לא ידוע מתי בדיוק יגיע הטינדאיה לייצור. עם זאת, בהתחשב בפלטפורמה, להערכתנו זה לא יקרה בסביבות סוף העשור. פולקסווגן צפויה להציע על הפלטפורמה הזו את האוקטביה הבאה (אחרי 2030) וכאמור גם את הגולף הבאה, שבינתיים השקתה נדחתה וצפויה רק לקראת סוף העשור.