בתערוכת מינכן שתפתח שעריה בספטמבר הקרוב, תציג ליפמוטור הסינית משפחתית קומפקטית חדשה, כך חשף טנגפיי לי, מנהל התפעול של היצרנית. המכונית החדשה תכונה B05, ותהיה למעשה גרסת האצ'בק של הסדאן שליפמוטור חשפה באפריל בתערוכת שנגחאי. זו עדיין לא הושקה באירופה, אך ה-B05 כבר אושרה לשיווק ביבשת החל מהשנה הבאה, לצד רכב פנאי קומפקטי חדש בשם B10, כך על-פי דיווח של והאוטומוטיב ניוז ובלומברג.

ליפמוטור, שמכוניותיה משווקות באירופה בתמיכת קונצרן סטלנטיס (פיז'ו-פיאט-קרייזלר), תתחרה בפולקסווגן ID.3 ותאומתה קופרה בורן, כמו גם ביריבות מבית, BYD דולפין ו-MG4. בישראל משווקות כיום רק ה-4 והדולפין מבין אלו.
ה-B05 צפויה להציע מפרט דומה לזה שהוצג ב-B10, עם מצברי ליתיום ברזל פוספט בעלי קיבולת של 56 או 67 קוט"ש. ל-B10 עם המצבר הגדול טווח של 434 ק"מ, וה-B05 צפויה לשפר זאת תודות למשקל עצמי נמוך יותר ומבנה אווירודינמי משופר.
גרסה היברידית-נטענת של רכב הפנאי והמשפחתית צפויה להצטרף למבחר בהמשך. ליפמוטור לא מספקת בינתיים מפרט טכני מלא של הקומפקטית החדשה או מחיר, שיהיה כמובן נמוך מה-B10. זה האחרון הושק באירופה במחיר התחלתי של 30 אלף יורו, אך עדיין לא נמכר בישראל.
על-פי תוכניות ליפמוטור, דגמי ה-B הקומפקטיים - כולל רכב הפנאי והמשפחתית - ייוצרו משנה הבאה גם באירופה, במפעל היצרנית בספרד. זאת, במטרה לחמוק מהמכסים שהוטלו על מכוניות המיובאות לאירופה מסין.
לפי לי, היצרנית תשיק בהמשך השנה גם רכב ראשון בסדרת "D", שתמוצב מעל רכב הפנאי הבינוני של היצרנית, ה-C10. זו תכלול רכב פנאי גדול ומיניוואן. בשנה הבאה תושק סדרה "A", שתציע מכונית עירונית קטנה ואולי קרוסאובר זעיר. בהקשר זה נזכיר כי ליפמוטור כבר משווקת מכונית חשמלית קטנה, ה-T03, ובשלב זה לא ברור אם סדרה A תחליף אותה או תצטרף למבחר.