בקצרה:
- אופל מתחילה לשווק מוקה עדכני
- עם מנוע חזק יותר אבל ביצועים פושרים
- המחיר נותר ללא שינוי: מ-150 אלף שקל

מה חדש: אופל מתחילה לשווק את המוקה לאחר מתיחת פנים קלה, עם תג מחיר שנותר ללא שינוי, החל מ-150 אלף שקל. השינויים העיצוביים מתמקדים בחרטום עם יחידות תאורה עדכניות (מטריקס לד כציוד תקני) ועיצוב שונה לפגוש הקדמי ללא פנסי ערפל, האמור לשפר את היכולת האווירודינמית.
בסביבת הנהג יש גלגל הגה חדש ומסך מגע גדול ("10), אבל ללא מערכת הפעלה המשלבת צ'אט GPT ומוצעת באירופה. רשימת אבזור הנוחות נותרה דומה לרבות ריפוד משולב עור, משטח טעינה אלחוטי ומפתח חכם. מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

בנזין וקצת חשמל: המוקה מקבל את מנוע הבנזין המוגדש העדכני של קונצרן סטלנטיס, עם 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר ומערכת היברידית מתונה (48V). הוא מפיק 145 כ"ס (15+ כ"ס) בחיבור לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמד (במקום 8 הילוכים אוטומטית), אבל במפתיע הביצועים עצלים משמעותית עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-10.7 שניות, 1.5 שניות יותר מבעבר.
הגרסה החשמלית צפויה לנחות כאן במהלך שנה הבאה במהדורה מעודכנת. מבחינה מכאנית היא נותרה ללא שינוי עם 156 כ"ס העוברים ישירות לגלגלים הקדמיים, סוללת 54 קוט"ש המעניקה טווח תיאורטי של 403 ק"מ וטעינה מהירה (100 קילוואט) שתאפשר מילוי מ-10% ל-80% בכחצי שעה.

מה אנחנו חושבים: הדור השני למוקה סימל יותר מכל דגם אחר של אופל את קפיצת המדרגה שביצעה היצרנית הגרמנית לאחר שעברה לשליטת PSA (פיג'ו-סיטרואן), ובהתאם זכה להצלחה רבה והפך לאחד הטובים בקטגוריה. העדכון שעובר כעת מינורי ואמור להביא בעיקר לשיפור צריכת הדלק על חשבון הביצועים, אך לפחות הוא לא מביא עימו עליית מחיר שהפכה שכיחה לאחרונה בהשקת דגמים חדשים. מצד שני, גם התחרות כיום, עם צונאמי רכבי פנאי מסין בעלי מגוון מערכות הנעה, קשה יותר מאי פעם - ולכן קל זה לא יהיה.