דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מתחדש קלות: אופל מנחיתה מוקה עדכני

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אופל מתחילה לשווק מוקה עדכני
  • עם מנוע חזק יותר אבל ביצועים פושרים
  • המחיר נותר ללא שינוי: מ-150 אלף שקל

מה חדש: אופל מתחילה לשווק את המוקה לאחר מתיחת פנים קלה, עם תג מחיר שנותר ללא שינוי, החל מ-150 אלף שקל. השינויים העיצוביים מתמקדים בחרטום עם יחידות תאורה עדכניות (מטריקס לד כציוד תקני) ועיצוב שונה לפגוש הקדמי ללא פנסי ערפל, האמור לשפר את היכולת האווירודינמית.

בסביבת הנהג יש גלגל הגה חדש ומסך מגע גדול ("10), אבל ללא מערכת הפעלה המשלבת צ'אט GPT ומוצעת באירופה. רשימת אבזור הנוחות נותרה דומה לרבות ריפוד משולב עור, משטח טעינה אלחוטי ומפתח חכם. מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

בנזין וקצת חשמל: המוקה מקבל את מנוע הבנזין המוגדש העדכני של קונצרן סטלנטיס, עם 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר ומערכת היברידית מתונה (48V). הוא מפיק 145 כ"ס (15+ כ"ס) בחיבור לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמד (במקום 8 הילוכים אוטומטית), אבל במפתיע הביצועים עצלים משמעותית עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-10.7 שניות, 1.5 שניות יותר מבעבר.

הגרסה החשמלית צפויה לנחות כאן במהלך שנה הבאה במהדורה מעודכנת. מבחינה מכאנית היא נותרה ללא שינוי עם 156 כ"ס העוברים ישירות לגלגלים הקדמיים, סוללת 54 קוט"ש המעניקה טווח תיאורטי של 403 ק"מ וטעינה מהירה (100 קילוואט) שתאפשר מילוי מ-10% ל-80% בכחצי שעה.

מה אנחנו חושבים: הדור השני למוקה סימל יותר מכל דגם אחר של אופל את קפיצת המדרגה שביצעה היצרנית הגרמנית לאחר שעברה לשליטת PSA (פיג'ו-סיטרואן), ובהתאם זכה להצלחה רבה והפך לאחד הטובים בקטגוריה. העדכון שעובר כעת מינורי ואמור להביא בעיקר לשיפור צריכת הדלק על חשבון הביצועים, אך לפחות הוא לא מביא עימו עליית מחיר שהפכה שכיחה לאחרונה בהשקת דגמים חדשים. מצד שני, גם התחרות כיום, עם צונאמי רכבי פנאי מסין בעלי מגוון מערכות הנעה, קשה יותר מאי פעם - ולכן קל זה לא יהיה.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

  • 1. נמאס לקרוא כתבות 
    קביבו, 28-10-2025

    נמאס לקרוא כתבות על אופל.שיקח אותם האפל.
    אוטו שהצליח לפני כמה עשורים בישראל.
    מרכז החשיבות ברכב הוא המנוע.. "המוקה במפתיע עם ביצועים עצלים משמעותית עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-10.7 שניות, 1.5 שניות יותר מבעבר".
    איך אפשר למכור רכב כזה בישראל. ביג שיט סורי

    סגור תגובה

  • 2. כמה קנו מוקה ? 50 בשנה?  
    שביט, 28-10-2025

    יבואן שהכי לא מתאמץ למכור מכונית מהמותג ההול ומתאידי הזה ...עוד סיה להפקיע מיהיבואנים הגדולים עשרות מותגי רכב שהם מחזיקים בכוח.

    סגור תגובה

  • 3. געגועים לפרופסור זליכה 
    אייל, 28-10-2025

    תדאגו שזליכה יגיע כבר לממשלה לתפקיד שר האוצר

    סגור תגובה

  • 4. אין כבר חברת אופל 
    שמעון, 28-10-2025

    זה פיג'ו בתחפושת עיצובית של אופל

    סגור תגובה

  • 5. אופל  
    לא מתחזה. , 28-10-2025

    למה שיעלו במחיר כשהוא כמעט היקר בקטגוריה וגם הכי דפוק! אגב, אופל לפחות ביקשה סליחה על מנוע הפריוטק?

    בנוסף זה ההגה הכי מכוער ומיושן שראיתי בעשור האחרון!

    שמעו לי - אל תקנו את הרכב הזה כי אין לו ביקוש בגרוש ואפי' מגרשים לא ירצו לקבל אותו...

    סגור תגובה

  • 6. נמאס, כבר לקרוא כתבות 
    רונן, 28-10-2025

    על עוד מכונית עם המנוע הזה.
    נראה שכך העולם משתמש בו.
    ואופל עצמה - היום זאת חברה מיותרת.

    סגור תגובה

  • 7. נתונים שגויים 
    אא, 28-10-2025

    הנתוון נכון 0-100 8.2
    צריכה דלק 20.8 במקום 17.. המנוע הזה מבטיח רבות ומקים פחות אבל עדיין צריך לתת 1:16-1:17
    כשיתנו 8 שנים /150000 אחריות יהיה על מה לדבר

    הרכב הזה תוך 5 שנים מגדד 70000 אולי 75000 וזה לא מספיק

    המחיר לא זול אבל סביר

    מול יאריס קרוס , פחוצ חסכוני על הנייר ב10%
    בפועל תלוי בנהג אבל מנחש שלנהג ממוצע 20% יותר דלק

    סגור תגובה

  • 8. מנוע זבל 
    ידין, 28-10-2025

    לא יאומן איך הם דוחפים את המנוע הקטן הזה לכל מכשיר. ממיקסרים ועד משאיות אותו מנוע 1.2 3 ציל' עם המילד היבריד המביך שלהם. 100 קמש ב800000 סלד. מכונת רעש. כבר עדיף היה שהיו מוכרים רק את המכונית ללא מנוע. מי צריך מנוע העיקר שיש מסך.

    סגור תגובה

  • 9. לכל הקשקשנים פה  
    מחושמל עד מוות, 28-10-2025

    אנשים פה מגיבים כאילו הם אי פעם נסעו על האופל מוקה. מביעים דעה כאילו הם מבינים משהו במכוניות. אז האמת שהאופל מוקה הוא רכב נהדר ומפוספס בגלל דעות קדומות בדיוק כמו אלה שהגיבו כאן. אז במקום לקשקש תנהגו בו ותראו איזה רכב מעולה הוא. חזק , מהיר, נהיגה חלקה, מרגיש הרבה יותר ממה שהוא עולה. הוא לא גדול מימדים ולא נראה לך שאתה נוסע במשאית (מה שפופולרי לאחרונה בישראל כאילו שהמדינה מתאימה לכאלה אוטובוסים שמוכרים לכם) בקיצור רכב מעולה . ועכשיו גם היברידי שזה לא רע למי שרוצה לחסוך בדלק.

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה