דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

כמעט DB12: אסטון מרטין ונטאג' מתחדשת ומתחזקת

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה

  • אסטון מרטין ונטאג' מתחדשת, ומאבדת V12
  • בכל זאת, תייצר 655 כ"ס מיחידת V8 מבית AMG
  • תנחת בארץ עד סוף הרבעון השני 

אסטון מרטין חידשה את הוונטאג', והעבירה אותה במנהרת שיפורים דומה לזו שקיבלה ה-DB11 בדרכה להפוך ל-DB12, ובכך לשמר את משפחת ה-GT של היצרנית שהשתעשעה לאחרונה (אולי אפילו יותר מדי) ביצירות מירוצים יוצאות דופן.

ההבדלים במראה ניכרים בעיקר בחלק קדמי חדש לגמרי, בו החליפו יחידות תאורה גדולות יותר (מטריקס-לד) את הקטנות בעבר. הפגוש והסבכה הקדמית חדשים אף הם והמראה קרוב מבעבר לאחות הגדולה והמאוד יקרה, DB12.

בתא הנוסעים ובעיקר בסביבת הנהג השינוי דרמטי יותר, בעיקר תוך ניסיון לשוות לו מראה ותחושה דומים ככל הניתן - במגבלת העלות - לאחות הבכירה. עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע צנוע ובעיקר סט מתגים מרשים שכבר שכחנו עד כמה הוא יכול להיות נאה. אנחנו אוהבים אותו כך.

במסגרת העדכון-חידוש שיחררה אסטון את הוואנטאג' משירותיו של מנוע V12 העצום (5.2 ליטר) שהקשה עליה לעמוד בתקני זיהום מחמירים, והותירה אותה עם יחידת ה-AMG המוגדשת והמוכרת בנפח 4.0 ליטר, עם הספק ששודרג ל-665 כ"ס הודות למגדשים גדולים יותר וגלי זיזים משופרים - תוספת משמעותית של 155 כ"ס לאותה יחידה ששירתה בדגם מאז 2017. הביצועים: מעמידה ל-60 מייל לשעה (97 קמ"ש) ב-3.4 שניות, מהירות מרבית של 325 קמ"ש.

תיבת שמונה הילוכים אוטומטית מבית ZF מעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה עם יחסי העברה קצרים יותר. בדרך להפיכת הדגם לקשיח ומדויק יותר להיגוי, יעשה שימוש בבולמים אדפטביים חדשים במערך המתלים ובמפסק סרנים רחב מבעבר, שגרר עימו הרחבת מרכב ב-30 מ"מ. חישוקי "21 ענקיים וצמיגי 275 מלפנים, 325 ענקיים מאחור אחראים על הקשר לכביש.

ביצרנית מבטיחים כי בנוסף לכך כיילו מחדש את תוכנות השליטה בבקרת האחיזה, בתגבור ההיגוי ובמצבי הנהיגה הקבועים מראש. כדאי רק לזכור כי עם 1,600 קילוגרם זו לא מכונית כבדה במונחים של מנועי בנזין. בוודאי ענקיים כמו זה שמצוי בחרטומה. אז יש למה לצפות בהקשר זה.

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. למה V8.  
    יוסי, 12-02-2024

    שימו מנוע עם הרבה טורבו וקשקושים שהרכב יחזיק מעמד שבוע וזהו

    סגור תגובה

  • 2. כמעט DB12: אסטון מרטין ונטאג' מתחדשת ומתחזקת 
    DANY_TORONTO, 13-02-2024

    האסטון מרטין ונטאג' היא מכונית חלומות עם מחיר גבוה מאוד. אני תמיד אוהב את המכוניות האלה. כמובן והביצועים שלו מעל מכוניות רבות. זו מכונית ספורט. ג'יימס בומד השתמש ב-DB6 באחד מהסרטים שלו - אבל זה היה לפני שנים רבות.
    לבנטלי 1997 שלי יש טורבו בנפח 6.75 ליטר עם טורבו - אבל הביצועים שלו נמוכים יותר. הבנטלי הזה כבד מאוד = 2,650 ק"ג ובעל תאוצה של 5.1 שניות. כמובן שזו לא מכונית ספורט - אלא מכונית נוחה מאוד.
    אני אקבל אותו מחר לאחר תיקון חלקי.
    1. למכוניות בנטלי מאוחרות יותר יש V12 וטורבו כפול = אחד לכל 6 צילינדרים. כמובן שלמכוניות המאוחרות האלה יש משקל נמוך יותר ולכן יש להן ביצועים טובים יותר - אבל לא כמו האסטון מרטין הזה.

    סגור תגובה

  • 3. עדיף 
    אמיר, 13-02-2024

    קורבט ז51

    סגור תגובה

  • 4. ל DANY_TORONTO 
    נוטי, 13-02-2024

    לרולס רויס יש מכונית חשמלית. תחליף את הבנטלי ?

    סגור תגובה

  • 5. ל-4 
    גיל, 13-02-2024

    תעקוב! דני ואשתו תמיד אומרים "לא לא ולא למכוניות חשמליות". הוא מעדיף להישאר עם רכבים מהמאה הקודמת שכל יומיים במוסך.

    סגור תגובה

  • 6. כמעט DB12: אסטון מרטין ונטאג' מתחדשת ומתחזקת 
    DANY_TORONTO, 13-02-2024

    3 אמיר - כמובן שהקורבט עדיפה. הוא גם מתוצרת צפון אמריקאית וזול הרבה יותר מה-DB12. לקורבט יש ביצועים טובים אפילו יותר - אבל אתה יודע יותר טוב - אני לא יודע.
    4. אני בטוח שבנטלי מודרני הוא גם חשמלי = רולס רויס. אבל אני לא אוהב מכוניות חשמליות - אז אני נשאר עם גרסת הבנזין שלי בנטלי = טכנולוגיה ישנה.
    5 גיל - כמובן שאנחנו אומרים לא למכוניות חשמליות. דבר ראשון למד מה המשמעות של קרינת ELF ו-EMF לפני שאתה פותח את הפה.
    אנחנו מעדיפים להיות בבנטלי שלנו משנת 1997 שמשתמש בבנזין. מחקרים כבר הוכיחו שהמכוניות החשמליות אינן מציאות - בגלל המחיר הגבוה שלהן והבעיות הרבות שיש למכוניות האלה. כבר הסברתי על הבעיות האלה בעבר. כמובן שבנטלי שלנו יש תיקונים כי הוא ישן אבל הרבה יותר זול ממכוניות בנטלי ורול רויס חדשות שנמצאות בבעלות BMW & WV. הבנטלי = רולס רויס שלנו משנת 1997 הוא מעל כל המכוניות האחרות.

    סגור תגובה

חזור למעלה