פיג'ו ביפר, טנדרון קטן וסימפטי, מעוניין להיכנס לנישה שזה עתה נוצרה בישראל. האם יש לו מקום בשוק המקומי?
מאת: נועם ריין
עודכן 08.10.15 00:00

במקרים רבים, יצרני הרכב מנצלים פלטפורמה אחת עבור מס' דגמים שונים. כך עושה מזה שנים קונצרן VAG עם פולקסווגן גולף, וכך עושה גם פיג'ו עם פלטפורמת הפיג'ו 308.
כאן, לעומת זאת, ישנו שיתוף פעולה של מספר יצרנים עבור דגם אחד- המופיע תחת 3 שמות שונים. פיג'ו ביפר, הטנדרון הקטן והחביב למראה, הינו למעשה תאום לא זהה של סיטרואן נמו ושל פיאט פיורינו. מימדיו של פיג'ו ביפר צנועים בהרבה מאלו של אחיו הגדול, פיג'ו פרטנר, ומייעדים אותו לעבודה מסחרית בתנאים עירוניים.
את הביפר, שמיוצר בטורקיה, אנו צפויים לקבל במהלך השנה הקרובה. היצע המנועים, רמות הגימור וכן המחירים, עדיין לא נקבעו- אך התרשמות כללית ניתן לקבל ממבט על פיאט פיורינו, שמשווק בישראל זה מכבר עם מנוע בנזין בנפח של 1.4 ליטר ותיבת הילוכים ידנית, ומוצע במחיר אטרקטיבי של 109,000 ש"ח.
לדגמי פיג'ו בישראל- פיג'ו
פורסם לראשונה ב- 04.01.10
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות