איזה חיים יש לה, לסיטרואן C-Mettise. כל השנה מטיילת בעולם, מדגמנת בתערוכות ומצטלמת עם מעריצים. בפסח 2010 תבקר המכונית גם אצלנו בתל אביב, במסגרת תערוכת אוטומוטור. לרוץ לקנות כרטיס?
                      
                        מאת: אורן דורי                          
                           
    פורסם 03.03.10
                       
                        
                        
                       
                       
                        
                                                                
                       
                        
                          
                          
                          
                          
                          סיטרואן סי-מטיז (C-Metisse) היא שועלת תערוכות וותיקה. המכונית נחשפה לראשונה כבר לפני שלוש וחצי שנים, בתערוכת פריז 2006. מאז הספיקה הסי-מטיז לצבור רקורד של עשרות הופעות ברחבי העולם, וכעת היא עומדת לסמן וי גם על ישראל - בתערוכת אוטומוטור 2010.
פירוש המונח Mettise בצרפתית הוא בן-כלאיים, ואכן מדובר בסלט של מרשים של מכונית ספורט-GT-דיזל-חשמלית. המנוע, לוגם סולר בנפח 3.0 ליטרים, מזריק 208 כוחות סוס לגלגלים הקדמיים דרך תיבה אוטומטית בעלת 6 מהלכים. על הסרן האחורי מופקדים צמד מנועי חשמל, כל אחד מהם שולט בגלגל אחר, וכל אחד מהם מייצר 20 כוחות סוס ולמעלה מ-40 קג"ם של מומנט. אם יש לכם כביש פרטי וקשרים בסיטרואן, תוכלו להגיע עם הסי-מטיז מהחנייה ל-100 קמ"ש תוך 6.2 שניות.
כבכל מכונית קונספט, ובוודאי אחת של סיטרואן, מציגה הסי-מטיז ארסנל של טריקים ושטיקים. למשל - התנעת המכונית מתבצעת דרך פקדים בתקרה, הכניסה והיציאה היא דרך "דלתות שחף", ובנוסף קיימים פנסי LED המבשרים לשכנים בכביש מה הכיוון והמהירות בה נוסעת המכונית.
לדגמי סיטרואן בישראל - סיטרואן
                       
                       
                          
                          
                        
                  
            
						
                          
                        
                            
                                                                                        פורסם לראשונה ב- 03.03.10
                                                         
                              למאמר זה התפרסמו 0 תגובות