עברו שנתיים מאז שהמותג לקסוס הושק בארץ, תהליך החדירה לשוק היוקרה הוכתר בהצלחה עם למעלה מ-1000 רכבים שנמכרו. כדי להמשיך את ההשתלבות בשוק הישראלי לקס מוטורס מתכוונת להשיק שישה דגמים נוספים במהלך החודשים הקרובים לפלחים שונים בשוק היוקרה:
לקסוס GS450hהדגם הראשון למתקפה מיפן יהיה לקסוס GS450h
[לחוות דעת על הרכב החדש - לקסוס GS450h], מכונית יוקרה היברידית מתחרה ל
ב.מ.וו סדרה 5 ו
אודי A6. ללקסוס GS450h מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים ביחד 345 כ"ס האמורים להציג ביצועים של מנוע V8 (התאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 5.9 שניות) יחד עם צריכת דלק וזיהום אוויר של מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר של משפחתית ממוצעת. לקסוס GS450h מסוגלת לנסוע על חשמל בלבד במהירויות נמוכות.
לקסוס GS450h מושקת בארץ ממש בימים אלו ומחירה 419,500 שקל.
לקסוס GS450h. מכונית יוקרה היברידית / צילומים: יצרןמתיחת פנים ללקסוס IS250לקסוס הציגה מתיחת פנים ללקסוס IS250
[לחוות דעת על הרכב החדש - לקסוס IS250], מתחרה ל
ב.מ.וו סדרה 3 ו
מרצדס C-קלאס. מתיחת הפנים כוללת שינויים עיצוביים קלים ליחידות התאורה והפגושים. תא הנוסעים יגיע ברמת אבזור גבוהה יותר הכוללת מסך מגע רב תכליתי לשליטה על מערכות הרכב, הכולל קישורית טלפון ומצלמת חנייה אחורית ומערכת ניווט מובנת הניתנת לתפעול ממסך המגע. בנוסף בוצעו שיפורים למערכות ההיגוי והמתלים לחווית נהיגה מדוייקת ונוחה יותר. אין שינוי במנוע ובתיבת ההילוכים.
לקסוס IS250 המחודשת תנחת בארץ בחודש ינואר ותשמור על רמת מחיר דומה לזו הנוכחית.
לקסוס IS250. מתיחת פנים מינוריתלקסוס RX350 החדשהדור החדש של לקסוס RX מוצג בימים אלו בתערוכת הרכב בלוס אנג'לס. הדור החדש גדול יותר, מאובזר יותר, ירוק וחסכוני יותר. העיצוב דומה לדור הקודם וללקסוס IS250. הוא יגיע אליינו בגרסת RX350 (מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר, 275 כ"ס)
[לחוות דעת על הרכב החדש - לקסוס RX350] כבר בחודש פברואר וישמור על רמת מחיר דומה לדור הקודם. המחרי עומד על 400,000 שקל לגרסת הבסיס.
לקסוס LS600hכשזה מגיע לרכבי יוקרה לקסוס נחשבת ברחבי העולם כנושאת הבשורה ההיברידית. כמתחייב מהתואר שזכתה לו הציגה לקסוס גרסה היברידית "מלאה" (המסוגלת לנסוע על חשמל בלבד במהירויות נמוכות) למכונית הסלון שלה ה-LS
[לחוות דעת על הרכב החדש - לקסוס LS460]. גרסה זו מכונה לקסוס LS600h
[לחוות דעת על הרכב החדש - לקסוס LS600h] והיא בעלת מנוע בנזין V8 בנפח 5.0 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים ביחד 445 כ"ס ו-52 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.3 שניות. בלקסוס טוענים לביצועים של מנוע V12 וצריכת דלק ופליטת מזהמים של מנוע V6. בלקסוס מתכוונים להתחרות על הכתר מול מותגי יוקרה ודגמים מובילים כמו
מרצדס S600 או
ב.מ.וו סדרה 760i.
לקסוס LS600h הגיעה ארצה בגרסה הארוכה ומחיר המחירון נעה בין 840,000 שקל לגרסת הבסיס ועד 940,000 שקל לרמת הגימור הגבוה.
לקסוס LS600h. מכונית הסאלון ההיברידית הראשונהלקסוס RX450hבחודש אפריל תגיע הגרסה ההיברידית לרכב הפנאי של לקסוס ה-RX. גרסה זו מתבססת על הדור השני. המערכת ההיברידית נלקחה מהדור הראשון ובזו בוצעו שיפורים – מנוע הבנזין גדל לנפח של 3.5 ליטר וההספק צמח ל- 295 כ"ס. המערכת ההיברידית מסוגלת להניע את לקסוס RX450h על חשמל בלבד במהירויות נמוכות למרחק של עד 13 ק"מ. לא נחשפו פרטים אודות צריכת הדלק או פליטת המזהמים אך בלקסוס מצהירים כי אלו יהיו חסרי תקדים בקטגוריה וטובים מאלו של הדור היוצא.
לקסוס RX450H משווק ברמת גימור אחת ומחירו עומד על 440,000 שקל.
לקסוס IS250 CCהאחרונה שתגיע אליינו תהיה לקסוס IS250 CC, גרסה נטולת גג ללקסוס IS250
[לחוות דעת על הרכב החדש - לקסוס IS250]. יחידת הכוח מוכרת לנו מלקסוס IS250 – מנוע בנזין V6 בנפח 2.5 ליטר ותיבה אוטומטית. הגג הוא גג קשיח מתקפל המציע אפשרות להסירו בתוך כ-20 שניות. רמת גימור סופית לא נקבעה אך בלקס מוטורס מבטיחים לנו כי האבזור יהיה עשיר ומפנק.
לקסוס IS250 CC תגיע אליינו בין חודש מאי ליוני – מחיר טרם נקבע.
לקסוס IS250 CC. מראה ספורטיבי וצעיר
לדגמי לקסוס בישראל -
לקסוס
פורסם לראשונה ב- 28.11.08
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות