הגרסה האירופאית של האימפרזה טורבו WRX הקרבית צפויה לנחות כאן מוקדם למדי בשנה הבאה ותציע את מערכת ההנעה הכפולה המתוחכמת של הדור הנוכחי בשילוב עם נוחות נסיעה משופרת משמעותית ותא נוסעים אטרקטיבי וידידותי יותר מבעבר. אולם המכורים כבר מחכה "לדבר האמיתי" - הטורבו STI, שהפכה מזה כבר למיתוס ומהווה מקור אין סופי לשיפורים ופנטזיות מוטוריות. ה-STI החדשה חולקת את הפלטפורמה הבסיסית שלה עם האימפרזה האצ'בק אולם היא מצויד במערך רציני של תוספות קוסמטיות, שמעניקות לה מראה קרבי וגברי יותר מתמיד.
מתחת למכסה המנוע של הגרסה האירופאית מסתתר מנוע 2.5 ליטר, ארבעה צילינדרים, עם שני מגדשי טורבו לטובת פעולה חלקה והדרגתית יותר מבעבר וכמובן הרבה מאד כוח. המפרט האירופאי מציין הספק עגול של 300 כ"ס ובמומנט מאסיבי של 41 קג"מ, שרובו זמין כבר ב-2500 סל"ד – די והותר לתאוצה מאפס למאה בסביבות 4.9 שניות. כל הכוח הזה עובר לכביש דרך שלדה מתוחכמת שכוללת מערכת הנעה כפולה מדור חדש, דיפרנציאל שנעילתו נשלטת ידנית על ידי הנהג ומערכת בקרת יציבות מתקדמת. אצלנו אפשר לצפות למכונית במחצית השנייה של 2008 והמחיר עשוי להיות מפתיע. בבריטניה למשל, מחיר המכונית זול יותר בכ-1500 ליש"ט משל הדגם היוצא. מה שאומר מחיר משוער של פחות מ-300 אלף שקל בישראל.

סובארו אימפרזה WRX STi החדשה
לדגמי סובארו בישראל- סובארו
פורסם לראשונה ב- 01.01.08
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות