בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

רנו מגאן סטיישן נחשפת בתמונות ראשונות



רנו חושפת תמונות ראשונות של המגאן סטיישן החדשה שלה ומתבלת בקצת עיצוב קרבי והיגוי לארבעת הגלגלים



מאת פבל צ'רניצקי

את רנו מגאן החדשה חשפה היצרנית כבר לפני לא מעט זמן, אבל האצ'בק משפחתית אירופאית איננה יכולה להתקיים בלי אחות סטיישנית עצומת בגאז', כי גם הכלב שלכם הוא חלק מהמשפחה וגם לו מגיע מקום משלו. היום חושפת רנו תמונות ראשונות של המגאן סטיישן החדשה, אבל את הפרטים הטכניים (ובעיקרם הנפח של אותו את מטען) היא שומרת לז'נבה.

רנו מגאן סטיישן 2016
מה שרנו כן חושפת, ואפילו מדגישה, זה את אופיה של המכונית. למשפחה סטנדרטית עם 2.3 ילדים וכלב, מכונית סטיישן - כידוע - לנצח תהיה פחות או יותר הבחירה ההגיונית ביותר מכל האופציות בעלות ארבע הגלגלים. היא לא ארוכה משמעותית (אם בכלל) ממכונית סדאן, היא מאפשרת שדה ראיה מצויין שמקל משמעותית על החניה - שוב, ביחס לסדאן, בזכות החלון האחורי השטוח והעובדה שבנקודה שנגמר החלון נגמרת גם המכונית.

אבל עכב האכילס של הסטיישנים הללו, גם הוא אותו הגיון. מעטים האנשים שיגידו לכם שהם קנו סטיישן כי הם רצו סטיישן, רובם פשוט הזדקקו למה שהיא נותנת. אז רנו החליטה לנער קצת את פלח השוק המנומנם והאפרורי ולהציג את המגאן סטיישן דווקא במלבושי GT Line שמעטרים את הדור האחרון של המכוניות שלה.

העיצוב הקרבי יותר של גרסת ה-GT כולל פגושים מוכספים, דיפזיור אחורי, סופית אגזוז בולטת ועוד איפור קרבי כזה ואחר. מעבר לכך, רנו אמנם אינה מציינת זאת מפורשות, אך כל שאר המכוניות המוצעות ברמת גימור GT מקבלות גם כיול מתלים ושלדה מעט קשיח יותר שמבוצע ע"י מחלקת הספורט של רנו כדי לתת "טעימה" ממה שהמכוניות יכולות לעשות.

רנו מגאן סטיישן 2016

לצד גרסת ה-GT, מספרת רנו כי כמו דגם ההאצ'בק, גם הסטיישן החדשה תעשה שימוש במערכת ההיגוי לכל ארבעת הגלגלים שלה, 4Control. המערכת הזו כבר הופיעה לפני לא מעט שנים ברנו לגונה וכעת, אחרי שעשתה עצירת ביניים ברנו טאליסמן החדשה, הגיעה גם למגאן האצ'בק וסטיישן. המערכת פועלת כך שבמהירויות נמוכות הגלגלים האחוריים מופנים בכיוון ההפוך לאלה הקדמיים כדי להגדיל את כושר התמרון במקומות צפופים ואילו במהירויות גבוהות הם מופנים לאותו הכיוון כדי להקל על מעברי נתיב והגביר את היציבות.

רנו שומרת על שתיקה באשר לנתונים הטכניים של המכונית, אבל זה לא יהיה מאוד מופרך לנחש שהיצע המנועים, ורמות האבזור תישארנה זהות בעוד צריכת הדלק תורע במעט, פועל יוצא של המשקל הגבוה יותר של מרכב סטיישן.

רנו תחשוף את המגאן סטיישן החדשה בתערוכת ז'נבה שם היא תעמוד לצד כל היצע הדגמים המתחדש של רנו, בהם רנו קאדג'אר, קוויד, אספאס ועוד.


לדגמי רנו בישראל - רנו

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. עקב אכילס (לת)  

עוזיק,24.02.2016
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים