דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי סונטה החדשה 2011

Getting your Trinity Audio player ready...

יונדאי סונטה, הנציגה של היצרנית בקטגוריית המשפחתיות הגדולות, תמיד היוותה מעין אלטרנטיבה זולה למשפחתיות הגדולות מיפן ונראה כי אף פעם לא עמדה בפני עצמה [לחוות דעת על הרכב החדש - יונדאי סונטה]. גם עם הצגת הדגם החדש (והמוצלח למדי) בשנת 2005 המשיכה הסונטה לפנות לאלו שמעוניינים ברכב סולידי שנותן תמורה טובה לכסף ופחות לאלו המחפשים ריגושים. כעת, עם הצגת הדור החדש, ביונדאי מוסרים לנו כי התקופה הזו נגמרה.

העיצוב החיצוני של הסונטה החדשה הוא משהו שבהחלט שווה להתעכב עליו. הסונטה החדשה מציגה דמיון ל-ix35, מחליף הטוסון שהוצג לא מזמן, והיא בעלת עיצוב זורם ודינאמי (ונועז למדי עבור יונדאי) בשונה מזה הרבוע והאנמי של הדור הקודם.
תא הנוסעים דווקא מציג דמיון מסוים לזה של הדור הקודם אך מציג פרשנות הרבה יותר מודרנית ונעימה לעין. בנוסף איכות חומרים ברמה גבוהה מבעבר ובנוסף מרווח גדול יותר לנוסעים, כך יונדאי.


יונדאי ix35. הסונטה החדשה תמשיך את העיצוב המושך שהוצג עם רכב הפנאי / צילומים: יצרן

כמו בכל דור ודור מימדי הסונטה גדלו מעט ועומדים על 482 ס"מ לאורך (גידול של 2 ס"מ), בסיס הגלגלים עומד על 279.5 ס"מ (גידול של 6.5 ס"מ משמעותיים) והרוחב שצמח בס"מ בודד לכדי 183.5 ס"מ.
יחידות ההנעה איתן הוצגה הסונטה החדשה הן אותן יחידות כח המוכרות לנו מהדור הקודם לאחר שאלו עברו שדרוג קל. בתור התחלה מוצע מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר המספק 165 כ"ס. בשוק האמריקאי תוצע יחידת כח בנפח 2.4 ליטר ובעתיד יוצג מנוע בנזין V6 ומנוע טורבו-דיזל חדש וחזק. כל המנועים ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בת 6 יחסי העברה.

דגם הרכב שהוצג הוא דגם המיועד לשוק האמריקאי. הגרסה הרלוונטית אלינו היא זו האירופאית שככל הנראה תשתמש בבסיס דומה אך תציע מימדים קומפקטיים יותר וכיול שונה (ונוקשה יותר) למתלים ומערכות ההיגוי. דגם זה עתיד להגיע אלינו בשנת 2011 ויקרא יונדאי i40.

לדגמי יונדאי בישראל - יונדאי

 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה