דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי אלנטרה החדשה בישראל - החל מ-131,700 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


מהיום, אימרו יונדאי אלנטרה. כמו עם חזרתו של הטוסון, יונדאי מוציאה את ה-i35 לגמלאות ומחזירה גם את שמה של המשפחתית שלה לזה הגלובאלי המקובל בארצות רבות אחרות ובעיקרן ארה"ב. כמעט חצי שנה אחרי שנחשפה, האלנטרה החדשה נוחתת היום בישראל עם תג מחיר שלא השתנה: החל מ-131,700 שקלים.

למרות שבסיס הגלגלים של האלנטרה החדשה נותר ללא שינוי (270 ס"מ), היא ארוכה, רחבה וגבוהה מה-i35 אותה היא מחליפה. המרווח נותר מצויין, אם כי ניכר שמרווח הראש במושב האחורי הוקרב על מזבח העיצוב דמוי הקופה-ארבע-דלתות שמאפיין אותה עכשיו אפילו יותר מבעבר. שאר העיצוב התבגר ביחס ל-i35. היא פחות מוחצנת והרבה יותר מאופקת, אך - לטעמם של רבים - נראית הרבה יותר מכובדת ונאה מהמכונית אותה היא מחליפה.

יונדאי אלנטרה
יונדאי אלנטרה. גדולה מקודמתה, אך ללא שינוי בבסיס הגלגלים / צילום: יונדאי

יונדאי אלנטרה מגיעה ארצה בשתי רמות גימור. Inspire הבסיסית כוללת את מערכת המולטימדיה הביתית של כלמוביל שכוללת מסך מגע 8 אינץ', דיבורית, ניווט מבוסס Waze ועוד מספר אפליקציות מובנות כגון פנגו, סלופארק ועוד; מצלמת רוורס; בקרת שיוט; בקרת אקלים עם פתחי מיזוג למושב האחורי; בורר מצבי נהיגה; חיישני תאורה; קיפול מראות חשמלי והגה מצופה עור.

יונדאי אלנטרה
יונדאי אלנטרה. עדיין מאוד מרווחת, אך מרווח הראש מאחור פחות טוב

גרסת Supreme מוסיפה על כל אלה גם גג שמש נפתח, בקרת אקלים מפוצלת, הנעה ללא מפתח, תאורת יום מבוססת לד, חיישני גשם וחישוקי 17 אינץ'.

על הבטיחות אחראיות שבע כריות אוויר ומערכת מובילאיי מהדור האחרון שכוללת זיהוי תמרורים והולכי רגל. היה נחמד לראות את כלמוביל משלבת באלנטרה גם את מערכות הבטיחות האקטיביות של היצרנית (שקיימות ביונדאי סונטה ואפילו בקיה ספורטאז'), אולם אנשי היבואנית ציינו שהבחירה במובילאיי אפשרה להם להשאיר את המחיר ללא שינוי (בעוד מערכת מוטמעת הייתה עשויה להעלות אותו) וכן משאירה את האופציה לשדרוג תמידי של המערכת והוספת פונקציות נוספות כגון התראה לנהג על כך שהוא מסנוור את המכוניות שמולו ודברים אחרים.

יונדאי אלנטרה
יונדאי אלנטרה. אבזור טוב, אך ללא בטיחות אקטיבית "אמיתית"

המנוע בשתי הגרסאות יהיה זהה, ולמעשה זהה גם ל-i35, כאשר השינוי המרכזי הוא במערכת הניהול שלו. מדובר על מנוע 1.6 ליטר שמפיק 127 כ"ס ו-15.3 קג"מ, ירידה של 5 כ"ס ו-0.8 קג"מ. תיבת הילוכים, גם היא ללא שינוי מה-i35, אוטומטית שישה הילוכים. למרות הירידה הקטנה בהספק, הביצועים נותרו ללא שינוי עם 11.6 שניות מאפס למאה, אך צריכת הדלק שופרה מעט ועומדת כעת על 15.6 ק"מ לליטר משולבים, זאת בהשוואה ל-14.2 ק"מ לליטר של ה-i35. באשר למנוע ה-1.4 ליטר טורבו בנזין של האנלטרה שהושק לא מכבר בארה"ב, נמסר לנו ש"לפי התוכניות של יונדאי, הוא לא יגיע בשלב זה".

יונדאי אלנטרה
יונדאי אלנטרה. ההספק ירד, אבל הביצועים נשארו וצריכת הדלק השתפרה

מחירה ההתחלתי של האלנטרה, נותר כאמור ללא שינוי ויעמוד על 131,700 שקלים. מחיר גרסת ה-Supreme, מאידך, טיפס ב-600 שקלים ויעמוד על 133,500 שקל.

לדגמי יונדאי בישראל - יונדאי

למאמר זה התפרסמו 11 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה