דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

וולוו XC40: הגרסה החשמלית

Getting your Trinity Audio player ready...

 
ה-XC40 משתייך לאחת הקטגוריות הצומחות בשוק הרכב וככזה הוא נבחר להיות הראשון בהיצע של וולוו אשר יציע הנעה חשמלית מלאה. זו מצטרפת לגרסה ההיברידית-נטענת אשר נחשפה בתחילת החודש. מחברת מאיר, יבואנית וולוו בישראל, נמסר כי בשלב זה לא  ידוע אודות צפי השיווק בישראל.

וולוו XC40 Recharge

הג'יפון החשמלי מקבל את הכינוי XC40 Recharge. בוולוו מבטיחים כי אסטרטגיית החשמול תמשיך בעוצמה מלאה ובחמש השנים הקרובות תשיק וולוו דגם חשמלי בכל שנה, בשאיפה להגיע ליעד של 50% מהמכירות השנתיות עד שנת 2025 (כולל דגמים היברידיים).
כחלק מהשגת היעד ציינו בוולוו כי השאלה הראשונה שתופנה אל גולשים באתרי וולוו ברשת היא "האם הם מעוניינים ברכב חשמלי". דרך נוספת לעודד את הרוכשים לקנות רכב ירוק יותר, לפחות בחו"ל, היא "חשמל חינם לשנה" לרוכשי דגמי הפלאג-אין הייבריד שינתן כהחזר כספי בהתאם לממוצע עלות החשמל באותה השנה.

וולוו XC40 Recharge

וולוו XC40 החשמלי יקבל את שם הגרסה P8 יהנה מהנעה כפולה, הספק מרשים של 408 כ"ס ומומנט מרשים לא פחות של 67.3 קג"מ. מהירות המנוע המקסימלית להשגת ההספק עומדת על 14,000 סל"ד. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.9 שניות והמהירות המירבית מוגבלת ל-180 קמ"ש. טווח הנסיעה המקסימלי עומד על 400 ק"מ.

וולוו XC40 Recharge

הסוללה בגודל 78 קוט"ש והטענה מלאה שלה אורכת 7.5 שעות (זרם עקיף, 11 קילוואט). באמצעות מטען מהיר (זרם ישיר, 150 קילוואט) הטענה מ-0 ל-80% אורכת 40 דקות.
בהשוואה לגרסת הבנזין בנפח 2.0 ליטרים של ה-XC40, הגרסה החשמלית כבדה ב-466 ק"ג (2,150 ק"ג) ומרווח הגחון קוצץ ב-3.6 ס"מ (17.5 ס"מ).

וולוו XC40 Recharge

בנוסך לכך מנצלת וולוו את חשיפת ה-XC40 Recharge כדי לחשוף את מערכת המולטימדיה החדשה. המערכת כעת מבוססת אנדרואיד, הניווט עושה שימוש בגוגל מפות ובנוסף מתאפשרת הורדת אפליקציות שונות.

וולוו XC40 Recharge

האקן סמואלסון, נשיא ומנכ"ל וולוו: "אמרנו זאת מספר פעמים בעבר – עבור מכוניות וולוו, העתיד הוא חשמלי. היום אנו מתקדמים צעד חדש ומשמעותי בכיוון הזה עם השקתו של וולוו XC40 החשמלי וקו הדגמים הנטענים".


לדגמי וולוו בישראל - וולוו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה