כבסיס משמשת פלטפורמת "שנחאי" הייעודית לרכב חשמלי ומשותפת ל-S. היצרנית עוד לא חושפת פרטים טכניים, אבל באתרי רכב בסין פורסם כי היא תוצע בשתי גרסאות הנעה, עם מנוע אחורי בודד ו-230 כ"ס בגלגלים האחוריים, או עם מנוע נוסף מלפנים והנעה כפולה עם כ-460 כ"ס. הזינוק ל-100 קמ"ש צפוי לארוך כ-3.5 שניות, בעוד טווח הנסיעה יעמוד על בין 400 ל-500 ק"מ בהתאם לגרסה.
.jpg)
בהשוואה לב.מ.וו סדרה 4 קופה, ה-GT קצרה ב-5.5 ס"מ (471.5 ס"מ) עם בסיס גלגלים קצר ב-8 ס"מ. העיצוב החיצוני מרשים למדי, נטול כל אזכור להצטעצעות סינית, עם כונסי ומסיטי אוויר שונים וידיות פתיחת דלתות נשלפות שמסייעים למקדם הגרר. לפחות בתמונות היא מצוידת בצמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S דביקים. תמונות של סביבת הנהג טרם פורסמו, אך היא צפויה להיות דומה ל-S, עם לוח מחוונים דיגיטלי צר, מסך מגע ענק המוצב לגובה הקונסולה המרכזית ומסך מגע נוסף וייעודי לנוסע מלפנים.
פורסם לראשונה ב- 13.03.23
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות