דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

תערוכת ז'נבה 2020: הרכבים שבדרך בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

תערוכת ז'נבה ה-90 במספר היתה אמורה להיפתח לציבור ב-5 במרץ 2020 ולהימשך 10 ימים, אך ביום שישי ה-28/2 - שלושה ימים בלבד לפני ימי העיתונות - הודיעו המארגנים על ביטול התערוכה, בשל הנחיות הרשויות בשוויץ שאוסרות על קיום התכנסויות של למעלה מ-1,000 איש בשל נגיף הקורונה. 

למרות זאת, החלטנו להשאיר לפניכם את סקירת הדגמים שהכנו לקראת התערוכה - שכן כל הדגמים שהוצגו לקראת התערוכה יושקו בקרוב למרות ביטולה, ורבים מהם יגיעו לישראל בחודשים הקרובים. בינתיים, נקווה לימים בריאים יותר.

 

מכוניות קטנות

יונדאי i20

הדור החדש והשלישי של הסופר מיני מציג עיצוב חדש ויציע לראשונה מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר הכולל גם מערכת מיקרו-היברידית 48 וולט. המפרט יכלול גם היצע נרחב של אביזרי בטיחות. לישראל היא תגיע רק בתחילת שנת 2021.

לכתבה המלאה>>>

יונדאי i20

רנו טווינגו Z.E

רנו טווינגו, אחותה הכמעט זהה של סמראט "פורפור", תוצג בגרסה חשמלית מלאה. הטווח עומד על 250 ק"מ בנסיעה עירונית או 180 ק"מ בנסיעה משולבת, אך שימו לב – בנהיגה בחורף כאשר מערכת החימום פועלת הטווח עלול להתקצר לכדי 110 ק"מ בלבד. הטווינגו ZE צפויה להגיע לישראל, אך בשלב זה אין מועד מדויק.

לכתבה המלאה>>>

רנו טווינגו ZE

משפחתיות

אודי A3

אחרי הגולף, האוקטביה והלאון, גם הקומפקטית היוקרתית של אודי תוצג בדור חדש ורביעי במספר. אודי תציג את ה-A3 גם בגרסאות S ספורטיביות שיציעו הנעה כפולה חכמה המסוגלת להעביר עד 100% מהכוח אל הגלגלים האחוריים. יחידות ההנעה ככל הנראה יהיו דומות לאחיות לקונצרן כך שסביר שנפגוש מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.0 ו-1.5 ליטרים עם מערכת מיקרו-היברידית יחד עם גרסה היברידית-נטענת בהספק של 204 כ"ס. לישראל היא תגיע במהלך המחצית השניה של שנת 2020.

לכתבה המלאה>>>

אודי A3

יונדאי i30

יונדאי תציג מתיחת פנים לדור השלישי של ה-i30, הכוללת שינויים עיצוביים בהתאם לאותה שפת עיצוב שהחלה כבר באלנטרה. בנוסף לכך ישנם שינויים גם מתחת למכסה המנוע בדמות תוספת תיבת כפולת מצמדים למנוע ה-1.0 ליטר, מנוע ה-1.4 הוחלף במנוע בנפח 1.5 בהספק של 160 כ"ס וכל קו הדגמים יציע גם מערכת מיקרו-היברידית. לישראל ה-i30 המחודשת תגיע לקראת סוף שנת 2020.

לכתבה המלאה>>>

יונדאי i30

סיאט לאון

אחרי שהוצגו דורות חדשים לגולף ולאוקטביה גם האחות הספרדיה מתחדשת בדור חדש. העיצוב התעדכן מבפנים ומבחוץ ובנוסף למנועי הטורבו-בנזין בנפח 1.0 ו-1.5 ליטרים התווספה גם גרסת פלאג-אין הייבריד בעלת מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטרים ומנוע חשמלי המספקים 204 כ"ס. סוללת 13 קווט"ש תספק טווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ. לישראל הלאון החדשה צפויה להגיע כבר בסוף השנה הנוכחית.

לכתבה המלאה>>>

סיאט לאון

רנו מגאן 

רנו מגאן משווקת בישראל בגרסת סטיישן וסדאן בלבד, כאשר רק גרסת ה-RS הספורטיבית מוצעת בתצורת ההאצ'בק. בז'נבה תציע רנו מתיחת פנים למגאן, עם בשורה אחת משמעותית לשוק הישראלי בדמותה של גרסת פלאג-אין הייבריד למגאן סטיישן. ההספק עומד על 160 כ"ס וטווח הנסיעה החשמלי הוא 50 ק"מ. אלינו היא תגיע בסוף השנה.

לכתבה המלאה>>>

רנו מגאן סטיישן PHEV

פנאי ושטח

סקודה אניאק

סקודה צפויה לחשוף רכב פנאי חשמלי לגמרי, אך בינתיים היא רק גילתה את שמו המשלב בין האות E (Electricity – חשמל) לבין האות Q בסופו כסממן לרכבי הפנאי של סקודה. לדברי היצרנית הצ'כית מדובר ברכב פנאי חשמלי ראשון בקטגוריה העממית, כך שהערכות הן שהאניאק ימוצב מעל פיג'ו 2008 החשמלית וקיה נירו החשמלית.

לכתבה המלאה>>>

סקודה אניאק

פולקסווגן טוארג R

אח גדול ל-T-Roc R - הכירו את הגרסה הספורטיבית לטוארג הגדול. לטוארג R יחידת הנעה היברידית-נטענת בעלת הספק משולב של 462 כ"ס ומומנט מירבי העומד על 71.3 קג"מ. לנתונים הללו גיבוי בדמות כושר גרירה של 3.5 טון. בנוסף יציע הטוארג R גם מערכות בטיחות מתקדמות המאפשרות נהיגה סמי-אוטונומית עד למהירות של 250 קמ"ש. היבואנית מסרה כי השיווק בישראל נמצא בבחינה.

פולקסווגן טוארג R

קיה סורנטו

רכב הפנאי הגדול של קיה יוצג בז'נבה בדור חדש לחלוטין. שפת העיצוב קשוחה ומזכירה את הטלורייד האמריקאי מחד ואת הסלטוס הקטן מאידך. תא הנוסעים עבר גם הוא שדרוג משמעותי, ולראשונה תוצע גם הנעה היברידית-נטענת. השיווק בישראל יפתח במחצית השניה של 2020.

לכתבה המלאה>>>

קיה סורנטו

יוקרתיות

DS 9

מותג היוקרה של קבוצת פיג'ו-סיטרואן חושף רכב סדאן ראשון, שיתבסס על פלטפורמת ה-508 אך יציג מימדים מוגדלים שיאפשרו לו להתחרות באודי A6 ובמרצדס E קלאס. יחידות ההנעה העיקריות יהיו היברידיות-נטענות, כולל אחת מסקרנת במיוחד עם 360 כ"ס, וכולן יגיעו ממפעלי PSA שבסין. השיווק בישראל יחל בעוד כשנה.

לכתבה המלאה>>>

DS 9

רכבי ספורט

אסטון מרטין ונטאג' רודסטר

מכונית הספורט הקטנה בהיצע של אסטון תוצג בז'נבה בגרסה פתוחה חדשה הכוללת גג שנפתח ונסגר בתוך 7 שניות בלבד. למרות תוספת משקל של 98 ק"ג ביחס לונטאג' הרגילה, הביצועים עדיין יוצאים מן הכלל בזכות מנוע V8 עצבני עם 510 כ"ס. אם יש לכם את הסכום, כבר ברבעון השלישי של 2020 תוכלו לנהוג עליה בישראל.

לכתבה המלאה>>>

אסטון מרטין ונטאג רודסטר

הונדה סיוויק Type R

המשפחתית הספורטיבית של הונדה תוצג לאחר מתיחת פנים קלה, ובחלוקה ל-3 גרסאות: אחת מעודנת וקצת יותר נוחה, אחת מוקצנת למסלולי המירוצים והשלישית היא הגרסה הרגילה והמוכרת. אין שינוי במנוע ובביצועים.

לכתבה המלאה>>>

הונדה סיוויק Type R

מרצדס AMG GLA45

הנציג החדש של משפחת ה-A הוא רכב הפנאי GLA, אשר יוצג בז'נבה גם בגרסה ספורטיבית חדשה בשם 45. בזכות מגדש טורבו חזק במיוחד הוא מצליח לחלץ הספקים שנעים בין 387 ל-421 כ"ס מנפח של 2.0 ליטרים בלבד, ומאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.3-4.4 שניות. על המסלולים בישראל הוא יצפה החל מהרבעון הרביעי של 2020.

לכתבה המלאה>>>

מרצדס AMG GLA45

פולקסווגן גולף GTI

דור חדש לאייקון הספורטיבי, שמשמר את מסורת ריפודי המשבצות וגם מציג 3 יחידות הנעה שונות: גרסת טורבו-בנזין עם 245 כ"ס, גרסת דיזל עם 200 כ"ס ו-40.7 קג"מ וגרסת פלאג אין הייבריד עם הספק דומה לזה של הטורבו-בנזין ומומנט דומה לזה של גרסת הדיזל. השיווק בארץ יחל בשנה הבאה.

לכתבה המלאה>>>

פולקסווגן גולף GTI

פיג'ו 508 Peugeot Sport Engineered

אחרי דגם הקונספט משנה שעברה, חושפת פיג'ו את הגרסה הספורטיבית הבכירה של ה-508. לגרסה זו יחידת הנעה היברידית-נטענת העושה שימוש במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ו-3 מנועים חשמליים (2 מקדימה ואחד מאחור) ליצירת הנעה כפולה. הטווח החשמלי עומד על 50 ק"מ ואילו ההספק עומד על לא פחות מ-360 כ"ס. כל הכוח הזה מסייע ל-508 להשיג האצה ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות קצרצרות.

פיגו 508 Sport Engineered

קופרה לאון

תת המותג קופרה מיהר לחשוף גרסה ספורטיבית ללאון שזה עתה הוצגה. כמו בגולף GTI, גם כאן תהיה גרסת פלאג-אין הייבריד עם 245 כ"ס, אך בשונה מהגולף תוכלו לקבל את הקופרה עם מנועי טורבו בנזין בהספקים של 300 ו-310 כ"ס, כולל הנעה כפולה שתוצע בתצורת הסטיישן. בישראל נפגוש אותה בסוף השנה הנוכחית.

לכתבה המלאה>>>

קופרה לאון

מסחריות

פולקסווגן קאדי

דור חמישי למסחרית הקומפקטית יוצג על בסיס הגולף החדשה. לראשונה יציע הקאדי לוח מחוונים דיגיטלי וידית הילוכים אלקטרונית זעירה, אך המודרניזציה תישאר בתא הנוסעים - שכן לפחות בשלב זה הקאדי לא יציע את יחידות ההנעה ההיברידיות של הגולף המשפחתית. המימדים גדלו לכל הכיוונים וגם מפרט אביזרי הבטיחות התרחב. לישראל יגיע הקאדי החדש רק ברבעון השני של 2021.

לכתבה המלאה>>>

פולקסווגן קאדי

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה