דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ריינג' רובר איווק החדש בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

חברת המזרח, יבואנית לנדרובר ויגואר, השיקה הבוקר (ב') את הדור השני של ריינג' רובר איווק - 4 חודשים בלבד לאחר שנחשף בעולם. הדור הקודם הושק כבר ב-2011 ונמכר מאז ב-800,000 יחידות ברחבי העולם, מתוכן כ-500 עלו על כבישי ישראל. גרסת הכניסה של האיווק מתומחרת נמוך מבעבר, אך ביבואנית מעריכים כי עיקר המכירות יהיו מגרסת הביניים שמחירה עומד על 448,000 שקלים.

לנד רובר ריינג' רובר איווק

על אף הדמיון הרב בעיצוב, בלנדרובר מצהירים כי מדובר בדור חדש לחלוטין וטוענים כי 99.9% מחלקי המרכב הוחלפו לעומת הדור הקודם. למעשה, על פי ההצהרות, החלקים היחידים שנותרו מהדור הקודם הם צירי הדלתות - וגם המנועים. ביחס לדור הקודם האורך צמח ב-0.6 ס"מ, הרוחב גדל ב-3.1 ס"מ ולגובה נוספו 1.4 ס"מ. נפח תא המטען גדל מ-575 ל-591 ליטרים.

העיצוב החיצוני מזכיר את זה של הוולאר עם פנסים צרים מבעבר, ידיות דלתות נשלפות וצמד מסכים בתא הנוסעים שמחליפים בין היתר את כפתורי המיזוג הנפרדים.

בישראל יוצע האיווק עם שלושה מנועים לבחירה ו-3 רמות גימור שונות. רמת הגימור הבסיסית S תוצע רק עם מנוע אחד: 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם הספק של 200 כ"ס ומומנט של 32 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת בגרסה זו 8.5 שניות וצריכת הדלק המשולבת היא 13 ק"מ לליטר. 

לכל המנועים משודכת תיבת 9 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה עם בורר מצבי הנהיגה "טריין רספונס 2", הכולל מצב אוטומטי שחוסך מהנהג את בחירת המצב המתאים. בנוסף, לכל המנועים משודכת מערכת "היברידית קלה" עם סוללת 48V, המסוגלת לנתק את מנוע הבנזין במהירות שמתחת ל-17 קמ"ש, לסייע בהאצה ולחסוך עד 6% בצריכת הדלק.

לנד רובר ריינג' רובר איווק

מנוע הבנזין החזק, באותו הנפח, מציע הספק של 249 כ"ס ומומנט של 36.5 קג"מ. התאוצה מתקצרת ל-7.5 שניות וצריכת הדלק היא 12.6 ק"מ לליטר. מנוע הדיזל מסתפק ב-180 כ"ס אך מתהדר במומנט של 43 קג"מ; התאוצה ל-100 קמ"ש בגרסת הדיזל אורכת 9.3 שניות וצריכת הדלק המשולבת היא 17.5 ק"מ לליטר. שני המנועים האלו מוצעים בשתי רמות הגימור הבכירות.

גרסת ה-S תוצע עם גג שמש פנוראמי, מראות בקיפול חשמלי, חישוקי "18 קלים, תאורת לד מלאה, ריפודי עור עם כוונון חשמלי מלפנים, בקרת אקלים מפוצלת, מראה מרכזית נגד סנוור, בקרת שיוט (לא אדפטיבית), בלם יד חשמלי, הנעה ללא מפתח, חיישני חניה מלפנים ומאחור ומצלמת רוורס.

בתחום הבטיחות כוללת ה-S בלימת חירום אוטונומית במהירות עירונית, תיקון סטיה מנתיב ומערכת התראת עייפות.

גרסת ה-S פלוס מוסיפה למפרט גם כניסה ללא מפתח, תא מטען עם פתיחה חשמלית, מראה מרכזית שהופכת למסך המבוסס על מצלמה אחורית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמע משודרגת מתוצרת "מרידיאן" עם 10 רמקולים, ניטור רכב בשטח במראות ובלימת חירום אוטונומית הפעילה גם במהירויות גבוהות.

לנד רובר ריינג' רובר איווק

גרסת ה-SE הבכירה מוסיפה לכל זה גם פתיחה לגג השמש הפנוראמי, זכרון לכוונון המראות והמושבים, חישוקי "20, תאורת לד משודרגת עם מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, לוח מחוונים וירטואלי, מערכת חניה אוטומטית ומערכת המתריעה לפני פתיחת דלת אחורית במידה ומגיע רכב חולף.

ריינג' רובר איווק - מחירים:

ריינג' רובר איווק 2.0 בנזין 200 כ"ס S יעלה 397,000 שקלים

ריינג' רובר איווק 2.0 בנזין 250 כ"ס S Plus יעלה 448,000 שקלים

ריינג' רובר איווק 2.0 בנזין 250 כ"ס SE יעלה 489,000 שקלים

ריינג' רובר איווק 2.0 דיזל 180 כ"ס S Plus יעלה 448,000 שקלים

ריינג' רובר איווק 2.0 דיזל 180 כ"ס SE יעלה 489,000 שקלים.

ריינג' רובר איווק

חבילת העיצוב הספורטיבית R-Dynamic, הכוללת עיצוב חזית שונה, גימורי נחושת וחישוקים בעיצוב שונה, תוצע בעלות של 21,000 שקלים.

רמי וקסמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת המזרח, העריך כי כמות המכירות בשנה הראשונה תהיה סביב ה-100-120 יחידות, כאשר המתחרים שהוגדרו הם אודי Q5, מרצדס GLC וב.מ.וו X3. כל דגמי האיווק נמצאים כרגע בקבוצת הזיהום ה-15, כך שהם לא צפויים להתייקר בחודש אפריל.

לדגמי לנדרובר בישראל - לנדרובר

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה