דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 508 עוברת מתיחת פנים

Getting your Trinity Audio player ready...


4 שנים חלפו מאז הוצגה לראשונה פיג'ו 508. הביקורות הפושרות שספגה ה-407 הביאו את הקונצרן הצרפתי ליצור שיפור משמעותי, וה-508 החזירה לחיים את ה"ניצוץ" המפורסם של פיג'ו. אבל מאז זרמו לא מעט מים בנהר הסיין, והמתחרים הציגו דגמים חדשים ואטרקטיביים - וכעת חושפת פיג'ו את מתיחת הפנים של ה-508, עם לא מעט חידושים.

פיג'ו 508
בעיצוב החיצוני ההבדלים לא דרמטיים. כצפוי, ה-508 מקבלת גריל חדש ומעט יותר קטן, ופנסים חדשים המזכירים את אלו של ה-308 החדשה. מכסה המנוע הפך שטוח יותר לטובת שיפור האוירודינמיקה, וגם מאחור זכתה פיג'ו 508 ביחידות תאורה חדשות. תא הנוסעים, נקודה חלשה אצל ה-508, עבר עדכון מקיף וכעת הוא נראה מודרני קצת יותר. מסך מגע בגודל 7 אינץ' מתמקם במרכז הקונסולה ומדלל את עומס הכפתורים. בתוך המערכת החדשה תשולב אפליקציית סנכרון חדשה לטלפונים חכמים, וגם רשימת האבזור תהיה עשירה מבעבר. בין היתר תציע פיג'ו (לפחות באירופה) פריטים כמו מפתח חכם, כפתור התנעה, בקרת אקלים עם 4 איזורים ובלם חניה חשמלי.

פיג'ו 508

שינויים מעניינים יותר חלו ביחידות ההנעה, במיוחד בזו שרלוונטית לשוק הישראלי. מנוע ה-1.6 ליטר טורבו המצוין, שהציג עד כה הספק של 156 כ"ס, השתדרג ל-156 כ"ס ועבר התאמה לתקן יורו 6 המחמיר - מה שמבטיח שיפור גם בתצרוכת הדלק. אליו שודכה תיבת 6 הילוכים אוטומטית חדשה. שיפורים חלו גם בגרסאות הדיזל, אך אלו פחות רלוונטיות עבורנו.

פיג'ו 508

פיג'ו 508 המחודשת תוצג באופן רשמי בתערוכת הרכב של מוסקבה בחודש אוגוסט, ולאחר מכן תופיע בתערוכת פריז החשובה בחודש ספטמבר. לישראל צפויה להגיע המכונית בתחילת שנת 2015.


לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה