דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 308CC מגיעה לארץ

Getting your Trinity Audio player ready...




פיג'ו הייתה מהראשונות שהציעו מכונית עם גג קשיח מתקפל בפלח שוק עממי, בר השגה ליותר מאותם יחידי סגולה – לקוחות מרצדס אודי וכו'. את תחילת הדרך היא פתחה עם פיג'ו 206CC ,המוצלחת והאופנתית, מכאן הדרך ליצירת מכונית קופה-קבריולה על בסיס מכונית קומפקטית הייתה קצרה וכך נולדה פיג'ו 307CC. בתערוכת פריז תציג פיג'ו את מחליפתה של 307CC, זו תיקרא 308CC ותבוסס (כמו קודמתה בתפקיד) על המשפחתית הקומפקטית הנוכחית – פיג'ו 308.


פיג'ו 308CC / צילומים: יצרן


העיצוב של 308CC שומר על מאפייני קופה-קבריולה קאלסיים של היצרנית. העיצוב שואב מאפיינים מהאחות מחומשת הדלתות ול-308CC אותו גריל פעור המאפיין את דגמי היצרן העכשוויים. ומאחור ניתן לראות את השפעתה של מכונית הקונספט RC-Z עם אחוריים תפוחים ויחידות תאורה משובצות בנורות לד.


תא הנוסעים נלקח כמעט בשלמותו מפיג'ו 308 ומהנדסי החברה מבטיחים שמדובר בחלל איכותי, הן בבחירת החומרים והן בהרכבה. לראשונה אצל פיג'ו תוצע כאופציה מערכת"Airwave" המזרימה אוויר חם או קר בעת הצורך כשהגג פתוח כך שגם בימי חורף (ללא גשם) יוכלו הנוסעים להנות מיתרונות הגג הפתוח, מערכת דומה הוצעה כאופציה אצל חלק מדגמי מרצדס הפתוחים אך מופיעה לראשונה בקרב מכונית עממית יותר מסוג זה. פיג'ו מצהירה על מקום לארבעה מבוגרים ובכדי לעזור לאותם נוסעים מאחור להיכנס היא מציעה כסאות חשמליים המצוידים בפונקציה לקיפול והסטה בכדי לאפשר כניסה נוחה יותר.



פיג'ו 308CC. תא נוסעים עשיר ואיכותי


בתחום הבטיחות מציעה פיג'ו 308CC שש כריות אוויר (כששתים מהן מיועדות להגנה על הראש בעת תאונה - דבר נדיר בסגמנט) וקשתות הגנה במקרה של התהפכות העוזרים לה להשיג תוצאה מעולה של 5 מתוך 5 כוכבים במבחן הריסוק של EuroNCAP.


כשהגג מקופל נפח תא המטען יהיה 266 ליטרים צנועים אך כשהגג סגור הוא יגדל לכדי 465 ליטרים נאים ביותר. בשביל להנות מהשמים הכחולים הנהג או הנהגת ברי המזל יאלצו להמתין כ-20 שניות קצרות לפתיחת הגג (ואותו זמן לסגירותו במקרה של גשם פתאומי).


היצע המנועים של פיג'ו 308CC אינו גדול במיוחד וכלל שתי יחידות כח עיקריות. המנוע הפחות רלוונטי אלינו לוגם סולר והוא בנפח 2.0 ליטר (140 כ"ס), מנוע זה משודך כמובן לתיבת הילוכים ידנית. המנוע השני הוא אותו מנוע בנזין מוצלח שפותח בשיתוף עם ב.מ.וו בנפח 1.6 ליטר. בשידוך לגיר ידני המנוע מפיק 150 כ"ס ובגרסה האוטומטית (זו שככל הנראה תגיע אלינו) ההספק צונח בכ-10 סוסים לכדי 140 כ"ס. תיבת ההילוכים הידנית בעלת 6 יחסי העברה ואחותה האוטומטית היא אותה AL4 שעברה, פעם נוספת, עדכון תוכנה שאמור להעניק לה אופי מסור יותר לנהג.



פיג'ו 308CC. דומה ל-RC-Z קונספט מאחור


פיג'ו 308CC תוצג אצלנו בתערוכת אוטומוטור 2010 ואז נוכל לדעת יותר פרטים אודות תאריך הגעה, גרסאות ומחירים בהם היא תוצע. אנחנו ב-iCar יכולים לשער שהיא תגיע אלינו בגרסתה האוטומטית עם רמת אבזור מכובדת ומחיר שינוע באזור ה-250 אלף שקל. ועכשיו נותר לנו רק להמתין בסבלנות.

לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה