דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 208 החדשה בישראל: מ-119,000 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

פיג'ו 208 החדשה, שנחשפה בתערוכת ז'נבה כבר בתחילת 2019, מגיעה סוף סוף לישראל. בשלב זה תשווק המכונית עם מנוע טורבו-בנזין או עם מנוע חשמלי, ברמות אבזור גבוהות ובתמחור יקר בהתאם, כאשר בשנה הבאה צפויות להצטרף להיצע גם גרסאות זולות יותר. המסירות יתחילו בהמשך החודש בכמויות קטנות, ומלאים גדולים יותר יגיעו בסביבות דצמבר-ינואר. 

פיג'ו 208 החדשה

פיג'ו 208 בדור השני מציגה צמיחה במרבית המימדים לעומת הדור הקודם. אורכה עומד על 405.5 ס"מ (ארוכה ב-8.2 ס"מ), רוחבה עומד על 174.5 ס"מ (רחבה ב-0.6 ס"מ), גובהה עומד על 143.5 ס"מ (נמוכה ב-2.5 ס"מ) ובבסיס הגלגלים עומד על 254 ס"מ (צמיחה של 0.2 ס"מ). נפח תא המטען עומד על 311 ליטר ונותר זהה לדור הראשון.

מנוע הטורבו-בנזין של ה-208 מוכר מדגמים רבים אחרים של הקונצרן. זהו מנוע בנפח 1.2 ליטרים, עם הספק מירבי של 130 כ"ס ומומנט של 23.4 קג"מ, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.7 שניות וצריכת הדלק המשולבת היא 22.2 ק"מ לליטר (בתקןNEDC  הישן).

הגרסה החשמלית מצוידת במנוע המוכר מפיג'ו 2008, עם הספק של 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש מתקצרת כאן ל-8.3 שניות אך המהירות המירבית מוגבלת ל-150 קמ"ש. לגרסה זו סוללה בקיבולת של 50 קילוואט-שעה אשר מספקת טווח נסיעה של 339 ק"מ (בתקן WLTP) - הנתון הטוב ביותר למכונית חשמלית בישראל כיום, מחוץ לעולמות היוקרה. את ה-208 החשמלית ניתן יהיה לקבל עם מטען פנימי חד-פאזי שמספק טעינת AC בקצב של 7.4 קילוואט או עם מטען תלת-פאזי שמספק טעינה בקצב של 11 קילוואט.

פיג'ו 208 החדשה בישראל

טעינת הרכב משקע ביתי רגיל צפויה להימשך 16 שעות; עמדת טעינה ביתית תמלא את הסוללה בתוך 7.5 שעות (בגרסה החד-פאזית) או בתוך 5 שעות (בגרסה התלת-פאזית). עמדת טעינה מהירה (DC) בקצב של 100 קילוואט תטעין 80% מקיבולת הסוללה בתוך 30 דקות בלבד. האחריות על הסוללה אורכת 8 שנים או 160,000 ק"מ.

בשלב זה תשווק פיג'ו 208 בשתי רמות גימור, שתיהן עשירות באבזור. גרסת הכניסה מקבלת את הכינוי "פרימיום S", ומציעה בין היתר חישוקי "16 קלים, בקרת אקלים, לוח מחוונים בתצוגת תלת מימד, טעינה אלחוטית לסלולארי, ריפוד בד משולב עור, תאורת לד מלפנים, מצלמת חניה עם פונקציית "מבט על", כניסה והנעה ללא מפתח, מראה נגד סנוור, מראות צד עם קיפול חשמלי וגימור פנימי דמוי-קרבון. 

פיג'ו 208 תא הנוסעים

גרסת ה-GT Line מגדילה את החישוקים ל-17 אינץ' ומוסיפה למפרט גם חיישני חניה מלפנים, מושבי ספורט, כוונון גובה ועיגוני איזופיקס במושב הנוסע מלפנים, גימורי עיצוב ספורטיביים מבפנים ומבחוץ וצביעה דו-גוונית. גג זכוכית פנוראמי יוצע בתוספת של 3,000 שקלים בגרסה זו בלבד.

בתחום הבטיחות כוללות שתי הגרסאות בלימת חירום אוטונומית הפעילה עד למהירות של 140 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, זיהוי תמרורים והתרעת עייפות. גרסת ה-GT Line מוסיפה גם ניטור שטחים מתים במראות עם תיקון היגוי אקטיבי ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים. נציין כי ה-208 זכתה בציון של 4 כוכבים בלבד במבחן הריסוק האירופי, אך הגרסה הנבחנת צוידה במפרט אבזור בטיחותי מצומצם יותר מזה שמוצע בישראל; הגרסה עם המערך המורחב של פיג'ו 2008 נבחנה בנפרד וזכתה ב-5 כוכבים, אך ה-208 לא נבחנה עם מלוא האבזור הבטיחותי.

פיג'ו 208 2021

פיג'ו 208 החדשה - מחירים:

פיג'ו 208 1.2 טורבו-בנזין Premium S תעלה 118,990 שקלים

פיג'ו 208 1.2 טורבו-בנזין GT-Line תעלה 124,990 שקלים

פיג'ו 208 חשמלית Premium S (טעינה חד-פאזית) תעלה 152,990 שקלים

פיג'ו 208 חשמלית Premium S (טעינה תלת-פאזית) תעלה 155,990 שקלים

בתקופת ההשקה, רוכשי הגרסה החשמלית יוכלו לבחור בין עמדת טעינה מתנה (כולל כבל מוד 3, לא כולל עלות התקנה), מימון מלא ללא ריבית וללא הצמדה או טרייד-אין במחיר מחירון. כל הגרסאות יהיו זמינות לרכישה גם באמצעות אתר האינטרנט של היבואנית.

פיג'ו 208 GT ליין

במהלך השנה הקרובה צפויה היבואנית לובינסקי להרחיב את היצע הדגמים החשמליים וההיברידיים-נטענים, שכולל כיום את פיג'ו 208, 2008, 3008 ו-MG ZS, ולהוסיף אליו גם גרסאות חשמליות מלאות לאופל קורסה, אופל מוקה, סיטרואן C4 ו-DS3 קרוסבק, לצד גרסאות פלאג-אין הייבריד לאופל גרנדלנד X, סיטרואן C5 איירקרוס, פיג'ו 508 ועוד.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה