דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיאט ארונה 1.5 מקבלת תיבת DSG

Getting your Trinity Audio player ready...

סיאט ארונה, הג'יפון הקטן בהיצע דגמי הפנאי של סיאט, נחשף לפני מעל 3 שנים והציג בפסגת ההיצע גרסת 1.5 ליטרים חזקה שזכתה לכינוי Evo והוצמדה לרמת הגימור FR הבכירה, אך זו קיבלה תיבה ידנית בלבד ושווקה כאן במשך כשנה אחת בלבד.

סיאט ארונה

כעת, בדומה למהלך אותו עברה לאחרונה האיביזה ובהתאם לביקוש הגובר לרכבים אוטומטיים באירופה, גם הארונה מקבל תיבת DSG בגרסה החזקה במקומה של התיבה הידנית - שתישאר זמינה במנוע ה-1,000 סמ"ק בלבד.

מנוע הטורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים מספק 150 כ"ס ומומנט מירבי של 25.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד. בשידוך לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים המהירות המקסימלית עומדת על 210 קמ"ש (5 קמ"ש יותר מהגרסה הידנית).

צריכת הדלק בתקן WLTP נעה בין 14.9 ל-16.6 ק"מ לליטר. לשם השוואה צריכת הדלק המשולבת בתקן NEDC הישן עומדת על 20 ק"מ לליטר עם תיבת ה-DSG, לעומת 19.6 ק"מ לליטר בגרסה הידנית.

סיאט ארונה

מצ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט בישראל, נמסר כי שיווק סיאט ארונה 1.5 ליטרים עם תיבת DSG נמצא בבחינה מול היצרן.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה