דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיאט אטקה עובר מתיחת פנים

Getting your Trinity Audio player ready...

למעלה מ-4 שנים אחרי שהושק סיאט אטקה, רכב הפנאי הראשון בהיסטוריה של היצרנית הספרדיה, נחשפה היום מתיחת הפנים לדגם - שלדברי היבואנית צ'מפיון מוטורס תגיע ארצה בתחילת 2021. החידושים העיקריים כוללים עיצוב מעודכן, מערכות בטיחות נוספות ושיפורים לאבזור ולתא הנוסעים.

סיאט אטקה

מבחינה עיצובית, האטקה מאמץ את הקו שהציגה סיאט ברכב הפנאי הגדול טראקו וכן בלאון החדשה, עם שבכה קדמית בצורת משושה, פגושים בעיצוב חדש ותאורת לד מלאה מלפנים ומאחור - כולל מאותתים דינאמיים. מאחור ניתן לפגוש בצמד פתחי מפלט מדומים ובשם הדגם שמופיע כעת בכתב יד. הפגושים החדשים מוסיפים 18 מ"מ לאורך הרכב, שיעמוד מעתה על 438.1 ס"מ. ברוחב ובגובה לא חלו שינויים.

בנוסף תציע סיאט גרסת FR מעוצבת עם גימור אפור-מט בשבכה הקדמית, בפגושים, במסגרות פנסי הערפל ובחיפויי מראות הצד, וכן תוצע גרסת "אקספריינס" עם גימורים מושחרים בשילוב אלומיניום. בסך הכל תציע סיאט את האטקה ב-10 צבעים חיצוניים לבחירה ועם 14 דגמי חישוקים שונים, בגדלים שבין 16 ל-19 אינץ'.

בתוך תא הנוסעים ניתן למצוא חומרי דיפון חדשים בדלתות, גלגל הגה חדש עם אופציה לחימום, לוח מחוונים דיגטלי עם ממשק משופר וגימורים באפור-מט לפתחי המיזוג ולמסגרת בורר ההילוכים. לשמשה הקדמית נוסף ציפוי שקוף שאמור לזרז את הפשרת האדים.


סיאט אטקה

האטקה תוצע עם שתי מערכות מולטימדיה לבחירה, בגדלים של 8.25 או 9.2 אינץ'. המסך הגדול יותר יאפשר גם הפעלה קולית באמצעות "דיבור טבעי", כך על פי סיאט, כאשר הפיקוד הקולי יופעל באמצעות הפקודה "הולה הולה". בנוסף תציע המערכת קישוריות אלחוטית לממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. באמצעות כרטיס סים מובנה יתאפשר איתור מרחוק של הרכב על ידי כוחות הצלה במקרה של תאונה, וכן תוצע אפליקציית שליטה לנהג שתציג מידע על מיקום הרכב, תאפשר פתיחת דלתות מרחוק וכן תציג מידע על מהירות הנסיעה לבעל הרכב, במידה והרכב יהיה בשימוש של נהג צעיר.

סיאט אטקה

בתחום הבטיחות זכתה האטקה לבקרת שיוט אדפטיבית משודרגת, שמקבלת מידע ממערכת זיהוי התמרורים וממערכת הניווט ומתאימה את מהירות הנסיעה לקראת עיקולים, צמתים או כניסה לשטח בנוי. בנוסף תוצע מערכת להתרעה על רכב חולף לפני פתיחת דלת ומערכת לחניה אוטומטית עם נגרר.

סיאט אטקה

בתחום יחידות ההנעה יוצעו כבעבר 3 מנועי בנזין מוגדשי טורבו: מנוע בנפח 1.0 ליטר עם 110 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית בלבד, מנוע בנפח 1.5 ליטרים עם 150 כ"ס ותיבה ידנית או תיבה כפולת מצמדים, כאשר זו הגרסה שתמשיך להיות הרלוונטית ביותר לישראל, ומנוע בנפח 2.0 ליטרים עם 190 כ"ס, תיבה כפולת מצמדים והנעה כפולה.

בתחום מנועי הדיזל הוחלף מנוע ה-1.6 ליטרים הבסיסי (115 כ"ס) במנוע 2.0 ליטרים בהספק זהה, כאשר מאותו הנפח יוצע גם הספק של 150 כ"ס בשידוך להנעה קדמית או כפולה.

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה