שוק הרכב הולך ונהיה שוק של רכבי פנאי, וכך גם נראה המגזין שלנו לחודש דצמבר - בלי שהתכוונו לכך מלכתחילה. 3 השקות של ג'יפונים חדשים בחו"ל, מבחן השוואתי לצמד ג'יפונים בישראל ועוד אחד בסקירת הוידאו.
נתחיל מהקטן לגדול: במסגרת ההשקה הבינלאומית ברומא, פגשנו לנהיגה ראשונה את סוזוקי איגניס, שאמור להיות רכב הפנאי הקטן והזול ביותר של היצרן היפני. הכוונה היא לתמחר אותו בכ-90 אלף שקלים, מה שיכול להפוך אותו לשחקן דומיננטי במיוחד בשוק הישראלי.
במדריד פגשנו את טויוטה C-HR, רכב פנאי קומפקטי במימדים של ניסאן קשקאי - שמציג, מלבד עיצוב יוצא דופן, גם מערכת הנעה היברידית. אלינו הוא יגיע בעוד חודשים ספורים, במחיר של כ-145 אלף שקלים.
לא רחוק משם, על חופי פלמה דה מיורקה, נהגנו בסקודה קודיאק - רכב פנאי גדול ומרווח עם 7 מקומות ישיבה, שיתחרה במכוניות כמו מיצובישי אאוטלנדר וקיה סורנטו. גם הוא יגיע לישראל במהלך 2017, וכאן התמחור כבר פחות ברור בשלב זה.

במבחן ההשוואתי של החודש, עימתנו בין שתי גרסאות הקצה של זוג ג'יפונים פופולאריים: קיה ספורטז' טורבו וטויוטה ראב 4 הייבריד, ובדקנו מי מהם מעניק תמורה עדיפה לתוספת המחיר.
בסרטון הוידאו פגשנו את קיה נירו, ג'יפון קטן והיברידי שמתכוון לטלטל מחדש את שוק הג'יפונים הסוער - שנה בלבד אחרי שעשה זאת אחיו הגדול, קיה ספורטז'.
לכבוד הגשם שהגיע, הכנו רשימה של 5 מוצרים לרכב שיהפכו את השהיה בו לקצת יותר נעימה בעונת החורף. בדקנו גם איזה מכוניות ניתן לקנות ולקבל באותו מחיר "קצת יותר", ולקינוח - הגשנו לכם את סיכום ועידת הרכב 2016, שהיתה השנה מרתקת מתמיד. אז אתם עדיין כאן?
למגזין iCar - גיליון דצמבר 2016 >>>
פורסם לראשונה ב- 04.12.16
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות