דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ישר מהמפעל: "קיט" שיפורים לאבארט 500 ואבארט פונטו

Getting your Trinity Audio player ready...



למי שלא ממש מכיר, חטיבת אבארט היא חטיבת הביצועים של פיאט. בפיאט אין רכבים כמו ב.מ.וו סדרה 3 או אודי A5 כך שהחטיבה לא מוציאה תחת ידיה מפלצות עתירות כוחות סוס וקג"מ. אבארט משפרת את הרכבים שפיאט מוכרת ומכיוון שמנוע גיבור ומערכת מתלים מוקשחת לא ממש יתאימו לפיאט דובלו, הזוכות הן פיאט 500 ופיאט פונטו שקיבלו זריקת אדרנלין.


מה מתחבא כאן בפנים? עוד כוח לאבארט / צילומים: יצרן

גרסאות אבארט מוצעות עם מנוע אחד, 1.4 טורבו. באבארט 500 הוא מציע בין 135 ל-140 כ"ס ובאבארט פונטו איבו 160 כ"ס. מדובר בנתון טוב מאוד ובפועל מכוניות אבארט די זריזות, אך בסופו של יום חלק גדול מקהל היעד של מכוניות קטנות ועצבניות נוטה להעדיף חבילות יותר עוקצניות. לאותם לקוחות טמפרמנטים מציעים באבארט חבילת שיפורים, ישר מהמפעל, שמשדרגת את המצב. החבילה דרך אגב, עונה לשם "אסה אסה", שזה פעמיים S באיטלקית, אבל אתם יודעים, קונוטציות וכו'.

באבארט 500 השידרוג מעלה את ההספק מ-135 כ"ס (140 בקבריו) ל-160 כ"ס. מערכת המתלים זוכה לבולמי קוני, הנמכה והקשחה. הבלמים הם בלמים משופרים של "ברמבו", חישוקי 17" רחבים ופילטר אוויר משופר. תוספת הכוח עוזרת לשפר את הביצועים. ה-500 מקזזת חצי שנייה במיאוץ למאה קמ"ש (7.4 שניות / 7.6 שניות בקבריו) ומטפסת עד 210 קמ"ש. עלות ה"קיט" היא 21,000 שקל. למי שלא ידע, בתחילת השנה ירד מחירה של האבארט ונכון לעכשיו הוא 150,900 שקל כך שמחירה של גרסת הקופה עם תוספת ה"קיט" הוא 171,900 שקל.



אבארט פונטו זוכה ל"קיט" דומה וההבדלים העיקרים הם חישוקים בקוטר 18" והספק המנוע. גרסת ה- Esse Esse של הפונטו מפיקה 180 כ"ס לאחר עדכון התוכנה. עלות התוספת במקרה של הפונטו עומדת על כ-26 אלף שקל. כדי למנוע סיבוכים מיותרים מול רשויות החוק ה"קיט", בכל הגרסאות, מאושר ברישיון הנהיגה של המכוניות.

לדגמי אבארט בישראל - אבארט
 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה